برگزاری تظاهرات ضد نتانیاهو در 80 شهر و منطقه در فلسطین اشغالی

کد خبر: 1299683

گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، ساکنان سرزمین‌های اشغالی روز شنبه در 80 شهر و منطقه مختلف با برگزاری تظاهراتی گسترده خواستار کناره‌گیری کابینه «بنیامین نتانیاهو» و برگزاری انتخابات زودهنگام شدند.

برگزاری تظاهرات ضد نتانیاهو در 80 شهر و منطقه در فلسطین اشغالی

رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی گفت: مذاکراتی با طرف‌های مختلف از جمله اعضای حزب لیکود برای ساقط کردن کابینه نتانیاهو در جریان است.

لاپید که در تظاهرات امشب خانواده‌های اسرای اسرائیلی در تل آویو شرکت کرده بود، گفت: ما برای نجات اسرائیل، کابینه نتانیاهو را سرنگون خواهیم کرد.

وی اظهار داشت: من برای امضای توافق تبادل اسرا و کاهش تنش‌ها در جبهه شمالی از توقف جنگ در غزه حمایت می‌کنم.خانواده‌های اسرای اسرائیلی امشب با انتشار بیانیه‌ای تأکید کردند که نباید به نتانیاهو فرصت داده شود تا از توافق تبادل اسرا جلوگیری کند؛ زیرا بیشتر صهیونیست‌ها «باور دارند که نتانیاهو بنا به دلایل شخصی، در پی طولانی کردن مدت زمان جنگ است.»

در بیانیه این خانواده‌ها آمده است: «ما از همه می‌خواهیم برای تحت فشار گذاشتن نتانیاهو به منظور توافق تبادل [اسرا]، به خیابانها بریزند.

نتانیاهو بارها در لحظات آخر، از توافق جلوگیری کرده است، ولی باید به وی اجازه داد که به این مسیر ادامه دهد».بر اساس این بیانیه، تداوم جنگ کنونی و «آغاز جنگ در شمال [با حزب الله] به معنای کشته شدن فرزندان ماست. 

در مقابل، حصول توافق به معنای پایان جنگ و پایان حکومت نتانیاهوست؛ به همین دلیل وی برای حفظ قدرت خود، از فرزندان ما مایه گذاشته است.»/فارس

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها