حقوق بازنشستگان | حقوق بازنشستگان امروز | حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی

همسان سازی حقوق بازنشستگان بالاخره تعیین تکلیف شد | ۳ واریزی مهم به حساب بازنشستگان در روز چهارشنبه

کد خبر: 1314960

مسئولان کانون کارگران بازنشسته، یک جلسه چهارساعته با نماینده مردم تهران در مجلس داشتند که در آن نسبت به بی‌توجهی به مطالبات حقوق بازنشستگان اعتراض شد.

همسان سازی حقوق بازنشستگان بالاخره تعیین تکلیف شد | ۳ واریزی مهم به حساب بازنشستگان در روز چهارشنبه

علی اصغر بیات، دبیر کانون عالی کارگران بازنشسته تامین اجتماعی کشور به همراه محمد اسدی رئیس کانون عالی بازنشستگان و دهقان کیا رئیس کانون بازنشستگان تهران با ابراهیم عزیزی نماینده تهران در مجلس برای طرح و پیگیری مسائل حقوق بازنشستگان جلسه‌ای چهار ساعته داشتند.

فوری : حمله افغانی ها به شیراز

علی‌اصغر بیات در این مورد گفت: در این جلسه ۴ و نیم ساعته که در کانون عالی کارگران بازنشسته برگزار شد چند موضوع مطرح و آقای دکتر عزیزی در برخی موارد با تماس تلفنی با مسئول مربوطه پیگیر موضوع شد.

او تاخیر و تغییر در روند پرداخت حقوق بازنشستگان را اولین موضوع طرح شده با عزیزی دانست و خاطرنشان کرد: این موضوع به هیچ وجه برای ما پذیرفته نیست. بیش از ۶۰ درصد بازنشستگان ما حداقل بگیر هستند. ما درخواست کردیم که سازمان برنامه و بودجه هر چه سریعتر ۱۳۰ همت مصوب مجلس را به تامین اجتماعی پرداخت کند.

بیات پرداخت یک میلیون تومان بابت متناسب سازی حقوق به بازنشستگان تأمین اجتماعی را موضوع دوم مطرح شده با دکتر عزیزی اعلام کرده و گفت: بیش از ۲۰ روز از پرداخت این مبلغ به بازنشستگان کشوری و لشکری می‌گذرد و قرار بود تا این مبلغ به بازنشستگان تأمین اجتماعی نیز پرداخت شود. از نماینده تهران خواستیم که پیگیری جدی کنید.

مسئولان کانون بازنشستگان کارگری، خواستار اجرای صحیح متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و تحت شمول قرار گرفتنِ حداقل‌بگیران شدند و تاکید کردند: بایستی احکام جدید بازنشستگان سریع‌تر صادر شود.

عددی که برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری و صندوق فولاد در نظر گرفته شده ۵۰ هزار میلیارد تومان است

علی بابایی کارنامی، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با تجارت‌نیوز درباره همسان‌سازی حقوق بازنشستگان گفت: روز گذشته جلسه‌ای با حضور روسای سه کمیسیون برگزار شد و روسای کمیسیون‌های اجتماعی، آموزش و تحقیقات و برنامه و بودجه و همچنین آقای پورمحمدی رئیس سازمان برنامه و بودجه حضور داشتند. دغدغه‌های دولت را شنیدیم و مسائل مختلفی وجود داشته است.

۶

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد