آملی لاریجانی: کشورهای اسلامی قدر محور مقاومت را بدانند

کد خبر: 1322257

رئیس‌ مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: کشورهای اسلامی باید قدر محور مقاومت را بدانند و یک جبهه متحد علیه رژیم فاسد صهیونیستی تشکیل بدهند و نگذارند برادران آنان در لبنان، غزه و در یمن تنها بمانند.

آملی لاریجانی: کشورهای اسلامی قدر محور مقاومت را بدانند

آیت‌الله صادق آملی لاریجانی در سخنانی در صحن مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اولین حضور رئیس‌ دولت چهاردهم در نشست مجمع تشخیص مصلحت، اظهار کرد: به دکتر پزشکیان ریاست محترم جمهور به مناسبت اولین حضور آقای پزشکیان در صحن مجمع را خوش‌آمد می‌گوییم. حضور و شرکت آقای پزشکیان در مباحث، فرصت مغتنمی است. امیدواریم اعضا مجمع از آراء و نظرات ایشان در جلسات استفاده کنند و همچنین مباحثی که اعضای محترم عنوان می‌کنند برای آقای پزشکیان قابل استفاده باشد.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با تسلیت شهادت سردار نیلفروشان، ادامه داد: از خداوند می خواهیم مقامات عالی این شهید را عالی‌تر کند. شهدا به تعبیر زیبا و عمیق قرآن، «عند ربهم یرزقون» هستند و این نشانگر مراتب و مقاماتی است که شهدا دارند.

آملی لاریجانی با اشاره به جنایات جنگی صهیونیست‌ها علیه ملت فلسطین و لبنان، افزود: امروز رژیم صهیونیستی با جنایاتی که در غزه و لبنان مرتکب می‌شود نام خود را جزو جنایتکاران بزرگ تاریخ درج کرده است. این رژیم بیش از ۴۰ هزار نفر را در غزه و لبنان به شهادت رسانده و مرتکب جنایات فجیع جنگی شده است و بزرگان حزب‌الله را خصوصاً شهید عزیز بزرگوار، قهرمان جهان اسلام، سیدحسن نصرالله که نوری بود برای مسلمین و خصوصا شیعیان، به شهادت رساند. 

وی با انتقاد از سکوت جامعه جهانی در برابر جنایات جنگی صهیونیست‌ها، تصریح کرد: متأسفانه آمریکایی‌ها، انگلیسی‌ها و برخی کشورهای اروپایی در این جنایات شریکند و همه‌گونه حمایت تسلیحاتی، مالی و سیاسی از این رژیم کودک‌کش انجام می‌دهند.

آملی لاریجانی با تقبیح حمایت‌های آمریکا از صهیونیست‌ها، ادامه داد: فعلأ شأن آمریکایی‌ها این است که هر قطعنامه‌ای که در شورای امنیت علیه رژیم صهیونیستی تصویب می‌شود را وتو کند. آیا این شأن یک کشور مدعی دفاع از آزادی و حقوق بشر است؟ شعار روسای جمهور آمریکایی این است که ارزش‌های آمریکایی را ترویج و از آن دفاع می‌کنند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: لعنت بر این ارزش‌های آمریکایی که اینگونه از ظالمان و جنایتکاران حمایت می‌کند. این چه ارزشی است که باید از رژیمی که بیش از ۴۰ هزار کودک، زن، پیر و جوان را اینگونه به خاک و خون می‌کشاند، حمایت کرد؟ رژیم خبیثی که از تخریب بیمارستان‌ها، مدارس، مساجد ابایی ندارد و امدادگرانی که برای کمک رسانی آمده‌اند را به شهادت می‌رساند. 

 آملی لاریجانی در دفاع از آزادی و آرمان فلسطین تاکید کرد: ما همچون همه آزادگان جهان این جنایات را به‌شدت محکوم می‌کنیم و معتقدیم جبهه مقاومت به نصرت الهی ان‌شاءالله پیروز خواهد شد.

 وی با قدردانی از برگزاری نماز جمعه به امامت رهبری انقلاب، گفت: از مقام معظم رهبری به خاطر حضور حکیمانه و عزتمندانه در نماز جمعه و دفاع جدی و تمام‌عیار از محور مقاومت و بیان استدلال قاطع برای ادامه مقاومت و دفاع مشروع، تشکر می‌کنیم.  

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: ما معتقدیم جبهه مقاومت پیروز خواهد شد؛ این وعده الهی است. امروز شاهدیم در لبنان، محور مقاومت با عده و عُده اندک، چگونه در مقابل رژیم سفاک صهیونیستی مقاومت می‌کند. ان‌شاءالله در کل جبهه مقاومت این پیروزی حاصل خواهد شد.

آملی لاریجانی با خطاب قراردادن سران کشور های اسلامی، گفت: امروز سران کشورهای اسلامی باید به خود بیایند و فراموش نکنند در دو جنگ سال‌های گذشته، رژیم صهیونیستی چه مقدار از سرزمین‌های آن‌ها را غصب کرده است اما امروز محور مقاومت در برابر آن‌ها سپر شد. کشورهای اسلامی باید قدر مقاومت را بدانند و یک جبهه متحد علیه رژیم فاسد صهیونیستی تشکیل بدهند و نگذارند برادران آنان در لبنان، غزه و در یمن تنها بمانند.

وی با تقدیر از ملت ایران به عنوان مدافعان جبهه مقاومت، گفت: امیدواریم در ادامه نیز چنین باشد و آرزو می‌کنیم نصرت الهی که وعده قطعی خداست هرچه زودتر به محور مقاومت عنایت شود و ما ناظر و شاهد از بین رفتن غده سرطانی صهیونیستی در منطقه باشیم./ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد