متقاضیان وام میلیاردی بخوانند | شرایط ثبت نام وام یک میلیاردی بانک تجارت + مبلغ اقساط چقدر است؟

کد خبر: 1297786

پزشکان، وکلا، طلا و جواهرسازان و مدیران شرکت‌ها که قصد تداوم شغل خود را داشته و برای این کار به وام نیاز دارند می‌توانند به بانک تجارت مراجعه کرده و برای تسهیلات «طرح فردا» آن درخواست بدهند.

متقاضیان وام میلیاردی بخوانند |  شرایط ثبت نام وام یک میلیاردی بانک تجارت  + مبلغ اقساط چقدر است؟
پزشکان، وکلا، طلا و جواهرسازان و مدیران شرکت‌ها که قصد تداوم شغل خود را داشته و برای این کار به وام نیاز دارند می‌توانند به بانک تجارت مراجعه کرده و برای تسهیلات «طرح فردا» آن درخواست بدهند.
به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، سقف این تسهیلات برای هر رده شغلی متفاوت است. مثلا حداکثر این وام برای پزشکان متخصص و سازندگان طلا و جواهر به 1 میلیارد تومان می‌رسد. میزان حداکثری این وام برای پزشکان عمومی، وکلا و صاحبان دفترخانه‌ها 500 میلیون تومان اعلام شده است. مدیران شرکت‌ها و سازمان‌های ارزنده بانکی نیز تا سقف 100 میلیون تومان امکان درخواست این وام را دارند.
حساب سپرده که می‌توان روی آن درخواست تسهیلات مذکور را داد باید بلندمدت باشد. همچنین سود این تسهیلات 15 درصد اعلام شده و به منظور دریافت آن باید دو ضامن معتبر هم صنف متقاضی معرفی شوند. علاوه بر این سپرده متقاضی نیز تا زمان تسویه اقساط مسدود خواهد شد. مدت زمان بازپرداخت به انتخاب وام گیرنده متفاوت است اما از 36 ماه بیشتر نخواهد شد.
 
با در نظر گرفتن مبلغ وام 1 میلیارد تومانی، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت 36 ماهه میزان هر قسط 34 میلیون و 665 هزار و 329 تومان است. کل سود وام به 247 میلیون و 951 هزار و 826 تومان خواهد بود. جمع رقم تسهیلات و سود آن نیز به 1 میلیارد و 231 میلیون و 350 هزار تومان می‌رسد.
 
دیگر شرایط دریافت وام طرح فردا چیست؟
بانک تجارت یکی از بانک‌‌های دولتی است که انواع وام را به مشاغل مختلف می‌پردازد. لازم به ذکر است که هر فردی از هر صنفی هنگام دریافت وام فردا باید جواز کسب معتبر ارائه بدهد. ضمنا جواز کسب وی نباید در هنگام درخواست این وام در رهن بانک دیگری باشد.

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها