تجمع خانواده اسرا در مقابل وزارت جنگ رژیم صهیونیستی

کد خبر: 1299668

شماری از خانواده‌های اسرای صهیونیست موجود در غزه، با تجمع در مقابل وزارت جنگ رژیم صهیونیستی، نسبت به گسترش درگیری در شمال اعتراض کردند.

تجمع خانواده اسرا در مقابل وزارت جنگ رژیم صهیونیستی

رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند خانواده اسرای اسرائیلی موجود در نوار غزه با سر دادن شعارهایی تاکید می‌کنند، در صورت آغاز جنگ با حزب الله دیگر امیدی به بازگشت فرزندان آنها نیست.

سخنرانان در این تجمع هم اعلام کردند: نتانیاهو متعمدانه مدت جنگ را طولانی می‌کند تا زمان بیشتری را در قدرت باقی بماند.

این سخنرانان خواهان حضور گسترده مردم در خیابان‌ها برای فشار هرچه بیشتر جهت امضای توافق مبادله اسرا شدند.

به گفته خانواده اسرا رسیدن به توافق به معنای پایان جنگ و پایان حکومت نتانیاهو است اما او به شدت به دنبال حفظ جایگاه خود حتی به بهای خون فرزندانشان است، از اینرو باید فشار بر نتانیاهو افزایش پیدا کند.

خانواده اسرا در ادامه تاکید کردند، نتانیاهو به دنبال بازگرداندن اسرا از غزه نیست از اینرو باید به خیابان‌ها آمد و اینبار مانع از آن شد که نتانیاهو در روند دستیابی به توافق کارشکنی کند.

این خانواده که در اطراف وزارت جنگ در تل اویو تجمع کرده‌اند از وزیر جنگ و نهادهای امنیتی خواستند تا به نتانیاهو اجازه ندهند همچون دفاع گذشته با اهداف شخصی اقدام به برهم زدن روند امضای توافق شود.

به گزارش واللا نیوز یکی از اعضای این خانواده هم گفت: براساس گزارش‌های موجود تنها مسئله مورد اختلاف عدم تعهد اسرائیل به پایان جنگ است، همین مسئله بین ما و فرزندان و عزیزانمان فاصله انداخته است، در واقع پافشاری نتانیاهو بر عدم پایان جنگ به عنوان بخشی از توافق مانع از رسیدن ما به فرزندانمان شده است، در حالی جنگ به معنای کشته شدن تعدد بیشتری از اسرا آن هم به دست ارتش اسرائیل است، نتانیاهو دست تو آغشته به خون اسرا است چون بارها و بارها مانع از توافق شده‌ای و با وقاحت اعلام می‌کنی که حاضر به پایان جنگ نیستی.

به نوشته این رسانه‌ها قرار است شامگاه شنبه نیز تجمع اصلی در تقاطع کاپالان برگزار شود./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها