اخبار پارالمپیک ۲۰۲۴/ صادق بیت‌سیاح، هفتمین طلایی کاروان ایران

کد خبر: 1313325

هاجر صفرزاده در فینال مسابقات دوی ۲۰۰ متر کلاس T12 پارالمپیک‌ پاریس، در رقابت با سه دونده دیگر با ثبت زمان ۲۴.۹۱ ثانیه به عنوان نفر چهارم از خط پایان عبور کرد.

اخبار پارالمپیک ۲۰۲۴/ صادق بیت‌سیاح، هفتمین طلایی کاروان ایران

نماینده ایران به مقام چهارم مسابقات دوی ۲۰۰ متر بازی‌های پارالمپیک پاریس دست یافت.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، رقابت‌های پارادوومیدانی بازی‌های پارالمپیک پاریس عصر امروز با برگزاری رقابت فینال دوی ۲۰۰ متر کلاس T۱۲ به میزبانی ورزشگاه استادو فرانس ادامه یافت.

در جریان این رقابت هاجر صفرزاده که چند روز قبل در دوی ۴۰۰ متر نقره گرفته بود، با سه حریف از کشورهای ونزوئلا، کوبا و هند مسابقه داد و با ثبت زمان ۲۴.۹۱ ثانیه در رده چهارم ایستاد و موفق به کسب دومین مدالش در این بازی‌ها نشد.

در این رقابت نمایندگان کوبا، ونزوئلا و هند در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

صادق بیت‌سیاح، هفتمین طلایی کاروان ایران

صادق بیت‌سیاح موفق به کسب مدال طلا در مسابقات پرتاب نیزه بازی‌های پارالمپیک پاریس شد.

به گزارش ایسنا، دهمین روز از بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس، بعدازظهر شنبه با برگزاری مسابقات پارادوومیدانی در ورزشگاه استادو فرانس پیگیری شد. در رقابت پرتاب نیزه کلاس F41 صادق بیت‌سیاح، ملی‌پوش پرافتخار ایران که در دوره قبلی به مدال نقره دست یافته‌ بود، با حریفانی از هند، چین، عراق، کوبا و ساحل عاج رقابت کرد.

بیت‌سیاح در پرتاب‌های اول و دوم پرتابی به میزان ۴۳.۴۸ متر و ۴۶.۸۴ متر را داشت و خیلی زود خودش را بالاتر از سایر نفرات قرار داد. پرتابگر ایران در پرتاب سوم مرتکب خطا شد و تا ورزشکار هندی از این فرصت بهره ببرد و با شکستن رکورد پارالمپیک (۴۷.۳۲ متر) به رده اول صعود کند. بیت‌سیاح در تلاش چهارم نیزه را ۴۳.۷۸ متر و در تلاش پنجم ۴۷.۶۴ متر پرتاب کرد و رکورد پارالمپیک را شکست.

ملی‌پوش ایران در آخرین پرتابش خطا کرد اما در نهایت با ۴۷.۶۴ متر ضمن شکستن رکورد پارالمپیک صاحب مدال طلا شد.

کاروان ایران تاکنون موفق به کسب هفت طلا، ۱۰ نقره و هفت برنز شده است.

هاجر صفرزاده در فینال مسابقات دوی ۲۰۰ متر کلاس T12 پارالمپیک‌ پاریس، در رقابت با سه دونده دیگر با ثبت زمان ۲۴.۹۱ ثانیه به عنوان نفر چهارم از خط پایان عبور کرد./تسنیم

«صلحی‌پور» در پاراوزنه‌برداری چهارم شد

سیدحامد صلحی‌پور در دسته ۹۷ کیلوگرم مسابقات پاراوزنه‌‌برداری پارالمپیک پاریس، با مهار وزنه ۲۱۸ کیلوگرمی در جایگاه چهارم قرار گرفت.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد