نسخه جدید دولت برای مستاجران دهک 1 تا 9 | تغییرات در شرایط ثبت نام مسکن دولتی +www.tem.mrud.ir سایت ثبت نام مسکن ملی

کد خبر: 1318479

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: مقدمات تشکیل تعاونی و معرفی کارگران فاقد مسکن به اداره کل مسکن و شهرسازی فراهم خواهد شد.

نسخه جدید دولت برای مستاجران دهک 1 تا 9 | تغییرات در شرایط ثبت نام مسکن دولتی +www.tem.mrud.ir سایت ثبت نام مسکن ملی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: مقدمات تشکیل تعاونی و معرفی کارگران فاقد مسکن به اداره کل مسکن و شهرسازی فراهم خواهد شد.

 فرزاد پیشکاری شامگاه دوشنبه در بازدید از شرکت های پیش تنیده و سبک لوله نوین در سنندج اظهار کرد: برای استفاده از ظرفیت طرح ملی مسکن برای خانه‌دار کردن کارگران فاقد مسکن استان کردستان تلاش می‌کنیم .

وی به اهمیت جایگاه تولید و صنعت در کشور و استان کردستان اشاره کرد و ضمن تقدیر از کارگران و مدیران این واحد تولیدی، افزود: تفاوتی بین کارگر و کارفرما وجود ندارد و هر دو در یک مجموعه و درکنار هم برای تولید، رشد، اعتلای کشور و توسعه اقتصادی تلاش می کنند و از ارکان اصلی اقتصاد در کشور هستند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان با بیان اینکه جامعه نیازمند افراد خلاق، مبتکر و کارآفرین است، اضافه کرد: رونق اقتصادی با سرمایه گذاری در عرصه های صنعت و تولید به دست خواهد آمد و با این کار، چرخه اقتصاد کشور به حرکت در آمده و جوانان با اشتغال در این واحد ها، تشکیل خانواده داده و زندگی جریان خواهد یافت.

زمینه تشکیل تعاونی مسکن کارگران در کردستان فراهم می‌شود

پیشکاری ادامه داد: واحدهای تولیدی کوچک، پرچم استان کردستان را در بهره وری، تولید، اشتغال و شکوفایی اقتصادی استان در کشور بالا برده اند و توسعه اقتصادی کشور مرهون تلاش ها و مجاهدت های کارگران است.

وی با اشاره به جایگاه کارگر از منظر دین اسلام، گفت: در آموزه‌های دینی کارگران جایگاه والایی دارند و توجه به آنان همواره از سوی بزرگان دین مورد تاکید قرار گرفته است.

شرکت پیش تنیده برای ۱۰۰ نفر مستقیم و ۱۵۰ نفر غیر مستقیم و همچنین شرکت سبک لوله نوین برای ۴۰ نفر به صورت مستقیم و ۷۰ نفر غیر مستقیم ایجاد اشتغال کرده است.

تحویل ۵ هزار مسکن مهر پردیس به شرط همکاری دستگاه‌های خدمات‌رسان

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با بیان اینکه پارسال از حدود ۳۰ هزار واحد باقی‌مانده مسکن مهر ۱۸ هزار و ۸۰۰ واحد تکمیل و تحویل شد، از آمادگی آن شرکت برای تحویل نزدیک به پنج‌هزار واحد دیگر تا پایان امسال به شرط همکاری دستگاه‌های خدمات‌رسان خبر داد.

به گزارش وزارت راه و شهرسازی، «خلیل محبت‌خواه»‌ افزود: از ابتدای سال ۱۴۰۲ حدود ۱۹ هزار واحد مسکونی مهر از مجموع ۲۹ هزار و ۱۸۲ واحد باقی‌مانده که ساخت آنها از سال ۱۳۹۰ آغاز شده بود، تکمیل و تحویل مردم شد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با اشاره به اینکه در سال گذشته (۱۴۰۲) در دو مرحله و امسال در یک مرحله تحویل واحدهای تکمیل شده مسکن مهر انجام شد، توضیح‌داد: در مهرماه ۱۴۰۲ به میزان ۱۰ هزار و ۲۵۰ واحد در فازهای ۸، ۵، ۹ و ۱۱ و در اسفندماه ۱۴۰۲ نیز به میزان پنج‌هزار و ۲۵۰ واحد تکمیل و تحویل مردم شد. همچنین در خرداد امسال (۱۴۰۳) نزدیک‌به سه‌هزار و ۳۰۰ واحد دیگر تکمیل و تحویل متقاضیان شد.

تکمیل واحدهای باقی‌مانده با منابع صندوق ملی و مسکن و منابع داخلی شرکت

محبت‌خواه ادامه‌داد: هم‌اکنون حدود ۱۰ هزار واحد مسکن مهر در پردیس باقی مانده که برنامه ریزی شده است تا با تامین منابع مالی از طریق صندوق ملی مسکن و منابع داخلی شرکت این واحدها هرچه سریعتر تکمیل و تحویل متقاضیان شود.

وی از برنامه آن شرکت برای تحویل پنج‌هزار واحد مسکونی مهر پردیس تا پایان امسال خبر داد.

تحویل ۶۰ پروژه خدمات روبنایی در پردیس

این مقام مسئول، سال گذشته را یکی از سال‌های مهم در تکمیل و تحویل خدمات روبنایی در شهر جدید پردیس عنوان کرد و گفت: پارسال هشت مدرسه، سه فضای مذهبی، یک فضای اداری- انتظامی، ۴۰ واحد تجاری، پنج پارک و فضای سبز، سه ورزشگاه و یک مرکز فرهنگی در شهر پردیس احداث شد و به بهره‌برداری رسید.

متقاضیان نهضت ملی مسکن بخوانند/ ماجرای پیامک پرداخت وجه برای نهضت ملی مسکن چه بود؟

سرپرست معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان تهران در پاسخ به خبری با عنوان "شوک دولت به متقاضیان نهضت ملی مسکن؛ پرداخت آورده ماهانه شد" توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: پروژه‌های ۵۴۰۰ واحدی نهضت ملی مسکن رباط کریم از اواسط پاییز سال گذشته؛ بدون عقد قرارداد تسهیلات بانکی و با تعهد به شهروندان برای شروع پروژه‌ها از سال گذشته آغاز شده‌اند. تا کنون اداره کل راه و شهرسازی استان تهران، طی پنج پیامک در عرض یک سال گذشته،  جمعا ۲۸۰ میلیون تومان از متقاضیان طلب کرده که به طور میانگین فقط ۱۵۰ میلیون تومان پرداخت شده است. پیامک دو روز پیش؛ پنجمین پیامک برای دریافت ۵۰ میلیون تومان وجه فصل پاییز بوده که برخی رسانه‌های مغرض آن را «پرداخت ماهانه» نامیدند که کذب است. علاوه براین پروژه مذکور بدون عقد قرارداد تسهیلات بانکی است اما رسانه‌های سخن‌چین مدعی تسهیلات شده‌اند که اساسا قراردادی برای آن وجود ندارد.

عبدالرضا غفوری معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان تهران گفت: زمان دریافت آورده اعضا پروژه های ۵۴۰۰ واحدی نهضت ملی مسکن رباط کریم از اواسط پاییز سال گذشته بوده و این اداره کل با توجه به عدم عقد قرار تسهیلات بانکی و تعهد به شهروندان برای شروع پروژه ها از سال گذشته به شرح ذیل پیامک واریز وجه برای متقاضیان ارسال کرده است:

۱-ارسال پیامک برای ثبت نام ۴۰میلیون تومان در زمان ثبت نام

۲-ارسال پیامک ۴۰ میلیون تومان دوم زمان شروع پروژه ها

۳-ارسال پیامک ۶۰ میلیون تومانی حدود بهمن

۴-ارسال پیامک ۴۰ میلیون تومان حدود اردیبهشت

۴-ارسال پیامک ۵۰ میلیون تومان حدود تیر ماه

۵-ارسال پیامک ۵۰ میلیون تومانی مهر ماه

مجموعا ۲۸۰ میلیون تومان

وی گفت: پیامک‌هایی که دو بار در یک فصل ارسال شده پیامک‌های پیگیری است، شایان ذکر است با وجود ارسال پنج مرحله پیامک به اعضا؛ متوسط واریزی اعضا تاکنون حدود ۱۵۰ میلیون تومان بوده و میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه ها ۱۲ درصد است.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد