وام فوری | وام فوری جدید | وام فوری با شرایط عالی | وام فوری یک روز

وام فوری ۱۰۰ میلیون تومانی بانک تجارت با اقساط 24 ماهه | بدون ضامن و بصورت آنلاین وام فوری دریافت کنید

کد خبر: 1314157

وام فوری۱۰۰ میلیونی بانک تجارت که پرداخت آن به صورت آنلاین انجام می‌شود، با نرخ سود 23 درصد و دوره بازپرداخت حداکثر 24 ماهه به متقاضیان اعطا می‌شود.

وام فوری ۱۰۰ میلیون تومانی بانک تجارت با اقساط 24 ماهه | بدون ضامن و بصورت آنلاین وام فوری دریافت کنید

متقاضیان وام فوری  ۱۰۰ میلیون تومانی بانک تجارت می‌توانند در زمانی کوتاه و به‌ صورت کاملاً غیرحضوری اقدام به افتتاح حساب کنند و سپس برای ثبت‌نام و دریافت وام اقدامات لازم را انجام دهند. جزئیات بیشتر از این تسهیلات در ادامه بررسی شده است.

شرایط و نحوه دریافت وام فوری ۱۰۰ میلیونی بانک تجارت

متقاضی باید پس از نصب اپلیکیشن باجت به قسمت تسهیلات رفته و مبلغ وام و مدت بازپرداخت دلخواه خود را ثبت کند. حداقل مبلغ برای این تسهیلات ۱۰ میلیون تومان و حداکثر آن ۱۰۰ میلیون تومان تعیین شده است. مدت‌زمان بازپرداخت این وام نیز می‌تواند 12، 18 یا 24 ماهه باشد. به‌علاوه نرخ سود این وام نیز 23 درصد است.

متقاضی سپس می‌تواند با افتتاح سپرده به صورت آنلاین، ایجاد میانگین حساب و در صورت نیاز ارائه ضامن، مراحل بعدی برای دریافت این تسهیلات را طی کند.

با توجه به نرخ سود ۲۳ درصدی و مدت ۲۴ ماهه بازپرداخت، متقاضی پس از دریافت وام ۱۰۰ میلیون تومانی، اگر دارای میانگین حساب حداقل دوماهه به ارزش ۱۶۶ میلیون تومان باشد، باید در هر قسط مبلغ پنج میلیون و ۱۶۴ هزار تومان به بانک تجارت پرداخت کند.

بانک ملت به منظور تکمیل خدمات خود و خدمت رسانی بیشتر به مشتریان طرح تسهیلاتی به نام «شایان یک» را تدارک دیده است. سقف این وام 600 میلیون تومان است و سود آن با توجه به ضریب برابری تسهیلات و مدت ماندگاری سپرده تعیین می‌شود.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، مشتریان بانک ملت که مایل به بهره مندی از این وام 600 میلیون تومانی بانک ملت باید در یکی از شعبه‌های سپرده کوتاه مدت عادی داشته باشند و در آن مبلغ 15 میلیون تومان سپرده گذاری کنند. بعد از واریز مبلغ لازم است که بین دو تا شش ماه میانگین حساب ایجاد شود. به مبلغ سپرده گذاری شده در حساب سودی تعلق می‌گیرد. مبلغ سود این تسهیلات بین 14 تا 23 درصد تغییر می‌کند. بعد از دریافت این وام، امکان تسویه اقساط آن بین 12 تا 36 ماه وجود دارد.

با در نظر گرفتن مبلغ وام، حداکثر نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت، مبلغ وام 23 میلیون و 225 هزار و 833 تومان است. کل سود تسهیلات به 236 میلیون و 129 هزار و 986 تومان می‌‌رسد. جمع رقم وام و سود آن نیز به 836 میلیون و 129 هزار و 986 تومان خواهد بود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد