خودداری ارتش رژیم صهیونیستی از اظهارنظر درباره انفجار پیجرها در لبنان

کد خبر: 1315613

شبکه آمریکایی از خودداری ارتش رژیم صهیونیستی برای اظهار نظر درباره انفجار پیجرها در لبنان خبر داد.

خودداری ارتش رژیم صهیونیستی از اظهارنظر درباره انفجار پیجرها در لبنان

منابع دفاعی در ارتش رژیم صهیونیستی به خبرنگار ارشد شبکه آمریکایی «سی ان ان» اعلام کردند که ارتش رژیم اشغالگر از هرگونه اظهار نظر درباره انفجار پیجرها در لبنان که تاکنون به شهادت ۹ نفر، از جمله یک دختر بچه و بیش از ۲ هزار و ۷۵۰ نفر انجامیده است، خودداری خواهند کرد.

خودداری رژیم صهیونیستی از اظهار نظر درباره این انفجارها درحالی است که حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه دومی، رژیم صهیونیستی را مسئول این حادثه اعلام کرد.

حزب‌الله لبنان عصر سه‌شنبه و در بیانیه‌ای اعلام کرد: پس از بررسی تمام وقایع، داده‌ها و اطلاعات موجود در مورد حمله‌ای که امروز بعدازظهر رخ داد، ما دشمن اسرائیلی را مسئول کامل این تجاوز جنایتکارانه می‌دانیم که غیرنظامیان را هم در برگرفت و منجر به شهادت و زخمی شدن چندین نفر شد.

در ادامه بیانیه حزب‌الله آمده است: «شهدا و مجروحان ما نماد مبارزه و فداکاری ما در راه قدس، پیروزی مردم شریف ما در نوار غزه و کرانه باختری و پشتیبانی میدانی مستمر هستند و این موضع حمایت و پشتیبانی ما از مقاومت دلیرانه فلسطین مایه سربلندی و افتخار ما در دنیا و آخرت خواهد بود. دشمن خیانتکار و جنایتکار بابت این تجاوز گناه آلود، قطعا تقاص پس می‌دهد».

بلافاصله پس از وقوع این انفجارها، کابینه امنیتی «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی تشکیل جلسه داد و رهبران سرویس‌های امنیتی اعلام کردند اخیرا نشانه‌هایی از آمادگی‌های استثنایی حزب‌الله را رصد کرده‌اند و گمان می‌کنند که حزب‌الله لبنان یک عملیات نظامی علیه این رژیم اجرایی می‌کند.

در همین رابطه، رسانه‌های صهیونیستی گزارش کردند رژیم صهیونیستی برای پاسخ احتمالی حزب‌الله به انفجار پیجرها آماده می‌شود و مسؤولان وزارت حمل و نقل آمادگی‌ها را در بندر حیفا، ایلات و فرودگاه بن‌گوریون و دیگر سناریوها بررسی کردند.

«زیاد مکاری» وزیر اطلاع‌رسانی لبنان نیز ساعاتی پیش اعلام کرد که دولت لبنان تجاوز وحشیانه رژیم صهیونیستی به لبنان را که نقض حاکمیت این کشور است، محکوم می‌کند.

وزارت خارجه لبنان نیز در بیانیه‌ای جداگانه با شدیدترین عبارت حمله سایبری رژیم صهیونیستی به دستگاه‌های ارتباطی بی‌سیم به نام «پیجر» را محکوم و اعلام کرد به محض تکمیل اطلاعات درباره این حمله، به شورای امنیت شکایت خواهد کرد.

این وزارتخانه اعلام کرد همزمان با تهدیدهای گسترده رژیم صهیونیستی برای گسترش دامنه جنگ با لبنان، تشدید این رژیم خطرناک و عامدانه است./ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد