وام قرض الحسنه ویژه حقوق بگیران | وام قرض الحسنه ۴۰۰ میلیون تومانی بانک رسالت برای نرخ سود صفر

کد خبر: 1299676

تسهیلات قرض الحسنه به دلیل نرخ سود صفر یا ناچیزی که دارند، برای مردم بسیار جذاب هستند. در این گزارش شرایط وام قرض الحسنه بانک رسالت بررسی شده است.

وام قرض الحسنه ویژه حقوق بگیران | وام قرض الحسنه ۴۰۰ میلیون تومانی بانک رسالت برای نرخ سود صفر
تسهیلات قرض الحسنه به دلیل نرخ سود صفر یا ناچیزی که دارند، برای مردم بسیار جذاب هستند. در این گزارش شرایط وام قرض الحسنه بانک رسالت بررسی شده است.
وام‌های قرض‌الحسنه از محبوب‌ترین تسهیلات بانکی به شمار می‌روند که به دلیل نرخ سود پایین، در شرایط تورمی کشور طرفداران بسیاری دارند. یکی از بانک‌هایی که این وام را پردخت می‌کند بانک قرض الحسنه رسالت است. در ادامه این گزارش شرایط وام قرض الحسنه بانک رسالت مورد بررسی قرار رفته است.
شرایط وام قرض الحسنه بانک رسالت تا سقف 400 میلیون تومان
وام قرض‌الحسنه بانک رسالت، بهره‌ای ندارد و تنها کارمزدی دو درصدی از آن دریافت می‌شود. همچنین مشتریان می‌توانند بر اساس نسبت مبلغ وام موردنیاز به میزان سپرده خود در بانک رسالت، این وام را در اقساط دلخواه تسویه کنند.
برای دریافت وام از بانک رسالت ابتدا لازم است متقاضیان در بانک رسالت سپرده قرض‌ الحسنه افتتاح کنند. مدت زمان خواب این سپرده به مدت حداقل سه ماه و حداکثر 6 ماه است و این سپرده مسدود نخواهد شد.
متقاضیان می‌توانند تا سقف 100 درصد از مبلغ سپرده‌گذاری شده به ازای 6 ماه خواب سپرده و با سررسید 12 ماهه ازاین بانک وام قرض‌الحسنه دریافت کنند. همچنین به ازای هر ماه افزایش خواب سپرده، دو قسط به طول مدت بازپرداخت اضافه می‌شود.
 
حداکثر مدت زمان بازپرداخت این وام 60 ماه به میزان 20 درصد معدل حساب است. حداکثر زمان بازپرداخت این وام برای نسبت 40 درصد، 60 درصد، 80 درصد و 100 درصد معدل حساب نیز به ترتیب 48 ماه، 36 ماه، 24 ماه و 12 ماه است.
 
سقف پرداخت این وام 400 میلیون تومان است و هر قسط این وام 400 میلیونی حدود هفت میلیون و 272 هزار تومان است. به این ترتیب کل سود پرداختی توسط مشتری، 24 میلیون تومان و مجموع کل رقم وام و سود 424 میلیون تومان است.
برای دریافت وام در این بانک و سایر بانک‌ها لازم است که وام‌گیرنده هیچگونه بدهی یا وام تسویه نشده‌ای در بانک مورد نظر نداشته باشد. همچنین متقاضی دریافت وام نباید سابقه چک برگشتی داشته باشد.

وام‌های قرض‌الحسنه را پرداخت نکنند با ابهاماتی مواجه بود که چه گروه‌هایی می‌توانند از آن استفاده کرده و چه وام‌هایی را در بر بگیرد، طبق به نقل از اقتصاد آنلاین وام‌های قرض‌الحسنه را پرداخت نکنند با ابهاماتی مواجه بود که چه گروه‌هایی می‌توانند از آن استفاده کرده و چه وام‌هایی را در بر بگیرد، 

وام‌های قرض‌الحسنه را پرداخت نکنند با ابهاماتی مواجه بود که چه گروه‌هایی می‌توانند از آن استفاده کرده و چه وام‌هایی را در بر بگیرد، طبق نظر برخی مسئولان این مصوبه نیز شامل کسب کارهای آسیب دیده شده و حقوق بگیران را در بر نمی گیرد، موضوعی که از چند مدیر ارشد بانکی مورد پرسش قرار گرفت و مشخص شد که برای وام‌های قرض‌الحسنه همه افراد شامل می‌شود و هیچ استثنایی ندارد، یعنی فقط خاص افراد دارای کسب‌وکارهای کوچک و یا سایر فعالان اقتصادی نیست و به عبارتی وام‌های قرض‌الحسنه کلیه افراد سه ماه به تعویق می‌افتد، براین اساس حتی افرادی که دارای دریافت ثابت هستند از جمله کارمندان و یا سایر کارکنانی که حقوق ثابت دریافت می‌کنند مشمول این مصوبه خواهند شد.

این در حالی است که این وام‌های قرض‌الحسنه می تواند شامل تمامی وام‌های گروه خود از جمله وام ازدواج باشد.

بعد از شیوع ویروس کرونا که تبعات خاص خود را به همراه داشته و کسب‌وکارهای زیادی را تحت تاثیر قرار داد، نگرانی‌هایی بابت تامین هزینه‌های مردم و از سوی دیگر پرداخت بدهی‌ها به ویژه به شبکه بانکی به همراه داشت، اما این در حالی بود که با مصوبه شورای پول و اعتبار در راستای حمایت از کاربران شبکه‌ بانکی و به ویژه فعالان اقتصادی در رابطه با بازپرداخت تسهیلات پرداختی آنها تصمیماتی اخذ شد.

جزئیات وام یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی خرید نوروز بازنشستگان

از جمله مهم‌ترین تصمیم‌های گرفته شده این است که برای صاحبان کسب‌وکارها به ویژه کسب‌وکارهای کوچک که به دلیل شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا متضرر شده و با مشکلات مالی مواجه شده‌اند اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی که مصادیق آن در مصوبه دولت تعیین خواهد شد، اقساط آن به مدت سه ماه از اسفند تا اردیبهشت ماه به تعویق می افتد، همچنین اقساط وام‌های قرض‌الحسنه کلیه اشخاص نیز شامل این طرح می‌شود. 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها