ثبت نام وام دولتی 150 تا 300 میلیونی کم بهره و ارزان‌قیمت | وام دولتی بگیرید

کد خبر: 1315327

سرپرست اداره بهزیستی شهرستان اسلامشهر گفت: اداره بهزیستی اسلامشهر در قبال به کارگیری هر مددجو از این اداره به کار فرمایان تسهیلات ۱۵۰ میلیون تومانی اعطا می کند.

ثبت نام وام دولتی 150 تا 300 میلیونی کم بهره و ارزان‌قیمت |  وام دولتی بگیرید

سرپرست اداره بهزیستی شهرستان اسلامشهر گفت: اداره بهزیستی اسلامشهر در قبال به کارگیری هر مددجو از این اداره به کار فرمایان تسهیلات ۱۵۰ میلیون تومانی اعطا می کند.

حمیدرضا جعفریان روز دوشنبه در گفت و گو باخبرنگاران بیان کرد: سازمان بهزیستی در جهت خودکفایی و کمک به ایجاد عزت نفس افراد تحت پوشش این سازمان، برنامه هایی را در نظر گرفته است.

سرپرست اداره بهزیستی شهرستان اسلامشهرافزود: از جمله این برنامه ها، ارایه‌ی تسهیلات به مددجویان سازمان با سود بهره‌ی چهار درصد است، چرا که با توجه به شرایط خاص این عزیزان امکان حضور در کارگاه‌های صنعتی، شرکت‌ها و یا مشاغل خاص دیگر را ندارند، با ارائه تسهیلات کم بهره و ارزان‌قیمت با ارایه مدارک فنی یا پروانه کسب و جواز کسب می توانند از این تسهیلات یکصد و پنجاه میلیون تا ۳۰۰ میلیون تومانی برای ایجاد اشتغال بهره‌مند شوند و چنانچه این طرح و پروژه موفق باشد تسهیلاتی نیز در قالب طرح توسعه اعطا می گردد.

اعطای تسهیلات ازسوی بهزیستی اسلامشهر به کارفرمایانی که مددجویان را به کار گیرند  

وی افزود: برای طرح تسهیلات خوداشتغالی ۴۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون در سال ۱۴۰۳ به اداره بهزیستی شهرستان تخصیص پیدا کرده که توسط بانک هایی همچون صادرات، رفاه و پاساگارد پرداخت می گردد .

سرپرست اداره بهزیستی شهرستان اسلامشهر ادامه داد: علاوه بر افراد توانخواه و دارای محدودیت های حرکتی و زنان سرپرست خانوار، به صورت موردی مددجویانی که دارای بیماری اعتیاد بوده اند و در مراکز اقامتی سازمان بهزیستی بهبود انها حاصل شده و استعلامات لازم انجام گیرد میتوانند از این تسهیلات استفاده کنند.

اعطای تسهیلات ازسوی بهزیستی اسلامشهر به کارفرمایانی که مددجویان را به کار گیرند  

جعفریان در خصوص دیگر طرح های اشتغال مددجویان گفت: سازمان بهزیستی یک اهرم تشویقی برای کارفرمایان و صنعت گران نیز دارد، در قبال به کارگیری هر مددجو از این اداره طبق رعایت شرایطی به کار فرمایان تسهیلات ۱۵۰ میلیون تومانی اعطا می کند، که این شرایط اعم از حداقل ۵ سال به کارگیری مددجو، بیمه تامین اجتماعی و پرداحت حقوق و دستمزد طبق وزارت کار است، که علاوه بر این تسهیلات، ۲۳ درصد سهم بیمه کارفرما را نیز بهزیستی پرداخت می کند.

اعطای تسهیلات ازسوی بهزیستی اسلامشهر به کارفرمایانی که مددجویان را به کار گیرند  

شهرستان اسلامشهر با ۶۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب غرب استان تهران واقع شده است.

آمادگی کمیته امداد برای تامین هزینه ساخت مسکن مددجویان قزوین

مدیرکل کمیته امداد امام‌ خمینی(ره) استان قزوین، گفت: کمیته امداد آمادگی دارد در شهرهای با جمعیت زیر ۲۵ هزار نفر در صورت تخصیص زمین از سوی بنیاد مسکن هزینه ساخت مسکن مددجویان با متراژ ۵۲ متری را تأمین کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، ناصر ظاهری ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان قزوین که در سالن جلسات اداره‌کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قزوین برگزار شد، با اشاره به آغاز جشن عاطفه‌ها از روزهای گذشته، اظهار داشت: 2313 پایگاه ثابت و سیار تا پایان شهریورماه کار جمع‌آوری هدایای مردم را به عهده دارند.

وی با بیان اینکه اختتامیه جشن عاطفه‌ها در روز 29 شهریورماه با حضور خیران به صورت نمادین برگزار می‌شود، افزود: تا امروز 13 میلیارد تومان کمک نقدی و غیرنقدی در قالب این جشن جمع‌آوری کردیم که نسبت به سال گذشته یک‌ میلیارد تومان افزایش یافته است.

ظاهری ادامه داد: در مجموع 165 هزار مددجوی کمیته امداد در قالب 32 هزار و 142 خانواده از کمک‌های این نهاد در استان قزوین بهره‌مند می‌شوند که امسال بنا داریم 2 هزار و 400 خانواده مددجو در استان قزوین را توانمند کرده و از زیر پوشش این نهاد خارج کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین از تهیه بسته تحصیلی و نوشت‌افزار برای فرزندان ایتام و محسنین خبر داد و خاطرنشان کرد: این بسته تحصیلی که شامل کیف و لوازم‌التحریر است، به 8 هزار و 684 نفر از دانش‌آموزان ایتام و محسنین تحت پوشش کمیته امداد امام‌خمینی (ره) در استان قزوین اهدا می‌شود که 52 درصد این دانش‌آموزان ساکن روستا و نقاط محروم هستند.

وی گفت: در قالب نهضت ملی مسکن به 710 خانواده پروژه تخصیص داده شده و 200 میلیون تومان از آورده این متقاضیان را کمیته امداد به صورت بلاعوض تأمین می‌کند.

ظاهری افزود: به‌زودی کلنگ ساخت 52 واحد مسکونی در روستای فارسیان به زمین خواهد خورد و کمیته امداد آمادگی دارد در شهرهای با جمعیت زیر 25 هزار نفر در صورت تخصیص زمین از سوی بنیاد مسکن هزینه ساخت مسکن مددجویان با متراژ 52 متری را تأمین کند.

وی ادامه داد: کمیته امداد امام‌خمینی (ٰره) در سال گذشته در مجموع بیش از 5 هزار فرصت شغلی ایجاد کرد که 3 هزار و 600 شغل به صورت مستقیم توسط این نهاد و مابقی هم توسط کاریابی‌ها برای مددجویان ایجاد شد.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین از رشد 67 درصدی کمک‌های مردمی به کمیته امداد در سال جاری خبر داد و تاکید کرد: تاکنون در قالب مشارکت‌های مردمی 366 میلیارد تومان کمک مالی جمع‌آوری شده که در 5 ماهه امسال نسبت به برنامه ابلاغی 175 درصد تحقق داشته است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد