زمان ارائه لیست وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم به مجلس

کد خبر: 1306236

«سلیمی» سخنگوی هیئت رئیسه مجلس در گفتگو با تسنیم:مکاتبه‌ای آقای پزشکیان با رئیس مجلس شورای اسلامی داشتند به دلیل اینکه دولت هنوز به جمع‌بندی نهایی درباره لیست کابینه نرسیده است قرار شد زمان ارسال لیست به مجلس به تعویق بیفتد.

زمان ارائه لیست وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم به مجلس

سخنگوی هیئت رئیس مجلس گفت: مکاتبه‌ای که آقای پزشکیان با رئیس مجلس شورای اسلامی داشتند قرار شد به دلیل اینکه دولت هنوز به جمع‌بندی نهایی درباره لیست کابینه نرسیده، زمان ارسال لیست به مجلس به تعویق بیفتد.

علیرضا سلیمی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به ارسال فهرست وزرای پیشنهادی توسط رئیس جمهور به مجلس، اظهار داشت: مکاتبه‌ای که آقای پزشکیان با رئیس مجلس شورای اسلامی داشتند قرار شد به دلیل اینکه دولت هنوز به جمع‌بندی نهایی درباره لیست کابینه نرسیده، زمان ارسال لیست به مجلس به تعویق بیفتد. 

وی افزود: احتمالاً تا آخر هفته لیست وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم به مجلس شورای اسلامی ارسال خواهد شد و مجلس دو هفته فرصت دارد تا وزرای پیشنهادی را بررسی کند و سپس در صحن علنی مجلس جلسه رای اعتماد وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم برگزار شود. / تسنیم

احتمالا تا پایان هفته لیست وزرای پیشنهادی به مجلس ارائه می‌شود

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: هنوز رئیس جمهور درباره برخی اعضای کابینه خود به جمع بندی نرسیده اما امیدواریم تا پایان هفته این لیست به مجلس ارائه شود.

احمد نادریر درباره زمان ارائه لیست وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم به مجلس اظهار کرد: قرار بود این هفته لیست وزرای پیشنهادی به مجلس ارائه شود اما هنوز ارائه نشده و ما منتظریم.

وی بیان کرد: مجلس شورای اسلامی جدول زمان بندی خود را برای بررسی صلاحیت و برنامه‌های وزرای پیشنهادی دولت مشخص کرده و هر زمان که اسامی وزرای پیشنهادی به مجلس ارائه شود، یک هفته صلاحیت و برنامه‌های آنان در کمیسیون‌ها بررسی خواهد شد و سپس جلسات رأی اعتماد در صحن مجلس برگزار می‌شود.

عضو هیأت رئیسه مجلس تصریح کرد: شنیده‌ها حاکی از آن است که رئیس جمهور هنوز درباره برخی از اعضای کابینه به جمع بندی نرسیده است، اما امیدواریم سه شنبه یا چهارشنبه هفته جاری لیست وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم به مجلس ارائه شود./ مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد