خبر وزیر آموزش و پرورش درباره جذب ۱۰۰۰ «دکترمعلم»

کد خبر: 1194817

وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر مولد سازی اموال و دارایی های آموزش و پرورش گفت: ۴۵۰ ملک آموزشی برای مولدسازی واگذار می شود.

خبر وزیر آموزش و پرورش درباره جذب ۱۰۰۰ «دکترمعلم»

یوسف نوری بعدازظهر سه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان در بابلسر با ااظهار اینکه فرهنگ کارآفرینی در جامعه ایجاد نشده است، گفت: مهارت‌هایی باید به معلمان بیاموزیم تا بتوانند آن را پیاده کنند و دانش آموزان مهارت‌ها را فراگیرند.

وی با اظهار اینکه مازندران در حوزه آموزش و پرورش سرآمد است و منابع خوبی دارد، گفت: نیروی انسانی مازندران بسیار کارآمد است و بزرگترین بنگاه اقتصادی آموزش و پرورش در اختیار مازندرانی‌ها است.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه‌های مختلف، افزود: مولد سازی در حوزه پروژه‌های آموزشی توسط خیران در دستور کار قرار دارد و بیش از ۴۵۰ ملک آموزشی را شناسایی کردیم تا آن را بفروشیم پروژه‌های خیران را تکمیل کنیم.

وزیر آموزش و پرورش بر لزوم تأمین تجهیزات و امکانات مدارس و آموزش و پرورش تاکید کرد و گفت: وزارت آموزش و پرورش در حوزه طرح‌های بنیادین طرح‌های زیادی در دست اقدام دارد.

نوری با اشاره به لایحه رتبه بندی معلمان و آغاز این طرح گفت: همچنین مراکز تربیت معلم از حالت دانشگاه عادی به دانشگاه مأموریت گرا تبدیل می‌شود و مجوز هزار دکتر معلم برای ورود به دانشگاه فرهنگیان گرفته شد تا به عنوان هیئت علمی مشغول کار شوند.

وزیر آموزش و پرورش یادآور شد: هزار و۳۰۰ مجوز دریافت شد در حالی در حال حاضر ۳۴۰ عضو هیئت علمی در دانشگاه فرهنگیان گرفته شد و از این تعداد هزار مجوز به دکتر معلمان داده شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون ۱۳ هزار نفر در طرح ثبت نام کردند، گفت: داشتن شش مهارت از جمله اخلاقی، فهم مفاهم قرآنی و نرم افزارهای کاربری از جمله شرایط جذب در دانشگاه فرهنگیان خواهد بود.

مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد