افشای دروغ‌پردازی اسرائیل در جنایت هولناک مواصی

کد خبر: 1313892

دفتر اطلاع‌رسانی دولتی در نوار غزه ادعای رژیم صهیونیستی مبنی بر هدف قرار دادن رزمندگان مقاومت در منطقه ادعایی «امن» در خان‌یونس را «دروغ و تهمت محض» دانست.

افشای دروغ‌پردازی اسرائیل در جنایت هولناک مواصی

دفتر اطلاع‌رسانی دولتی فلسطین در نوار غزه طی بیانیه‌ای به تشریح جنایت بامداد امروز رژیم صهیونیستی در خان‌یونس و قتل‌عام بیش از ۴۰ فلسطینی در چادرهای آوارگان پرداخت.  

 بر اساس این بیانیه، تیم‌های امدادی و دولتی در غزه هنوز در حال بیرون کشیدن مجروحان و پیکرهای شهدا در منطقه مواصی خان‌یونس هستند، این در حالی است که رژیم اشغالگر، نظام سلامت در نوار غزه را از بین برده و بیمارستانهای زیادی ویران و از مدار خدمت خارج شده‌اند. 

 در این بیانیه آمده است که اسرائیل، با سه بمب بزرگ چادرهای آوارگان فلسطینی در المواصی را بمباران کرد. منطقه‌ای که اشغالگران آن را امن اعلام کرده بودند.

 این دفتر تأکید کرد که «هر آنچه که اشغالگران در خصوص هدف قراردادن عناصر مقاومت در این منطقه منتشر می‌کنند، دروغ و تهمت محض است».

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» نیز صبح امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد که قتل‌عام امروز منطقه المواصی به شهادت ده‌ها غیرنظامی و زن و کودک منجر شده و «ادعای ارتش اشغالگر فاشیست مبنی بر حضور نیروهای مقاومت در محل حمله، دروغی آشکار است».

بر اساس آماری که تاکنون منابع رسمی فلسطین اعلام کرده‌اند در جنایت بامدادی امروز رژیم صهیونیستی در جنوب نوار غزه، دست‌کم ۴۰ فلسطینی به شهادت رسیده و ۶۰ نفر مجروح شده‌اند و انتظار می‌رود که این آمار افزایش یابد. 

این نخستین‌بار نیست که اشغالگران منطقه مواصی را بمباران می‌کنند. تیرماه گذشته نیز  اشغالگران در جنایتی مشابه، این منطقه را بمباران کردند که به شهادت بیش از ۷۰ نفر و مجروح شدن بیش از ۲۹۰ نفر منجر شد.

جنبش حماس امروز نیز اعلام کرد که «مقاومت بارها حضور اعضای خود در تجمعات غیرنظامی یا استفاده از این مکان‌ها برای اهداف نظامی را رد کرده است».

فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد