وام قرض الحسنه |وام قرض الحسنه رسالت | وام قرض الحسنه فرزند آوری | وام قرض الحسنه مهر ایران

پرداخت هدیه بلاعوض 1 میلیون تومانی عید فطر برای این دهک ها | واریزی وام 150 میلیونی برای دهک یک تا 5 با مراجعه به این سایت

کد خبر: 1282230

میثم معافی از پرداخت 1 میلیون تومان بسته کمک معیشتی بلاعوض خبر داد.

پرداخت هدیه بلاعوض 1 میلیون تومانی عید فطر برای این دهک ها | واریزی وام 150 میلیونی برای دهک یک تا 5 با مراجعه به این سایت

خبرنگار شکیبا بقال زاده: مدیرکل کمیته امداد مازندران، گفت: ۲۲ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان مازندران توزیع شده است.

میثم معافی، اظهار داشت: در ایام ماه مبارک رمضان تاکنون 22 هزار بسته معیشتی به ارزش 9 میلیارد تومان میان نیازمندان مازندران توزیع شده است.

وی با اشاره به کمک خیرین و مشارکت مردمی در تهیه بسته‌های معیشتی افزود: توزیع بسته‌های معیشتی کمیته امداد میان خانواده های مددجو کمیته امداد استمرار دارد.

معافی همچنین تصریح کرد: سال گذشته  100 هزار سرپرست خانواده کمیته امداد در کشور با کمک کمیته امداد و دریافت وام 150 میلیون تومانی اشتغال به خودکفایی رسیدند که در مازندران 4 هزار سرپرست خانواده آموزش‌های مهارتی دیدند و به توانمندی اقتصادی رسیدند.

مدیرکل کمیته امداد مازندران بیان کرد: توانمندسازی 23 هزار سرپرست خانواده در طرح مهارت افزایی، کارآفرینی و آموزشی را داریم که با استفاده از تسهیلات اشتغال‌زایی در آینده نزدیک استقلال اقتصادی را برایشان به همراه دارد.

وی گفت: تاکنون جذب هزار و صد میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی توسط اداره کل کمیته امداد را داشتیم که بیش از 70 درصد این تسهیلات به جوانان جویای کار غیر مددجو امداد اختصاص یافت.

معافی افزود: متقاضیان جوان جویای کار دهک یک تا 5 می‌توانند با مراجعه به سایت (حیات) ثبت نام کرده و از تسهیلات بهره‌مند شوند.

آیین توزیع ۲۰۰۰ بسته معیشتی تهیه شده از محل موقوفه مرحومه خیرالنسا به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی و خانواده‌های زندانیان آذربایجان شرقی با حضور نماینده ولی فقیه در استان، مدیرکل اوقاف و امور خیریه، مدیرکل کمیته امداد، مدیر کل بهزیستی و جمعی از مدیران و مسئولان استانی برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در این آیین اظهار کرد: از حمایت‌های متولیان امر به خصوص اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تشکر و قدردانی می‌کنیم.

وی یادآور شد: موقوفه خیر النسا در دهه ۶۰ به تعدادی از خیران داده شده و در سایه تلاش متولیان عزیز و پیگیری‌هایشان خدمات ارزشمندی برای مستضعفان ارائه شده است.

حجت الاسلام و المسلمین سید شهاب الدین حسینی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی نیز در این آیین ضمن گرامیداشت یاد و خاطر واقفه نیک اندیش خانم خیر النسا بیان کرد: سالیان سال است که به یاد این واقفه همه ساله اقدامات نیکی صورت می‌گیرد به طوریکه سال گذشته ۱۵۰۰ بسته بین مددجویان و افراد نیازمند و خانواده‌های زندانیان توزیع شده و در اختیارشان قرار گرفت و امسال به تعداد ۲۰۰۰ بسته افزایش یافت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی یادآور شد: ارزش ریالی این بسته ها حدودا یک میلیون تومان بوده و شامل مرغ، روغن، ماکارونی، چای، قند، رب و … است.

حجت الاسلام حسینی در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: از همراهی و حمایت مجموعه‌های ذیربط قدردانی می‌کنیم و امیدواریم این اقدامات بیش از پیش شود.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، طی این آیین دو هزار بسته معیشتی از محل موقوفات خیرالنسا با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه، کمیته امداد و بهزیستی استان به مددجویان و نیازمندان تحت پوشش و خانواده‌های زندانیان توزیع شد./ایسنا

از فروردین 1403 به ازای هر مستمری بگیر بهزیستی و کمیته امداد نفری 910 هزار تومان در 20 فروردین واریز خواهد شد.

۳۰ درصد افزایش مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد در سال ۱۴۰۳ تائید شد.

در سال قبل مددجویان بهزیستی و کمته امداد به ازای هر نفر رقمی برابر با ۷۰۰ هزار تومان واریزی داشتند.

بنابراین با افزایش ۳۰ درصد در سال ۱۴۰۳ یک مددجوی بهزیستی و کمیته امداد ۹۱۰ میلیون تومان ویک خانواده ۲ نفره نزدیک به یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان دریافت می کند.

این مبلغ همین طور به نسبت تعداد اعضای خانواده افزایش پیدا می کند.

و خانواده ۵ نفره حدودا نزدیک به ۴میلیون و ۵۰۰ هزار تومان دریافت می کند.

واریزی های تازه از ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۳ انجام خواهد شد.

۱

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد