هفته اول لیگ برتر فوتبال/شروع پرسپولیس با توقف در اراک

کد خبر: 1308893

شروع مسابقات فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران با تساوی پرسپولیس مقابل ذوب آهن اصفهان همراه بود.

هفته اول لیگ برتر فوتبال/شروع پرسپولیس با توقف در اراک

بیست و چهارمین دوره از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران (لیگ خلیج فارس) امشب آغاز و با انجام سه دیدار پیگیری شد.

در اولین دیدار پرسپولیس و ذوب آهن اصفهان به مصاف هم رفتند. سپس ملوان بندر انزلی مقابل گل گهر سیرجان صف آرایی کرد و در آخرین دیدار استقلال خوزستان از آلومینیوم اراک میزبانی کرد.

نتایج نهایی رقابت‌های امشب را مشاهده می‌کنید:

 

پرسپولیس یک - ذوب آهن یک (نتیجه نهایی) 

گلزنان: سعید صادقی در دقیقه ۴۵+۲ برای پرسپولیس - مجید علیاری در دقیقه ۱ برای ذوب آهن

شرح گل‌ها: پس از ارسال پرتاب دستی بلند نادر محمدی با محوطه جریمه مجید علیاری با ضربه سر دروازه حریف را باز کرد. (گل اول ذوب آهن)

سعید صادقی پس از کنترل ارسال بلند به محوطه جریمه ذوب آهن موفق شد با ضربه پای چپ دروازه حریف را باز کند. (گل اول پرسپولیس)

 

ملوان بندرانزلی یک - گل گهر سیرجان صفر (نتیجه نهایی) 

گلزنان: امید نورافکن در دقیقه ۵۲

شرح گل‌ها: امید نورافکن با ضربه پنالتی موفق شد اولین گلزنان ملوان در فصل جدید باشد. (گل اول ملوان)

 

استقلال خوزستان صفر - آلومینیوم اراک صفر (نتیجه نهایی)

گلزنان:-

شرح گل‌ها:-/ایسنا

تساوی شاگردان بوژوویچ و حسینی/ تقسیم امتیازات در اهواز

دیدار تیم های فوتبال استقلال خوزستان و آلومینیوم با نتیجه تساوی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال استقلال خوزستان و آلومینیوم اراک در ورزشگاه شهدای فولاد و با قضاوت علی صفایی رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در نهایت با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

ترکیب استقلال خوزستان: حسن پورحمیدی، آرام عباسی (۱۲- کارت زرد)، محمد حسینی، علی هلیچی، سبحان پسندیده، اسماعیل بابایی، محمود مطلق‌زاده، حامد بحیرایی (۶۵- عرفان سازگاری)، ابوالفضل کوهی، بهروز بارانی و عادل آرغند

ترکیب آلومینیوم: محمد خلیفه، احسان قهاری، عارف حاجی‌عیدی، رضا جبیره (۱+۹۰ - امیر ابراهیم زاده)، امین جهان‌کهن، سیدمهران موسوی، بهروز نوروزی‌فرد، محمدامین کاظمیان، میلاد بدرقه (۵۴- امیر نوری) (۱+ ۹۰ - علی وطن‌دوست)، محمدمهدی لطفی و بهرام گودرزی (۸۵- ابوالفضل قنبری)

در نیمه اول بازیکنان استقلال خوزستان سوار بر بازی بودند و موقعیت‌های زیادی را روی دروازه آلومینیوم اراک تدارک دیدند که هیچکدام از آنها راهی به سمت دروازه نداشت و بازی با نتیجه تساوی بدون گل در نیمه اول به پایان رسید.

در نیمه دوم هم بازیکنان استقلال خوزستان باز هم برتر از میهمان خود بودند اما در این نیمه هم موقعیت‌های آنها راهی به سمت دروازه آلومینیوم نداشت. در دقیقه ۷۲، امیری نوری در درون محوطه جریمه موقعیت خوبی به دست آورد که شوت او از کنار دروازه به بیرون رفت تا مهم‌ترین فرصت گلزنی برای آلومینیوم در این بازی از دست رود.

این دیدار نخستین تساوی بدون گل فصل بیست و چهارم لیگ برتر است.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد