شکرخوری زیادی نخست‌وزیر مفلوک اسرائیل

کد خبر: 1318483

نخست‌وزیر مفلوک رژیم صهیونیستی گفت: اسرائیل هیچ مشکلی با مردم ایران ندارد و دلارهایی که ایران خرج جنگ می‌کند، می‌توانست خرج آموزش و سلامت در ایران شود.

شکرخوری زیادی نخست‌وزیر مفلوک اسرائیل

گزافه‌گویی بنیامین نتانیاهو در حالی است که او هر هفته به خاطر جنگ‌طلبی و به کشتن دادن ده‌ها اسیر صهیونیست، با اعتراضات گسترده صهیونیست‌ها روبه‌روست.

وی با این حال در ویدئویی فریبکارانه خطاب به مردم ایران گفت:

«- اسرائیل در کنار مردم ایران برای دستیابی به آزادی و در مقاومت علیه گروه کوچک بنیادگرای حاکم بر این کشور است.

- این حکومت هر روز منطقه ما را بیشتر به عمق تاریکی و جنگ می‌برد. هر لحظه که می‌گذرد، این حکومت شما مردم نجیب ایران را به پرتگاه نزدیک‌تر می‌کند.

- شما مردم ایران هر روز شاهدید که رژیم اسلامی با اسیر کردن شما، اظهارات و شعارهای آتشین خود در دفاع از لبنان و غزه روزبه‌روز منطقه را عمیق‌تر از گذشته در چاه تباهی و جنگ فرو می‌برد و تمام ثروت‌ها و منابع ایران را وقف این هدف می‌سازد.

اگر حکومت ایران برای مردم اهمیت قائل بود، میلیاردها دلار پول را برای جنگ‌های بیهوده در سراسر خاورمیانه تلف نمی‌کرد. گامی برای بهبود زندگی شما برمی‌داشت. تصور کنید تمامی آن پول هنگفت که رژیم خرج تسلیحات هسته‌ای و جنگ‌های خارجی کرد، برای تحصیلات فرزندان شما، بهبود سیستم درمانی شما، ایجاد زیرساخت برای کشور شما، برای آب، برای ساخت فاضلاب، و برای تمامی دیگر چیزهایی که نیاز دارید، هزینه می‌شد. تصور کنید چه می‌شد.

- اجازه ندهید گروهی دین‌سالار متعصب، امیدها و آرزوهای شما را پایمال کنند. شما شایسته بهتر از اینها هستید. فرزندان شما شایسته بهتر از اینها هستند. می‌دانم که شما پشتیبان متجاوزان و قاتلان حماس و حزب‌الله نیستید، اما رهبران شما پشتیبان آنهایند. شما سزاوار بیش از اینها هستید. مردم ایران می‌بایست این را بدانند: اسرائیل کنار شما می‌ایستد».

گزافه‌گویی نتانیاهو در حالی است که اولاً بخش مهمی از جامعه صهیونیستی، او را جاه‌طلبی می‌دانند که اسرائیل را به لبه پرتگاه برده است. 

ثانیاً وی دارای پرونده سنگین فساد اقتصادی است و برخی صهیونیست‌ها می‌گویند او برای فرار از محاکمه، جنگ را ولو به قیمت تلفات بیشتر اسرائیل طولانی می‌کند. 

ثالثاً ائتلاف نتانیاهو انئتلافی از تندروترین یهودیان با افراطی‌ترین عقاید مذهبی است و رژیم صهیونیستی بر مبنای همان عقاید تحریف‌شده و شیطانی و برای اشغالگری در منطقه تاسیس شده و میلیون‌ها فلسطینی را از سرزمین مادری آواره کرده است. اسرائیل و لابی ایپک در عین حال از تحریک‌کنندگان عمده آمریکا برای جنایت و جنگ‌افروزی در افغانستان و عراق و سوریه و کشته‌شدن میلیون‌ها نفر در این کشور‌ها بوده‌اند.

رابعاً اگر قرار بود قدرت نظامی ایران و نفوذ منطقه‌ای آن در حمایت از گروه‌های مقاومت نبود، صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها همان مصائب تلخی را بر سر ملت ایران می‌آوردند که بر سر دیگر ملت‌ها درآوردند و فقط در غزه دو میلیون نفر را آواره کردند و بیش از 50 هزار شهروند را به شهادت رساندند.

خامساً رژیم صهیونیستی و نتانیاهو و لابی ایپک، از حامیان اصلی تحریم ملت ایران (حتی در سطح غذا و دارو)، و از بانیان جنایت و ترور مشترک با آمریکا علیه داشمندان هسته‌ای هستند که می‌خواستند کشور را به پیشرفت علمی و اقتصادی برسانند. و این غیر از جنایاتی است که صهیونیست‌ها در چند ده سال حاکمیت رژیم پهلوی، در قالب غارت منابع اقتصادی و گماشتن مزدوران وطن‌فروش خود بر مسند مناصب اقتصادی و سیاسی و فرهنگی و نظامی مرتکب شدند. جنایت‌های کم‌نظیر ساواک پهلوی یکی از یادگاری‌های آموزشی صهیونیست‌ها در ایران است.

با این اوصاف باید به نتانیاهو گفت که شکر زیادی نخور و لاف گزاف نزن! رژیم اشغالگر و جنایتکار صهیونیست هیچ آینده‌ای در منطقه ندارد و همان‌گونه که رژیم آپارتاید آفریقای جنوبی به زوال رفت، رژیم صهیونیستی هم به مدد الهی و همت رزمندگان مقاومت، به زوال خواهد رفت./کیهان

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد