فردا بررسی کرد؛

عبور اصلاحات از پزشکیان کامل می‌شود؟

کد خبر: 1308554

تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: گرایش تند و رادیکال اصلاحات حتما از پزشکیان کامل عبور می‌کند اما جریان معقول و منطقی اصلاحات روابطش را با آقای پزشکیان و دولت او تنظیم می کند.

عبور اصلاحات از پزشکیان کامل می‌شود؟

گروه سیاسی فردا: اصلاح‌طلبان تمام قد در انتخابات ریاست جمهوری پشت مسعود پزشکیان ایستادند اما بعد از اعلام فهرست اعضای کابینه یک شکاف و نقاری بین آنها و دولت چهاردهم به وجود آمد؛ حال این سئوال مطرح می شود که آیا اصلاح طلبان قید حمایت از پزشکیان را می زنند یا به مرور دوباره روابط شان را با او ترمیم خواهند کرد.

بیژن مقدم در گفتگو با خبرنگار فردا درباره روابط بین جریان اصلاحات و دولت مسعود پزشکیان گفت: اصلاحات یک جریان سیاسی با یک مدل تفکر یکدست نیست. طیفی از مجموعه ها و افراد با گرایشات و دیدگاه مختلف در آن اردوگاه سیاسی قرار دارند.

وی افزود: گرایش تند و رادیکال اصلاحات حتما از پزشکیان کامل عبور می‌کند اما جریان معقول و منطقی اصلاحات روابطش را با آقای پزشکیان و دولت او تنظیم می کند چون این دولت را دولت خودشان می داند و این مسئله نزد افکار عمومی پذیرفته شده و ثبت است.

این تحلیلگر مسائل سیاسی اظهار کرد: اصلاح طلبان نمی توانند از پذیرش مسئولیت دولت چهاردهم شانه خالی کنند بنابراین باید بیاستند و از دولت دفاع کنند. البته جریان افراطی اصلاحات داستان دیگری دارد، این گرایش فکری خیلی وقت است که راهش از جریان منطقی اصلاحات جداشده بود و اهداف براندازانه را دنبال می کرد. اگر هم از پزشکیان حمایت کرد به این امید بود که او بیاید و براندازی کند اما حالا فهمید هیچ کدام از انتظاراتش برآورده نمی شود.

وی ادامه داد: طیف تندرو اصلاحات کمپین «ما پشیمانیم» را راه انداخت و در آینده نیز این رویه را قوی تر دنبال می کند اما طیف منطقی و معتدل جریان اصلاحات رفته رفته روابط خودش را با دولت پزشکیان تنظیم خواهد کرد، هر چند شاید کمی با پزشکیان فاصله گذاری کند اما نمی تواند کلا از حمایت پزشکیان و دولت او دست بر دارد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد