وام مسکن | وام مسکن جدید | ثبت نام وام مسکن | وام مسکن زوجین

اطلاعیه مهم دولت برای مستاجران در روز یکشنبه | آغاز ثبت نام وام مسکن جدید برای متقاضیان در ۲۵ شهریور

کد خبر: 1314963

یکی از اقدامات حمایتی دولت برای مقابله با بحران مسکن، راه‌اندازی سامانه tem.mrud.ir به منظور ثبت‌نام برای وام مسکن است. طبق اعلام وزارت راه و شهرسازی، در سال ۱۴۰۳، ثبت درخواست تسهیلات اجاره خانه تنها از طریق این سامانه امکان‌پذیر خواهد بود و افراد فقط می‌توانند از طریق این وب‌سایت برای ثبت‌نام اقدام کنند. سایر سایت‌ها مورد تأیید نخواهند بود.

اطلاعیه مهم دولت برای مستاجران در روز یکشنبه | آغاز ثبت نام وام مسکن جدید برای متقاضیان در ۲۵ شهریور

افرادی که درخواست تسهیلات برای اجاره خانه خود را در سامانه وام مسکن ثبت کرده‌اند، می‌توانند با مراجعه به سایت مربوطه و ورود به بخش "مشاهده و پیگیری درخواست‌ها"، وضعیت درخواست خود را پیگیری کرده و از طریق کد ملی، تسهیلات اجاره خانه ۱۴۰۳ را مشاهده کنند.

از طریق سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن ۱۴۰۳ یا لینک سایت وام مستاجران، به نشانی tem.mrud.ir، بخش ثبت نام تسهیلات کمک ودیعه، می توان جهت ثبت نام وام ودیعه مسکن ۱۴۰۳ اقدام نمود. از شرایط این وام ودیعه، می توان به متاهل یا سرپرست خانوار بودن متقاضی، اشاره کرد. کارت ملی و اجاره نامه، نیز از جمله مدارک لازم، برای دریافت این وام می باشد.

برای ثبت‌نام تسهیلات کمک‌ ودیعه باید به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به این آدرس مراجعه و در آن ثبت‌نام کنید. از میان گزینه‌های وب‌سایت گزینه‌ی ثبت‌نام تسهیلات کمک‌ودیعه را انتخاب کنید.

پس‌ از آن، به پنجره ملی خدمات دولت وارد شوید. در این مرحله، باید کد‌ملی و تاریخ تولد خود را برای احراز هویت وارد کنید. توجه کنید که شماره تلفن‌همراه با کد ملی باید مطابقت داشته باشد.

سپس، نوبت وارد‌کردن مشخصاتتان در سامانه است. تمام اطلاعات و مدارک مورد‌ نیاز را بنویسید و بارگذاری کنید. در مرحله‌ی بعد، افراد تحت‌تکفل خود را اضافه کنید. در مرحله‌ی آخر، کد تأیید برایتان پیامک می‌شود. آن را وارد و گزینه‌ی تأیید را اتنخاب کنید.

در‌صورتی‌که شرایط شما تأیید شود، شعبه‌ مدنظر به شما معرفی می‌شود تا به آن مراجعه و تشکیل پرونده دهید.

یکی دیگر از روش‌های پیگیری درخواست تسهیلات، از شماره تلفن پیگیری وام ودیعه مسکن و ارتباط با پشتیبانی سامانه ثبت‌نام وام ودیعه مسکن است که در ادامه این شماره‌ها را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.

علاوه بر این از آنجا که برخی از افراد ممکن است در ارتباط با نحوه پیگیری وام ودیعه مسکن از طریق سامانه tem.mrud.ir نیازمند دریافت راهنمایی باشند، در ادامه به نحوه ورود به سامانه پیگیری وام ودیعه مسکن با کد ملی و چگونگی مشاهده وضعیت وام ودیعه مسکن اشاره خواهیم کرد.

یکی از طرح‌های حمایتی دولت جهت مقابله با بحران مسکن راه اندازی سامانه tem.mrud.ir برای ثبت‌نام ودیعه وام مسکن است. بر اساس اعلام وزارت راه و شهرسازی ثبت درخواست تسهیلات اجاره خانه در سال ۱۴۰۳ فقط از طریق سامانه ثبت‌نام وام ودیعه مسکن به آدرس tem.mrud.ir انجام می‌شود و افراد فقط از طریق همین سایت می‌توانند برای اسم‌نویسی خود اقدام کنند و دیگر سایت‌ها مورد تأیید نخواهد بود.

ثبت‌نام در سامانه ودیعه مسکن به این معنی است که افرادی که اقدام به ارسال درخواست تسهیلات اجاره خانه می‌کنند، فقط در صورت داشتن شرایط اعلام شده از تسهیلات برخوردار شوند. علاوه بر این متقاضیان می‌توانند از نتیجه ثبت‌نام وام ودیعه مسکن از طریق همین سامانه مطلع شوند. وزارت راه و شهرسازی این امکان را برای افراد فراهم کرده است که بتوانند با مراجعه به سامانه پیگیری وام ودیعه مسکن با کد ملی وضعیت درخواست خود را پیگیری نمایند.

پس از اینکه متقاضیان اقدام به ثبت‌نام در سامانه وام ودیعه مسکن می‌کنند، مدتی طول می‌کشد تا اسامی آنها برای دریافت تسهیلات اجاره خانه از سوی سامانه ثبت‌نام ودیعه مسکن در صورت احراز شرایط اعلام شود.

به همین دلیل وزارت راه و شهرسازی برای مشاهده وضعیت وام ودیعه مسکن و نتیجه ثبت‌نام وام ودیعه مسکن، سامانه پیگیری وام ودیعه مسکن با کد ملی را راه اندازی کرده است که افراد بتوانند با مراجعه به آن، درخواست خود را پیگیری نمایند.

در حقیقت سامانه پیگیری وام ودیعه مسکن دارای بخشی برای مشاهده وضعیت وام ودیعه مسکن و پیگیری درخواست‌ها از طریق کد ملی می‌باشد و افراد می‌توانند از نتیجه ثبت‌نام وام ودیعه مسکن و آخرین بررسی وزارت راه و شهرسازی مطلع شوند.

لازم به ذکر است سامانه نتیجه ثبت‌نام وام ودیعه مسکن، فقط سامانه پیگیری وام ودیعه مسکن با کد ملی نیست و شما می‌توانید پیگیر ثبت‌نام مسکن ملی از طریق این سامانه نیز باشید.

در ادامه به مراحل مشاهده وضعیت وام ودیعه مسکن و درخواست تسهیلات اجاره خانه در سامانه پیگیری وام ودیعه مسکن با کد ملی اشاره خواهیم کرد.

در بعضی از سامانه‌های دولتی مانند در سامانه املاک و اسکان متقاضیان باید برخی از موارد را رعایت از جمله ثبت‌نام را رعایت کننند، اما اسم‌نویسی در سامانه ثبت‌نام وام ودیعه مسکن اختیاری می‌باشد. افرادی که شرایط لازم برای وام ودیعه مسکن را داشته باشند، در بازه زمانی تعیین شده می‌توانند به سایت tem.mrud.ir مراجعه و برای دریافت تسهیلات اجاره خانه اقدام کنند.

چنانچه افرادی که در این طرح شرکت کرده، در فاصله زمانی میان اسم‌نویسی در سامانه و اعلام نتایج قصد پیگیری نتیجه ثبت‌نام وام ودیعه مسکن را داشته باشند، می‌توانند برای مشاهده اسم‌نویسی از طریق سامانه پیگیری وام ودیعه مسکن با کد ملی اقدام کنند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد