لیگ برتر فوتبال؛ شکست سنگین استقلالی‌ها قبل از رویارویی با یاران رونالدو

کد خبر: 1322255

تیم فوتبال استقلال در هفته هشتم لیگ برتر باشگاه‌های ایران مقابل ذوب‌آهن اصفهان قرار گرفت و با ارائه نمایش ضعیف و پر انتقاد با نتیجه سه بر صفر شکست خورد.

لیگ برتر فوتبال؛ شکست سنگین استقلالی‌ها قبل از رویارویی با یاران رونالدو

تیم فوتبال استقلال در هفته هشتم لیگ برتر باشگاه‌های ایران مقابل ذوب‌آهن اصفهان قرار گرفت و با ارائه نمایش ضعیف و پر انتقاد با نتیجه سه بر صفر شکست خورد.

تیم‌های استقلال و ذوب‌آهن اصفهان امروز ( جمعه) در هفته هشتم لیگ برتر باشگاه‌های ایران از ساعت ۱۸:۳۰ و در ورزشگاه شهر قدس به مصاف یکدیگر رفتند.

قضاوت این مسابقه را «امیر عرب براقی» با کمک «فرهاد فرهادپور» و «حامد صفایی» بر عهده داشتند

استقلال در شرایطی در این بازی حاضر شد که هنوز سرمربی جدیدش را انتخاب نکرده بود و با سهراب بختیاری‌زاده پا به این جدال گذاشت.

آبی‌پوشان تهرانی که در بازی گذشته موفق به شکست هوادار شدند امیدوار بودند تا به دومین پیروزی پیاپی در لیگ برتر برسند تا چند پله‌ای در جدول رده‌بندی لیگ برتر صعود داشته باشند.

ذوب‌آهن اصفهان اگرچه در دو بازی قبلی خود مقابل آلومینیوم اراک و فولاد خوزستان شکست خورده بود اما برای رویارویی با نماینده ایران در لیگ نخبگان آسیا انگیزه‌های زیادی داشت.

دقایق حساس بازی:

دقیقه ۲: ارسال بلند مدافعان ذوب‌آهن اصفهان پیش از اینکه به مجید علی یاری برسد با خروج به موقع محمدرضا خالدآبادی همراه شد و دروازه‌بان استقلال که در این مسابقه جانشین سید حسین حسینی شده است با خروج به موقع خود با ضربه سر توپ را دفع کرد.

دقیقه ۳: سانتر پدرام قاضی‌پور از چناح چپ روی دروازه استقلال با ضربه سر امید لطفی همراه شد اما توپ در دستان محمد رضا خالدآبادی آرام گرفت.

دقیه ۱۱: رامین رضایان با حرکت تماشایی خود از جناح راست خط دفاعی ذوب‌آهن را به هم ریخت و و ارسال زمینی او پس از عبور از بازیکنان به کاکوتا رسید اما شوت این بازیکن با اختلاف کمی به خارج رفت.

دقیقه ۱۵: حرکت تاکتیکی استقلالی‌ها باعث شد تا توپ به کاکوکاتو برسد و این بازیکن با وارد شدن داخل محوطه جریمه ذوب‌آهن توپ را به بلانکو پاس داد اما توپ به شکل خطرناکی از کنار پای این بازیکن عبور کرد.

دقیقه ۲۵: استقلال فرصت خوبی را برای خلق موقعیت پیدا کرد، کاکوتا در حالی که قصد پیشروی به سمت دروازه ذوب‌آهن را داشت با تکل مدافع حریف سرنگون شد و توپ زیر پای بلانکو رسید اما شوت این بازیکن با اختلاف کمی به بیرون رفت.

دقیقه ۳۵: سانتر بازیکنان استقلال روی دروازه ذوب‌آهن اصفهان با اشتباه عجیب دروازه‌بان این تیم همراه شد و پس از اینکه توپ از دستانش خارج شد به امیر حسین رنگرز جدی برخورد و در حال گل شدن بود که شایان مصلح توپ را از روی خط دروازه برگشت داد.

دقیقه ۳۷: سانتر رامین رضاییان از جناح راست در حالی که در دهانه دروازه ذوب‌آهن نزدیک بود به بلانکو رسیده و خلق موقعیت شود با تکل عالی فریبرز گرامی مدافع ذوب‌اهن برگشت داده شد.

دقیقه ۴۹: گوستاوو بلانکو در پشت محوطه جریمه ذوب آهن اصفهان صاحب توپ شد که ضربه فنی این بازیکن در چهارچوب جایی نداشت.

دقیقه ۵۶: اشتباه عجیب و آماتور سامان فلاح و رافائل سیلوا باعث شد تا توپ به مجید علیاری رسیده و این بازیکن در مصاف تک به تک با خالدآبادی، با شوتی محکم به گوشه دروازه استقلال ، گل نخست بازی را به ثمر رساند.

دقیقه ۶۳: کاکوتا پس از یک حرکت انفرادی وارد محوطه جریمه شد و اقدام به شوت زنی کرد که ضربه او به کرنر رفت.

دقیقه ۶۴: توپ کاکوتا به گوستاوو بلانکو رسید و این بازیکن پس از کنترل توپ اقدام به شوتزنی کرد که توپ به تیرک برخورد کرد.

دقیقه ۷۰: در حالی که سامان فلاح آفساید را پر کرده بود پاس در عمق محسن آذرباد به امید لطیفی رسید و ان بازیکن موفق شد برای بار دوم دروازه استقلال را باز کند.

دقیقه ۸۶: اشتباه خط دفاعی استقلال باعث شد تا گل سوم ذوب‌آهن اصفهان شکل بگیرد، پاس در همق بازیکنان سبز پوش به مجید علیاری رسید تا این بازیکن با ضربه‌ای چیپ دبل کند.

این بازی در پایان با نتیجه سه بر صفر به سود ذوب‌آهن اصفهان به پایان رسید تا استقلال شکست سنگینی را در آستانه رویارویی با یاران رونالدو متحمل شود.

ترکیب استقلال:

محمد رضا خالد آبادی، محمد حسین مرادمند، سامان فلاح، رافائل سیلوا، میلاد زکی پور، رامین رضاییان، دیدیه اندونگ(زبیر نیک‌نفس)، گائل کاکوتا، حسین اسلامی(آرمان رمضانی)، مهرداد محمدی(جلال الدین ماشاریپوف) و گوستاوو بلانکو

ترکیب ذوب‌آهت اصفهان:

پارسا جعفری، امیر حسین رنگرز جدی، سید محمد قریشی، فردین یوسفی، مجید علی یاری، کمال کامیابی نیا، پدرام قاضی پور، محسن آذرباد، فریبرز گرامی، علی مصلح و امید لطیفی/ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد