فروش اقساطی شاهین با تحویل فوری فقط با با 400 میلیون تومان | قیمت شاهین دنده‌ای و اتومات در فروش اقساطی چند؟

کد خبر: 1299545

شاهین سایپا یک گزینه جذاب در بازار خودروهای ایران به شمار می‌رود که ترکیبی از طراحی مدرن، امکانات مناسب و پیشرانه توربوشارژ را به همراه دارد.

فروش اقساطی شاهین با تحویل فوری فقط با با 400 میلیون تومان | قیمت شاهین دنده‌ای و اتومات در فروش اقساطی چند؟
سایپا شاهین را بر پایه پلتفرم مگا SP تولید می‌کند. این خودرو در ابتدا در سال 1397 با نام رهام معرفی شد و در پایان سال 1398 به شاهین تغییر نام داد. در سال ۱۴۰۲ این خودرو در نسخه اتومات با گیربکس CVT نیز به بازار عرضه شد. شاهین سایپا یک گزینه جذاب در بازار خودروهای ایران به شمار می‌رود که ترکیبی از طراحی مدرن، امکانات مناسب و پیشرانه توربوشارژ را به همراه دارد.

کاماپرس در این گزارش به شرایط فروش اقساطی شاهین دنده‌ای و شاهین اتوماتیک می‌پردازد.

قیمت شاهین دنده‌ای در فروش اقساطی 719 میلیون تومان و قیمت شاهین اتوماتیک 813 میلیون تومان است. برای خرید اقساطی شاهین با تحویل فوری پرداخت حداقل 50 درصد از قیمت خودرو به عنوان پیش پرداخت لازم بوده و سند نیز به نام خریدار ثبت می‌شود.  اقساط این خودرو می‌تواند 6، 12، 18، 24 و 30 ماهه باشد.

 

شاهین دنده ای

شاهین اتوماتیک

مشخصات فنی شاهین
شاهین از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری ۸ سوپاپی استفاده می‌کند که قبلاً در خودروهای تیبا، ساینا و کوییک استفاده شده است. تفاوت اصلی این پیشرانه در مدل شاهین، وجود توربوشارژ است که باعث ارتقاء قدرت موتور از ۸۷ اسب بخار در مدل‌های قدیمی به ۱۱۰ اسب بخار می‌شود. با این حال، این موتور نسبت به پیشرانه‌های مدرن دیگر مانند EF7 ایران خودرو، قدرت کمتری دارد. شاهین در نسخه اصلی خود با یک گیربکس دستی ۵ سرعته عرضه شد. نسخه اتوماتیک آن نیز با گیربکس CVT از شرکت پانچ بلژیک در سال ۱۴۰۲ وارد بازار شده که در حالت تیپ‌ترونیک از ۶ دنده شبیه‌سازی شده دستی بهره می‌برد.

 

شتاب ۰ تا ۱۰۰ این خودرو در بعضی تست‌ها بین ۱۳ تا ۱۳.۲ ثانیه ثبت شده و مصرف سوخت ترکیبی آن حدود ۷.۲ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است. تفاوت قیمت شاهین دنده‌ای با نسخه اتوماتیک همانند تفاوت قیمت کوییک اتومات و دنده‌ای، به دلیل وجود آپشن‌ها و تجهیزات متعددی است که روی نسخه‌های اتومات این خودروها نصب شده است. به همین دلیل ممکن است نسخه‌های معمولی و اتومات این خودرو تفاوت قابل‌توجهی در قیمت داشته باشند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها