پاسخ دندان شکن مردان ایرانی به سعودی ها/ زنده باد تیراختور و ذوب آهن+ جدول و حاشیه ها

کد خبر: 513703

هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا تحت تاثیر جدال نمایندگان ایران با عربستان قرار داشت و 2 پیروزی حلاوت صعود با صدرنشینی را برای نمایندگان ایران به همراه داشت.

پاسخ دندان شکن مردان ایرانی به سعودی ها/ زنده باد تیراختور و ذوب آهن+ جدول و حاشیه ها

پاسخ دندان شکن مردان ایرانی به سعودی ها/ زنده باد تیراختور و ذوب آهن+ جدول و حاشیه ها

سرویس ورزشی فردا: هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا سه‌شنبه و چهارشنبه تحت تاثیر جدال نمایندگان ایران مقابل عربستان قرار داشت و از این رویارویی که حاشیه‌های فراوانی را مدت‌ها در قاره کهن به وجود آورده بود، دو برد و یک باخت برای تیم‌های ایرانی بدست آمد.

تراکتورسازی موفق شد در دیدار با الهلال بردی شیرین را با نتیجه دو بر صفر بدست آورد. ذوب آهن اصفهان با 3 گل النصر عربستان را درهم کوبید اما سپاهان که تا 10دقیقه مانده به پایان بازی، مقابل الاتحاد با یک گل عقب بود به ناگاه قافیه را باخت و در نهایت با 4 گل مغلوب شد، تا در کنار صعود شیرین دو تیم کشورمان، یک تیم ایرانی وداعی تلخ با آسیا داشته باشد.

در مجموع در دور رفت جدال نمایندگان ایران با عربستان، ایران موفق شد با نتیجه دو بر یک پیروز شود تا جوابی محکم به رفتارهای کینه‌ورزانه سعودی‌ها بدهد و عربستانی‌ها زانو زدند تا نشان دهند در زمین بی‌طرف هم این‌کاره نیستند و برای آن‌ها کارساز نیست.

در میان نمایندگان قاره کهن، چینی‌ها غوغا به پا کردند و عملکردی خیره‌کننده داشتند، 4 نماینده چینی موفق شدند مقابل حریفان خود پیروز شوند تا عملکرد 100 درصد پیروزی را به نام خود ثبت کنند.

در این میان ژاپنی‌ها نتایج ضعیفی را کسب کردند و 4 نماینده این کشور از 12 امتیاز ممکن تنها یک امتیاز را بدست آوردند. توکیو، هیروشیما و گامبا سامورایی‌های ناکام بودند و تنها اوراواردز موفق شد یک امتیاز بدست اورد.

کره‌‌ای ها عملکرد تاحدودی مثبتی داشتند. آن‌ها سه برد کسب کردند و یک باخت متحمل شدند. سئول، چونبوک و سوان بلووینگز تیم‌های پیروز این هفته بودند و پوهانگ تنها بازنده کره‌ای‌ها بودند.

در میان تیم‌های منطقه غرب هم پس از نمایندگان ایران که دو برد و یک باخت بدست آوردند، عربستانی‌ها صاحب دو برد و دوباخت شدند، اماراتی‌ها دو مساوی و یک باخت را تجربه کردند، ازبک ها یک برد، دو مساوی و یک باخت را تجربه کردند و قطری‌ها هم با یک برد و یک باخت سهم 50 درصدی داشتند.

در پایان این هفته تکلیف سه گروه مشخص شد و تیم‌های صعود کننده و حذف شده مشخص شدند.

در گروه B ذوب آهن به عنوان صدرنشین صعود کرد و لخویا به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعد شدند.

در گروه F، سئول کره و شاندونگ چین صعود کردند و هیروشیما ژاپن و بوریرام تایلند حذف شدند.

در گروه H، سیدنی استرالیا و اوراواردز ژاپن صعود کردند و گوانگژو چین و پوهانگ استیلرز کره‌جنوبی حذف شدند.

پاسخ دندان شکن مردان ایرانی به سعودی ها/ زنده باد تیراختور و ذوب آهن+ جدول و حاشیه ها

پاسخ دندان شکن مردان ایرانی به سعودی ها/ زنده باد تیراختور و ذوب آهن+ جدول و حاشیه ها

پاسخ دندان شکن مردان ایرانی به سعودی ها/ زنده باد تیراختور و ذوب آهن+ جدول و حاشیه ها

صعود گل‌محمدی مثل قلعه‌نویی

ذوب‌آهن که در چهار بازی اخیر خود در لیگ قهرمانان آسیا هیچ شکستی نداشت و با دو پیروزی و دو تساوی در صدر گروه B قرار گرفته بود امشب هم موفق شد با اقتدار و به ثمر رساندن 3 گل النصر عربستان را در مسقط عمان شکست دهد تا علاوه بر صدرنشینی، به عنوان تیم نخست از گروهش به مرحله بعد راه پیدا کند.

گروه B لیگ قهرمانان آسیا استادیوم: سلطان قابوس مسقط داور: ریوجی ساتو(ژاپن) کمک ها: تورو ساگارا و هیروشی یاماگوچی(ژاپن)

ذوب‌آهن ایران

رشید مظاهری، هادی محمدی، وحید محمدزاده، علی همام، هاشم بیک زاده، قاسم حدادی فر، مهدی مهدی پور، مرتضی تبریزی، احسان پهلوان(87- محمدرضا عباسی)، مهدی رجب زاده(امیر کامدار 78) و کاوه رضایی

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

اخطار

عبدالعزیز الجبری(54) - حسن الراهیب (77) - حسین عبدالغنی(88) از النصر

شرح گل ها

ذوب‌آهن 1 - النصر 0 (دقیقه 28: احسان پهلوان): پاس فوق‌العاده قاسم حدادی‌فر از زمین خودی احسان پهلوان را در موقعیت تک به تک قرار داد و این بازیکن با یک بغل پای ساده فنی توانست دروازه النصر را باز کند.

ذوب‌آهن 2- النصر 0(دقیقه 74: کاوه رضایی): ارسال عالی بیک‌زاده با پای راست از سمت چپ زمین به تیرک دوم را تبریزی با ضربه سر به کاوه رضایی رساند که این بازیکن نیز موفق شد دومین گل ذوب‌آهن را به ثمر رساند.

ذوب‌آهن 3- النصر 0(دقیقه 83: احسان پهلوان): بیک‌زاده سمت چپ زمین توپ را به پهلوان رساند که او نیز با نفوذ عالی و دریبل دو مدافع النصر وارد محوطه جریمه شد و با ضربه پای چپ توپ را از بین پای دروازه‌بان عربستانی عبور داد تا دومین گل خود و سومین گل ذوب‌آهن شکل بگیرد.

بهترین بازیکن

احسان پهلوان موفق شد با زدن دو گل و نمایش خوب در ترکیب ذوب‌آهن نقش ویژه‌ای در پیروزی تیمش ایفا کند؛ ضمن اینکه حدادی‌فر، بیک‌زاده و کاوه رضایی هم عملکرد تاثیرگذاری در کسب 3 امتیاز نماینده ایران داشتند.

اتفاق ویژه

ذوب‌آهن نیز توانست همانند تراکتورسازی یک بازی به پایان مرحله گروهی صعود و صدرنشینی خود را به عنوان تیم اول به مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان آسیا قطعی کند.

ضمن اینکه شکست‌ناپذیری ذوب‌آهن در لیگ قهرمانان آسیا نیز از نکات قابل توجهی است که هیچ یک از تیم‌های ایرانی به آن دست نیافتند.

لحظات حساس

دقیقه 21: شوت راه دور قاسم حدادی‌فر را دروازه‌بان النصر با شیرجه‌ای خوب دور کرد تا نخستین موقعیت جدی ذوب‌آهن از دست برود.

دقیقه 26: ضربه تماشایی آدریان میرژفسکی با فاصله کمی از بالای دروازه ذوب‌آهن راهی اوت شد.

دقیقه 29: شوت مدیبو مایکا بعد از برخورد به محمدی یک کرنر را برای النصر شکل داد.

دقیقه 35: سانتر رجب‌زاده از جناح چپ را کاوه رضایی با ضربه‌ای آکروباتیک زد که توپ راهی به دروازه النصر پیدا نکرد.

دقیقه 36: ارسال عبدالغنی با ضربه سر مدیبو مایدا همراه شد ولی توپ او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

دقیقه 45: ضربه سر مهاجم النصر را رشید مظاهری از زیر طاق دروازه ذوب‌آهن به زیبایی بیرون کشید و به کرنر فرستاد.

دقیقه 57: شوت روی پای حسین عبدالغنی ازفاصله 30 متری با فاصله کمی از کنار دروازه ذوب‌آهن به اوت رفت.

دقیقه 61: ارسال پهلوان داخل محوطه جریمه به تبریزی رسید اما شوت بی‌دقت این بازیکن با برخورد به مدافعان النصر و مجددا هافبک ذوب‌آهن راهی اوت شد.

دقیقه 62: ارسال بیک‌زاده داخل محوطه جریمه در شرایط خوبی به کاوه رضایی رسید که دریبل و شوت این بازیکن را دو مدافع النصر از روی خط دروازه بیرون کشیدند تا دومین گل شاگردان گل‌محمدی شکل نگیرد.

دقیقه 71: پاس عمقی کاوه رضایی با ضربه سر را مهدی رجب‌ززاده در شرایط نامتعادل زد که دروازه‌بان النصر به خوبی این توپ را مهار کرد.

دقیقه 78: ضربه آزاد غیر مستقیم ذوب‌آهن را رجب‌زاده زد که توپ بعد از برخورد به مدافعان النصر به اوت رفت.

دقیقه 88: عبدالغنی بعد از دریبل دو مدافع ذوب‌آهن وارد محوطه جریمه شد اما ضربه او را مظاهری به خوبی راهی کرنر کرد.

در حاشیه

* گل‌محمدی و شاگردانش به احترام درگذشت مهرداد اولادی با بازوبند مشکی وارد زمین شدند.

* یک دقیقه وقت اضافه برای نیمه اول منظور شد.

* تعدادی از تماشاگران ایرانی حاضر در ورزشگاه سلطان قابوس به تشویق ذوب‌آهن می‌پردازند.

ژنرال فاتح نبرد حیثیتی

تیم تراکتورسازی موفق شد با گل های نانگ و فرزاد حاتمی برابر الهلال موفق به پیروزی شود و با این برد تیم قلعه نویی و یاران اولین صعود کننده بین تیم های ایرانی در آسیا باشد. تراکتورسازی همچنین در لیگ برتر با نتایج خوب در کورس قهرمانی حضور دارد.

هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا ، استادیوم القطر شهر دوحه داور" پیتر گرین از استرالیا الهلال عربستان: خالد شراحیلی، دیگائو (71 - محمد شلهوب)،ناصر الشهرانی، سعودکریری( 76 - یاسر قحطانی)، ادواردو، نواب العابد، محمد البورایک، سلمان الفرج، کوآک تائه هی، محمد جحفالی و یوسف السالم سرمربی: جورجیوس دونیس تراکتورسازی: محمدرضا اخباری ـ محمد ایران‌پوریان، شجاع خلیل‌زاده، خالد شفیعی، سعید آقایی( 90 - ایوب کلانتری)، سینا عشوری، مهدی کیانی، سروش رفیعی، بختیار رحمانی، آلویز نانگ(85 - کاردوسو)، فرزاد حاتمی سرمربی: امیر قلعه نویی شرح گل‌ها: 1-0(تراکتورسازی - دقیقه 66: اوت دستی بلند سینا عشوری یعد از ضربه سر مدافع بلند قامت عربستانی، با ضربه سر ایرانپوریان همراه شد و در دهانه دروازه با ضربه نانگ به گل اول تراکتوری ها تبدیل شد. 0-2(تراکتورسازی - دقیقه 82): حرکت آلویس نانگ از سمت راست و پاس زیبای وی به فرزاد حاتمی رسید و در ادامه حاتمی با یک چرخش و ضربه محکم دروازه الهلال را برای بار دوم باز کرد. بهترین بازیکن: آلویس نانگ که بعد از مدت ها در ترکیب فیکس تیمش قرار گرفته بود، با زدن یک گل و همچنین دادن یک پاس گل موفق شد تا لقب بهترین بازیکن را برای خود کند. اتفاق ویژه: اولین نبرد تیم های ایرانی و عربستانی را ایرانی ها بردند تا با این برد تراکتورسازی اولین صعود کننده بین تیم های ایرانی باشد. دقایق حساس: دقیقه 10: اوت دستی بلند سینا عشوری می رفت تا با اشتباه الهلالی ها یک موقعیت خوب را برای تراکتوری ها بسازد اما عجله تراکتوری ها باعث شد موقعیت از دست برود. دقیقه 20: سانتر سروش رفیعی از سمت راست را فرزاد حاتمی با ضربه سر زد که از بالای دروازه به بیرون رفت. دقیقه 21: ضربه راه دور و زیبای سروش رفیعی را خالد شراحیلی به بیرون فرستاد. دقیقه 28: ضربه بی هدف فرزاد حاتمی با اختلاف بسیار از بالای دروازه به بیرون رفت. دقیقه 47: محمدرضا اخباری توانست در حال تک به تک ضربه کم جان سلمان فرج را به زیبایی دور کند. دقیقه 53: اشتباه شراحیلی می توانست کار دست الهلالی بدهد اما بختیار نتواسنت از موقعیت باد آورده استفاده کند. دقیقه 68: ضربه آزاد یوسف سالم با اختلاف بسیار کم از دروازه تراکتوری ها به بیرون رفت. دقیقه 69: شوت زیبای سلمان فرج را محمد رضا اخباری با واکنشی زیبا تر از دروازه دور کرد. دقیقه 87 : پاس شلهوب در محوطه جریمه به نواف رسید اما ضربه وی از بالای دروازه اخباری به بیرون رفت. حاشیه: *الهلال آیلتون آلمیدا و یوسف الدوساری دو ستاره خود را نیز به علت مصدومیت در اختیار ندارد. *نانگ مهاجم کامرونی تراکتور جانشین آگوستو سزار مصدوم شده است.

پایان کار استیماچ

سپاهانی ها پس از ناکامی در لیگ برتر، با شکست سنگینی که در بازی برابر الاتحاد پذیرفتند کار خود را در لیگ قهرمانان آسیا تمام شده می بینند و شاید بتوان مسئولان این تیم باید فکری اساسی به حال این تیم کنند، سپاهانی که روزگاری خود را در جام باشگاه های جهان می دید این روزها به راحتی از حریف عربستانی خود چهار گل دریافت می کند.

هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا ، ساعت 20:30 ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه داور: کیم جونگ هیوک (کره جنوبی) کمک‌ها : یون کواک یئول و کیم یونگ ها (کره جنوبی)

سپاهان ايران:

رحمان احمدي، عبداله كرمي، لئوناردو پادووانی(46 علی احمدی)، حبيب گرداني، محمد روشندل، فرزيل موسايف، علي كريمي، حسين فاضلي(منوچهری 67)، ميلاد سرلک(58 حسین پاپی)، محمدرضا خلعتبري و لوسيانو پريرا سرمربي: ايگور استيماچ

الاتحاد عربستان:

هاني الناهيد، بسيم المنتشري، ماجد الخيبري، فيصل الخارا، عبدالرحمن الريو، اواد خريس، جمال باجندوه، مختار فلاته(80 جلمون رواس)، فهد الموالد، سعد الشلالي(سولی مونتاری 73) و عبدالرحمن الغمدي سرمربي: ويكتور پيتوركا

اخطار

پریرا (16)، پادووانی(38) - حبیب گردانی (1+45) از سپاهان

باجندوه(42) - خریس(77) از الاتحاد

شرح گل ها:

الاتحاد عربستان 1 سپاهان ایران 0 (دقیقه 2+45، الغمدی) : مشکل سپاهانی ها در قلب دفاع کار دست آنها داد و مدافع این تیم مجبور شد تا با خطا بازیکن الاتحاد را از کار بیندازد و الغمدی پشت ضربه ایستگاهی ایستاد و به زیبایی این توپ را از بالای دیوار دفاعی سپاهانی ها به کنج دروازه احمدی بچسباند تا این تیم با یک گل پیش بیفتد.

الاتحاد عربستان 2 سپاهان ایران 0 (دقیقه 84، فهد الموالد) : رواس تازه به میدان آمده توانست از جناح راست سپاهانی ها فرار کند و به راحتی سانتر خود را به سوی دروازه سپاهانی ها بفرستد و الموالد نیز به راحتی از حفره میان مدافعان سپاهان نهایت استفاده را بکند و در نیم قدمی عبداله کرمی با ضربه سر دروازه سپاهانی ها را باز کند.

الاتحاد عربستان 3 سپاهان ایران 0 (دقیقه 87، الغمدی) : عبدالرحمن الغمدی توانست خود را در این بازی دو گله کند، او از پاس مونتاری در قلب دفاع سپاهانی ها استفاده کرد و به راحتی سپاهانی ها را جاگداشت و پس از دریبل رحمان احمدی توانست دروازه این تیم را برای بار سوم باز کند.

الاتحاد عربستان 4 سپاهان ایران 0 (دقیقه 90، جلمون رواس) : بازیکن تازه به میدان آمده الاتحادی ها پس از ارسال یک پاس گل، این بار تیر خلاص را به سپاهانی ها زد و توانست با فراری به موقع از بین مدافعان این تیم بگذرد و برای بار چهارم دروازه این تیم را باز کند.

شرح بازی:

سپاهانی ها در دیداری انتقادآمیز چهار بار مغلوب مهاجمان حریف شدند و در دیدار حساس خود شکست سنگینی را در برابر عربستانی ها پذیرفتند تا به نوعی کار خود را در لیگ قهرمانان آسیا تمام شده ببینند. هر دو تیم در شرایطی پا به میدان گذاشتند که برای امیدواری به صعود نیاز به سه امتیاز این بازی داشتند اما در این میان الاتحادی ها بودند که بازی را با حملات خود آغاز کردند، آنها از همان دقایق ابتدایی بازی نشان دادند که میل رسیدن به دروازه سپاهانی ها را دارند و به همین دلیل حملاتی را روی دروازه رحمان احمدی ترتیب می دادند که با هوشیاری این دروازه بان و خوش شانسی سپاهانی ها از بین رفت. تا 25 دقیقه اول این نیمه سپاهانی ها راهی به زمین حریفشان پیدا نکردند و بیشتر می توان گفت بازی به صورت یک گله دنبال می شد تا اینکه با نزدیک شدن به دقایق پایانی این نیمه سپاهانی ها هم کمی پیش تر آمدند و خود را به دروازه حریف نزدیک کردند و در یکی دو موقعیت اگر کمی هوشیارتر بودند می توانشتند گلزنی کنند، اما این اتفاق نیفتاد تا در آخرین دقیقه بازی در این نیمه عربستانی ها از کندی مدافعان مرکزی سپاهان نهایت استفاده را بکنند و یک ضربه ایستگاهی بگیرند و آن را به گل تبدیل کنند. اما در نیمه دوم اوضاع کمی تغییر کرد، سپاهانی ها حملات خود را روی دروازه حریف آغاز کردند و الاتحادی ها نیز نشان دادند تیمی نیستند که سپاهانی ها نتوانند از پس آنها بربیایند، تیم ایرانی در این نیمه توانست در چند موقعیت حساس دروازه حریف را با خطر روبرو سازد اما لوسیانو پریرا به تنهایی در خط حمله این تیم بار خراب کردن تمام موقعیت ها را به دوش کشید و هرگز نتوانست آن بازیکنی باشد که در هر بازی برای سپاهانی ها تاثیر فوق العاده ای به جا می گذاشت. با گذر از اواسط این نیمه، الاتحادی ها با یکی دو تعویض توانستند حرفه ای گری کنند و نهایت فشار را روی پاشنه آشیل سپاهان بیاورند، جایی که دو مدافع مرکزی این تیم حضور داشتند و در نهایت نیز تیر خلاص را از همین منطقه به این تیم زدند و سه بار از قلب دفاع دروازه سپاهانی ها را باز کردند و بازیکنان سپاهان هرگز از موقعبت های هدر رفته حریف عبرت نگرفتند و حفره بزرگ دفاعی خود را نپوشاندند و سه گل را در اواخر نیمه دوم پذیرفتند تا توسط حریف خود شکست سنگینی را بپذیرند و بازی را با چهار گل به الاتحادی ها ببازند.

بهترین بازیکن:

دو الاتحادی را می توان به عنوان بهترین بازیکن میدان دانست، در روزی که سپاهانی ها نتوانستند خود را نشان دهند عبدالرحمن عبدالغمدی دو بار توانست دروازه سپاهانی ها را باز کند و جلمون رواس که در نیمه دوم به بازی آمد توانست یک پاس گل و یک گل از خود به جا بگذارد تا به عنوان بهترین بازیکنان این بازی شناخته شوند.

اتفاق ویژه:

سپاهانی ها اوضاع خرابی دارند، آنها علاوه بر ناکامی در لیگ برتر در چهارمین بازی پیاپی در لیگ قهرمانان آسیا شکست خوردند، شکستی تحقیر آمیز شاید مسئولان این تیم را به فکر بیندازد تا به داد قهرمان سال گذشته لیگ برتر برسند، چهارمین باخت پیاپی در پنجمین بازی را می توان اتفاق ویژه این بازی و شکستی مطلق برای سپاهان دانست.

دقایق حساس:

دقیقه 3 - حرکت عربستانی ها از بین مدافعان سپاهان باعث حضور آنها در محوطه جریمه سپاهان شد اما پاس فهد الموالد به الغمدی نرسید و این موقعیت خطرناک از روی دروازه سپاهان دور شد. دقیقه 10 - یک حمله خطرناک دیگر از الاتحاد روی دروازه سپاهان و بازهم از قلب دفاع سپاهان، این بار رحمان احمدی موفق شد با دبل سیو خود این موقعیت را از دروازه خود دور کند، الغمدی و فلاته موفق نشدند دروازه سپاهان را باز کنند. دقیقه 30 - تنها حمله سپاهانی ها در این نیمه با خودخواهی پریرا که در آفساید بود از بین رفت، در حالی که اگر شیمبا این توپ را رها می کرد فاضلی می توانست خطرساز شود. دقیقه 32 - حمله سریع یاران الاتحاد با پاس الخیبری ادامه یافت اما واکنش رحمان احمدی مانع از گل شدن این توپ شد. دقیقه 33 - ارسال بلند عربستانی ها که توسط فلاته انجام شد توسط احمدی از روی دروازه سپاهان دور کرد. دقیقه 35 - ارسال پریرا از جناح چپ هجومی سپاهانی ها به صورت کات دار و خطرناک از کنار دروازه الاتحاد به بیرون رفت. دقیقه 1+45 - الاتحادی ها موفق شدند بازهم از بین دومدافع مرکزی سپاهانی ها عبور کند و در حالی که چیزی نمانده بود با رحمان احمدی تک به تک شوند حبیب گردانی با خطا روی بازیکن حریف یک کارت زرد را به جان خرید و این موقعیت را از الاتحادی ها گرفت. دقیقه 50 - حمله سریع عربستانی ها بازهم دروازه سپاهان را به سختی تهدید کرد و پس از دفع ناقص رحمان احمدی توپ به الغمدی رسید و ناهماهنگی مدافعان سپاهان و در راس آنها عبداله کرمی کار را برای سپاهانی ها سخت کرد اما به هر ترتیبی که بود این توپ از جلوی دروازه اصفهانی ها دور شد. دقیقه 60 - اوت بلند سپاهانی طی یک رفت و برگشت به پریرا رسید و او نیز با یک ضربه آکروباتیک دروازه حریف را تهدید کرد اما این توپ از کنار دروازه به بیرون رفت. دقیقه 61 - حرکت سپاهانی ها و دریبل های خلعتبری پشت محوطه الاتحادی ها به جایی نرسید و مدافعان حریف توپ را دور کردند. دقیقه 63 - الموالد به راحتی با حرکتی مورب از بین مدافعان سپاهان عبور کرد و بدون دردسر ضربه خود را به سمت دروازه احمدی زد که با خوش شانسی سپاهانی ها این توپ از کنار دروازه به بیرون رفت. دقیقه 64 - سانتر سپاهانی ها و به دنبال آن ضربه سر خلعتبری در موقعیتی ایده آل به پریرا رسید اما این بازیکن بازهم این موقعیت را از دست داد، گویا پریرا خیال استفاده از موقعیت هایش را در این بازی ندارد. دقیقه 78 - بازهم لوسیانو پریرا صاحب توپ شد و نتوانست از فرصت خود استفاده کند، ضربه خطرناک او با فاصله کمی از بالای دروازه حریف به بیرون رفت. دقیقه 81 - اشتباه محرز عبداله کرمی باعث شد تا دو بازیکن با رحمان احمدی روبرو شوند و او را جا بگذارند و به دروازه خالی برسند اما علی احمدی از راه رسید به صورت فوق العاده ای توانست توپ را دور کند و یک گل را برای تیمش بخرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد