با ۳ میلیارد کجای تهران می توان خانه خرید؟

کد خبر: 1142254

در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های ۳ میلیاردی تهران خواهیم‌ پرداخت.

اگر به دنبال واحدهای ۳ میلیاردی تهران برای سرمایه‌گذاری یا خرید می‌گردید، ما در این گزارش تعدادی از خانه های ۳ میلیاردی تهران را مورد بررسی قرار می‌دهیم تا شما را در خرید و سرمایه‌گذاری مطمئن یاری کنیم.

پونک به دلیل دسترسی آسان به مراکز خرید و همچنین نقاط مختلف شهر در کنار آب و هوای نسبتا خوب به عنوان یکی از مناطق محبوب تهران به شمار می‌رود؛ اگر شما قصد سکونت و یا سرمایه‌گذاری در این منطقه را دارید، تا پایان این گزارش با ما همراه باشید.

واحد آپارتمانی ۶۸ متری در پونک که ۸ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ خواب داشته باشد، ارزشی معادل ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان دارد.

برای خرید واحدی ۷۴ متری در نارمک که ۱۰ ساله باشد و ۲ خواب نیز داشته باشد، به سرمایه‌ای معادل ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

بودجه لازم برای خرید واحدی ۱۰۰ متری در صادقیه که ۲ خواب داشته باشد و ۱۸ سال از ساخت آن گذشته باشد، ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان است.

واحدی در جنت‌آباد مرکزی با متراژ ۶۸ متر و ۱ خواب که ۵ سال از ساخت آن گذشته باشد، در روز های اخیر ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

برای خرید یک واحد ۵۸ متری در سهروردی که ۱۹ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۱ خوابه باشد، به بودجه‌ای معادل ۳ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

ارزش واحدی در ستارخان با متراژ ۸۹ متر و ۲ اتاق خواب درحالی که ۲۹ سال از ساخت آن گذشته باشد، ۳ میلیارد تومان است.

در روزهای گذشته واحدی ۹۷ متری در پیروزی که ۶ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ اتاق خواب داشته باشد ۳ میلیارد تومان معامله شده است.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود./اقتصاد آنلاین

قیمت آپارتمان

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد