شوینده نانوک بهترین انتخاب برای نظافت نما، راه پله و کف

کد خبر: 1314156

تمیزی راه پله، نما یا کف خانه، یکی از آن بخش‌هایی است که میان خانواده‌ها اهمیت زیادی دارد. البته پیدا کردن یک شوینده مناسب و مقرون به صرفه که پس از استفاده، بستری مقاوم در برابر جذب گرد و غبار و سایر آلودگی‌ها ایجاد کند، چالشی همیشگی است که با انتخاب شوینده نانو تا حد قابل توجهی رفع می‌شود. اما واقعا شوینده نانو چیست؟ آیا تفاوتی با سایر شوینده‌ها دارد؟ در چه فضاهایی می‌توان با خیال آسوده از آن استفاده کرد؟

شوینده نانوک بهترین انتخاب برای نظافت نما، راه پله و کف

 

 

 

شوینده نانو چیست؟

شوینده نانو همان محصولی است که می‌تواند در زمانی کوتاه و با کم‌ترین هزینه سطوح مختلف از قبیل نمای ساختمان، کف پارکینگ یا سالن، راه پله‌ها و بسیاری سطوح مختلف دیگر را به به‌ترین نحو تمیز و پاکیزه کند. با استفاده از شوینده نانو می‌توانید به راحتی نمای ساختمان خود را بشویید و جانی دوباره به آن ببخشید. پس از استفاده از این محصول شاهد تمیزی چشم‌گیری در نمای ساختمان خود خواهید بود و خواهید دید که نمای ساختمان شما پس از شستشو با شوینده نانو چگونه خودنمایی می‌کند. نانو شوینده از ترکیبات فوق‌العاده قوی و عالی تشکیل شده است که در تمیز کردن سطوح مختلف بسیار موثر واقع می‌شود.

ترکیبات شوینده نانو

به طور کلی نانو شوینده‌ها از چندین دسته مختلف تقسیم می‌شوند که برای ارائه ویژگی‌ و عملکردهای مختلف، پاک کننده‌های متفاوتی در این محصولات اضافه شده‌است. هر فرمول محصول تعادل دقیقی از مواد مختلف است که برای چیزی که می‌خواهید پاک کنید، بهترین کاربرد را خواهد داشت. در ادامه به معرفی برخی از معمول‌ترین ترکیبات در شوینده نانو می‌پردازیم.

سورفکتانت‌ها

سورفکتانت‌ها نیروی اصلی در تمیز کردن هستند. بنابراین بخش بزرگی از فرمول‌های شوینده سطوح را تشکیل می‌دهند. در واقع بیش‌ترین قدرت پاک کنندگی در مواد شوینده ساختمان از سورفکتانت‌ها به دست می‌آید. وجود این مواد در شوینده نانو باعث می‌شود تا سخت‌ترین لکه‌ها و آلودگی‌ها را از سطوح مختلف پاکسازی کند.

12

سازنده‌ها

این مواد کیفیت شستشو را با مجموعه‌ای از ترکیبات افزایش می‌دهند. در نتیجه باعث می‌شوند مواد شوینده به شیوه ای موثرتر و به‌تر عمل کنند.

حلال‌ها

شوینده نانو به صورت محلول ارائه می‌شود و مورد استفاده قرار می‌گیرد. حلال ها مواد شیمیایی هستند که به ترکیبات کمک می کنند تا به حالت محلول باقی بمانند و این مواد غلظت مناسب داشته باشند. علاوه بر این، حلال‌های آلی می‌توانند به جلوگیری از یخ زدن مواد شوینده مایع در آب و هوای سرد کمک کنند.

آنزیم‌ها

آنزیم‌ها ترکیبات لکه‌بر قوی هستند که قدرت خیلی خوبی در شکستن ساختار چربی و لکه‌ها دارند. وجود این مواد در ترکیبات شوینده ساختمان باعث می‌شود تا لکه‌های چرب و سخت به راحتی از بین برود.

در ترکیبات شوینده نانو از مواد متعدد دیگری نیز استفاده می‌شود که در قدرت پاک کنندگی این محصول تاثیر گذار هستند. با استفاده از این محصول باکیفیت به خوبی شاهد تغییر رنگ و جلوه سطوح مختلف خواهید بود.

کاربرد‌های شوینده نانو

امروزه شوینده نانو کاربرد‌های زیادی دارد. مخصوصا در شستشوی نمای ساختمان، کف پارکینگ و راه پله‌ها نقشی اساسی ایفا می‌کند. معمولا پس از اجرای نمای ساختمان و یا گذشت چند سال از اجرای نما، آلودگی و کثیفی‌هایی روی سطح نما مشاهده می‌شود که چندان خوش‌آیند نیست. شوینده نانو می‌تواند به‌ترین گزینه برای از بین بردن این آلودگی‌ها و کثیفی‌ها باشد. با استفاده از این شوینده نانو که از فناوری نانو بهره می‌گیرد می‌توانید به راحتی و بدون زحمت نمای ساختمان خود را به نحو احسن شستشو دهید و تمیز کنید.

هم‌چنین با استفاده از این محصول می‌توانید کف پارکینگ یا حیاط منزل که معمولا مملو از آلودگی و چربی‌های ناشی از روغن موتور است را در زمانی کوتاه و به راحتی پاکسازی کنید. ترکیبات نانو شوینده، حاوی آنزیم‌هایی است که به راحتی انواع لکه‌های چرب و لکه‌های سرسخت را از بین می‌برد و سطوح مختلف را کاملا تمیز و پاکیزه می‌کند.

13

یکی دیگر از موارد استفاده شوینده نانو، استفاده در راه پله‌ها است. این محصول جادویی با قدرت لکه بری بالا سطوح را به صورت بهداشتی کاملا پاکسازی می‌کند و از آسیب به سطوح و مواد آسیب‌پذیر جلوگیری می‌کند.

هم‌چنین شوینده نانو با وجود قدرت پاک کنندگی بالا به حفظ محیط زیست کمک می‌کند و به سطوح آسیب پذیر آسیب نمی‌رساند. در نتیجه به راحتی و با اطمینان خاطر می‌توان از این محصول پرکاربرد در اماکن و فضاهای عمومی و معابر استفاده نمود و محیط را تمیز کرد.

نحوه استفاده شوینده نانو

با توجه به شرایط می‌توان از روش های مختلفی مثل اسپری کردن یا مالیدن مواد نانو، شستشوی نما را انجام داد. یکی از مزایای شستشوی نمای ساختمان با مواد نانو از بین بردن آلاینده ها و عوامل فرسایشی از روی نما است. هم‌چنین شوینده نانو به نما آسیب نمی‌رساند و پس از شستشو باعث سفیدک زدن و لکه نخواهد شد.

کافی است مقدار مناسبی از شوینده ساختمان را روی سطح نما اسپری کنید و یا بمالید و پس از گذشت دقایقی نما را با آب رقیق بشویید تا شاهد تمیزی کامل نما باشید. لازم به ذکر است که شوینده نانو باعث تغییر رنگ نما و یا سطوح مختلف دیگر نمی‌شود و علاوه بر این‌ها باعث تقویت و حفظ نمای ساختمان نیز می‌شود.

چرا شوینده نانو را انتخاب کنیم؟

شستشوی سطوح مختلف، مخصوصا شستشوی نمای ساختمان با استفاده از این محصول می‌تواند بسیار سریع‌تر و راحت‌تر انجام شود و نتیجه کار نیز بسیار مطلوب‌تر خواهد بود. از طرفی روش‌های شستشوی قدیمی و مواد شوینده سنتی و قدیمی در ایجاد تمیزی و پاکیزگی نسبت به شوینده نانو اثر کم‌تری دارند. شوینده نانو نسبت به شوینده های دیگر بسیار مقرون به صرفه است و تاثیر بسیار زیادی در تمیزی سطوح می‌گذارد. هم‌چنین از دیگر مزایای این شوینده سطوح جادویی نسبت به دیگر شوینده‌ها می‌توان به حفظ و تقویت نمای ساختمان و آسیب نزدن به نما اشاره نمود. هم‌چنین شوینده نانو به محیط زیست آسیب نمی‌رساند و در صورت مجاورت، برای انسان‌‌ها خطر آفرین و مضر نیست. با خرید این شوینده نانو می‌توانید به طور چشم‌گیری در هزینه‌های خود صرفه جویی کنید زیرا این محصول با اثربخشی چند برابری نسبت به سایر شوینده ها و قیمت مناسب به طور قابل توجهی هزینه‌های شما را کاهش خواهد داد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد