طرح دولت برای رفع ناترازی بنزین | یارانه بنزین به حساب هر کد ملی واریز می شود؟

کد خبر: 1311403

عضو کمیسیون کشاورزی آب منابع طبیعی و محیط زیست مجلس به بیان توضیحاتی درباره تاثیر طرح تخصیص بنزین به نفر در راستای عدالت اجتماعی و جلوگیری از بروز ناترازی بنزین پرداخت و گفت: اعطای بنزین به نفر قطعا عدالت اجتماعی را محقق می‌کند.

طرح دولت برای رفع ناترازی بنزین |  یارانه بنزین به حساب هر کد ملی واریز می شود؟

علی شیرین زاد عضو کمیسیون کشاورزی آب منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی درباره تاثیر طرح تخصیص بنزین به نفر در راستای عدالت اجتماعی و جلوگیری از بروز ناترازی بنزین گفت: مجلس طرحی در خصوص اعطای بنزین به هر کدملی را مطرح کردند با این استدلال که ۵۰ درصد مردم ما خودرو ندارند و از این یارانه پنهان بنزین برخوردار نمی‌شوند.

به گزارش تسنیم، شیرین زاد در ادامه بیان کرد: بنزین در کشور ما به صورت افسار گسیخته‌ای مصرف می‌شود و باعث بروز ناترازی شده است. امسال حدود ۳ تا ۴ میلیارد دلار وارد کرده ایم و باید به دنبال اصلاح شیوه تخصیص بنزین برویم.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: اعطای بنزین به نفر قطعا عدالت اجتماعی را محقق می‌کند و شرایط را بهتر و مطلوب‌تر از وضعیتی که داریم می‌کند. با این طرح تخصیص بنزین به نفر این فرصت و این سهم و امتیاز را مستقیما در اختیار تمام مردم قرار می‌دهد.

نماینده کرج در مجلس شورای اسلامی توضیح داد: در حال حاضر سهمیه بنزین به خودرو اعطا می‌شود و کسانی که خودرو ندارد عملا از چنین فرصتی برخوردار نیستند و از چنین سهام و یارانه‌ای برخوردار نیستند. افرادی در کشور ما هستند که ده عدد ماشین دارند و وضع مالیشان هم خوب است و یارانه پنهان انرژی هم می‌گیرند.

این نماینده مجلس دوازدهم گفت: قطعا اگر سهیمه بنزین را به هر کد ملی بدهیم شرایط خیلی بهتر خواهد بود و بهتر است که این طرح دوباره به جریان بیفتد و اجرایی شود تا عدالت اجتماعی محقق شود.

شیرین زاد افزود: اینکه این طرح در قاچاق تاثیر گذار باشد یا نه بستگی به نحوه تنظیم این طرح و اجرایی شدن آن دارد.

جوان آنلاین

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد