سرمربی سپاهان: رقابت در آسیا برای هیچ‌ تیمی ساده نیست

کد خبر: 1315276

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: رقابت در آسیا برای هیچ تیمی ساده نیست زیرا هر کدام از تیم ها هدفی را دنبال می‌کنند و همه برای هدف خودشان می‌جنگند.

سرمربی سپاهان: رقابت در آسیا برای هیچ‌ تیمی ساده نیست

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: رقابت در آسیا برای هیچ تیمی ساده نیست زیرا هر کدام از تیم ها هدفی را دنبال می‌کنند و همه برای هدف خودشان می‌جنگند.

به گزارش  نقل از از روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ژوزه مورایس روز دوشنبه در نشست خبری پیش از دیدار با الوحدات اردن افزود: تفاوت‌ها در زمین بازی مشخص می‌شود و باید به هدف و کیفیت همه تیم‌ها احترام بگذاریم.

وی با بیان اینکه سطح مسابقات به کیفیت بازیکنان نیز بستگی دارد و به کیفیت خودمان ایمان داریم، ادامه داد: این بازی، نخستین حضور من در این کشور است و تاکنون با تیمی از کشور اردن بازی نکرده‌ام، فقط تیم ملی اردن را می‌شناسم که کیفیت خوبی دارد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اظهار داشت: از جو ورزشگاه‌های اردن اطلاع دارم، کمی از تاریخ این کشور را می‌دانم و درکل خوشحالم که در این‌ کشور هستم.

وی گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا ( AFC ) روی همه چیز کار کرده و بهترین امکانات را در اختیار تیم‌ها گذاشته تا اجتماع بهتری را در کنار یکدیگر داشته باشیم، به سازماندهی جدید AFC تبریک می‌گویم و امیدوارم شروع خوبی برای همه باشد.

مورایس در پاسخ به سوالی در مورد اینکه با توجه به اینکه سپاهان پیش از این در لیگ نخبگان ( الیت) بوده و اکنون که در سطح دوم حضور دارد، رقابت برای این تیم ساده‌تر شده، خاطرنشان کرد: سوال جذابی بود، جواب این سوال را نیز در ذهنم داشتم اما اسم گذاشتن و سطح‌بندی برای لیگ قهرمانان آسیا به کشورها و کیفیت‌ها برمی‌گردد، برخی کشورها سود بیشتری می‌برند زیرا امکانات بیشتری دارند و سرمایه‌گذاری بهتری کرده‌اند.

وی در پاسخ به سوالی در مورد حضور انزونزی در تیم سپاهان و اینکه در سه بازی اخیر، این بازیکن برای تیم سپاهان بازی نکرده، گفت: استیون انزونزی در بازی آخر به تیم اضافه شد و دقایقی بازی کرد و در مرحله آماده‌سازی قرار دارد و درباره این موضوع باید حرفه‌ای نگاه کنیم و از سلامت بازیکن مراقبت کنیم.

وی اضافه کرد: انزونزی بهتر از هفته گذشته و آماده بازی است اما زمان می‌برد تا این بازیکن با سایر بازیکنان و سازماندهی تیم هماهنگ شود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در باره میزان شناخت از حریف خود، اظهار داشت: اطلاع زیادی از تیم الوحدات ندارم اما امیدوارم اطلاعاتی که از این تیم داریم، کافی باشد، حتی فیلمی از بازی آخر آن‌ها پیدا نکردیم و فیلم بازی آخر الوحدات و الفیصلی را پیدا نکردیم اما در کشورهای دیگر راحت‌تر می‌شود فیلم بازی پیدا کرد و امیدوارم این مشکل در آینده وجود نداشته نباشد.

وی در مورد نبود VAR ( کمک داور ویدئویی ) در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت: به عنوان یک انسان دنیا را با عدالت نگاه می‌کنم، وقتی بهترین ابزار برای عدالت را داریم، انتظار می‌رفت VAR در این بازی باشد.

مورایس خاطرنشان کرد: نمی‌دانم چرا VAR را در این مرحله نداریم، شاید به خاطر منابع مالی و استاندارد ورزشگاه‌ها باشد اما باید همه تلاش را می‌کردند تا برقراری عدالت را حس کنیم و امیدواریم بازیکنان ۲ طرف بدون تقلب و تمارض بازی را پیش ببرند، البته داوران باکیفیتی داریم و مطمئنم کسی با قصد و غرض سوت نمی‌زند.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های سپاهان و الوحدات اردن از ساعت ۱۹:۳۰ روز سه‌شنبه ۲۷ شهریور در ورزشگاه بین‌المللی امان اردن برگزار خواهد شد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد