حقوق بازنشستگان | حقوق بازنشستگان امروز | حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی

واریز ۸/۵۰۰/۰۰۰ به حساب بازنشستگان کشور در روز سه شنبه ۱۳ شهریور | حقوق بازنشستگان میلیونی در حساب این افراد

کد خبر: 1312421

نخست باید دید چقدر پول داریم و دیگر اینکه، نیاز قطعی و چیزی که استحقاق همکاران و کارمندان دولت و همچنین حقوق بازنشستگان است، چقدر است.

واریز ۸/۵۰۰/۰۰۰ به حساب بازنشستگان کشور در روز سه شنبه ۱۳ شهریور | حقوق بازنشستگان میلیونی در حساب این افراد

رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته تامین اجتماعی کشور، گفت: به جد پیگیر واریز یک میلیون تومان علی الحساب تیرماه به حساب بازنشستگان تامین اجتماعی هستیم؛ نباید بین بازنشستگان صندوق‌ها تبعیض قایل شوند.

 کانون عالی کارگران بازنشسته از پیگیری برای واریز یک میلیون تومان علی‌الحساب حقوق بازنشستگان تیرماه خبر داد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: امیدواریم تا یکی‌دو هفته آینده بهترین گزینه برای افزایش حقوق شاغلان برای سال آینده از سوی ستاد هماهنگی اقتصادی دولت تعیین و اعلام شود.

 «سید حمید پورمحمدی» درباره نحوه افزایش حقوق شاغلان برای سال آینده، اظهار داشت: نخست باید دید چقدر پول داریم و دیگر اینکه، نیاز قطعی و چیزی که استحقاق همکاران و کارمندان دولت و همچنین بازنشستگان است، چقدر است.

وی گفت: این موضوع در دولت در حال بحث است و چندین سناریو برای آن تنظیم شده که در ستاد هماهنگی اقتصادی دولت به دنبال انتخاب بهترین آنها هستیم.

پورمحمدی سپس ابراز امیدواری کرد: تا یکی دو هفته آینده، بهترین گزینه از سوی ستاد تعیین و اعلام شود.

حاج اسماعیلی در پاسخ به این پرسش که دولت چهاردهم با توجه به برنامه هفتم توسعه کدام موضوعات و مسایل را اولویت‌بندی خواهد کرد؟ گفت: در شرایط حاضر دولت باید اجرای قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را در اولویت قرار دهد زیرا مبنای کار دولت عمل به قوانین مصوب است و تاکید رئیس جمهور اجرای برنامه هفتم به عنوان سند بالادستی بوده است لذا آنچه در این زمان مهم است، اجرای قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان هم در بخش دولتی و هم در بخش بازنشستگان تامین اجتماعی است.

یاسر گریوانی؛ مدیر کل خدمات رفاهی بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری گفت: پرداخت مبلغ یک میلیون تومان علی الحساب متناسب سازی حقوق بازنشستگان کشوری در دستور کار امور مالی این صندوق قرار دارد و مبلغ مذکور نهایتا تا شنبه به حساب بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری واریز خواهد شد/منبع:اقتصادنیوز

اظهارت جدید،معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری را در ادامه بخوانید.

واریزمتناسب سازی حقوق بازنشستگان آغاز شد. مبلغی ما به التفاوت فروردین تا مرداد به این دسته از بازنشستگان واریز شدن. این قانون متناسب سازی حقوق بازنشستگان ادامه خواهد داشت .

معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری در ادامه گفت : بر این اساس، حق اولاد و عائله‌مندی بازنشستگان کشوری خویش‌فرما از بهمن ۱۴۰۱ تاکنون محاسبه شده و امروز به حساب ایشان واریز شد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد