سردار رادان: غرش موشک‌های یمن جبهه استکبار را به لرزه انداخته است

کد خبر: 1312617

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: غربی‌ها و رژیم صهیونیستی امروز مفتضح شده‌اند و غرش موشک‌های یمن امروز جبهه استکبار را به لرزه انداخته است.

سردار رادان: غرش موشک‌های یمن جبهه استکبار را به لرزه انداخته است

سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی کشور بعدازظهر امروز در اجلاسیه بین‌المللی «مجاهدان در غربت» که با حضور شماری از نمایندگان جبهه مقاومت در تالار همایش‌های بین‌المللی دانشگاه دامغان جریان دارد، اظهار کرد: مجاهدت در غربت نسل به نسل به ما آموخته شده و از زمان پیامبر گرامی اسلام (ص)، مجاهدت در اسلام به یادگار گذاشته شد و مجاهدت در غربت از آن زمان نسل به نسل به ما رسیده است.

وی با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت ثامن‌الحجج (ع) گفت: امام رضا (ع) خود یک مجاهد بزرگ در غربت بودند و قصه پررمز و راز مجاهدان در غربت از دیرباز در کانون توجه مردم آزادی‌خواه جهان قرار داشته است و قرار خواهد داشت.

فرمانده کل انتظامی کشور تصریح کرد: امروز نهمین اجلاسیه بین‌المللی «مجاهدان در غربت» در شهر دکتر امیرعبداللهیان برگزار می‌شود و شاهد برگزاری این همایش باشکوه هستیم؛ مجاهدی که همه ویژگی‌های یک مرد میدان و دیپلماسی را به خود اختصاص داده بود.

رادان تصریح کرد: حمایت از آزادی فلسطین، آرمان حضرت روح‌الله (ره) است و سخنرانی امام خمینی (ره)، نهضت مجاهدت را در مردم ایران جاری و ساری کرد.

وی گفت: آنچه بعد از نهضت امام راحل شکل گرفت، این است که کسانی که دور ایشان حلقه زدند، از جنس شهید امیرعبداللهیان بودند و نهضت اباعبداللهی و سیدالشهدایی با همین روحیه در جامعه ایرانی تقویت شد.

فرمانده کل انتظامی کشور تصریح کرد: ضرورت‌های جبهه مقاومت ایجاب می‌کند که این جبهه حتماً تقویت و پشتیبانی شود.

رادان افزود: اگر از جبهه مقاومت پشتیبانی نمی‌شد، امروز رژیم صهیونیستی منفورترین رژیم در دنیا نبود.

وی تصریح کرد: امروز فلسطین در اذهان عمومی مردم زنده است؛ چراکه جبهه مقاومت حمایت شده است و ارزش‌های جبهه مقاومت را همواره باید تعمیق کرد و گسترش داد.

فرمانده کل انتظامی کشور ادامه داد: همه ما یادمان هست که غربی‌ها چه قدرت پوشالی‌ای از آمریکا و رژیم صهیونیستی ساخته بودند؛ اما امروز جبهه مقاومت این هیمنه را شکسته است.

رادان تصریح کرد: غربی‌ها و رژیم صهیونیستی در جنگ ۳۳ روزه مفتضح شدند و غرش موشک‌های یمن امروز جبهه استکبار را به لرزه انداخته است.

وی گفت: جبهه مقاومت 2 عرصه دارد؛ نخستین عرصه، خود میدان است که عرصه رزم است و حتماً میدان رزم باید نشان دهد که انسان‌های آزاده آن‌چنان در اراده خود محکم هستند که دشمن را به عقب می‌رانند.

فرمانده کل انتظامی کشور ادامه داد: دومین عرصه، میدان دیپلماسی است که اگر مقتدر باشد، کار به‌خوبی جلو می‌رود و شهید امیرعبداللهیان وقتی وارد این میدان شد، با تأسی از رهبر معظم انقلاب اسلامی و رئیس‌جمهور شهیدمان نشان داد که می‌توان دیپلماسی و میدان را در کنار هم قرار داد.

رادان تأکید کرد: شهید امیرعبداللهیان به میدان و دیپلماسی در کنار یکدیگر اعتقاد داشت و برونداد این اعتقاد نیز آن بود که جبهه مقاومت روز به روز تقویت شد.

وی تصریح کرد: شهید هنیه وقتی می‌خواست از شهید امیرعبداللهیان یاد کند، ایشان را «وزیر مقاومت» می‌نامید و این مرد بزرگ، عرصه دیپلماسی را به آوردگاهی قابل‌توجه تبدیل ک.

فرمانده کل انتظامی کشور ادامه داد: اقتصاد و فرهنگ هم می‌تواند شهید امیرعبداللهیان‌ها و قاسم سلیمانی‌ها را داشته باشد.

رادان بیان کرد: شهید امیرعبداللهیان عرصه دیپلماسی را با اخلاق و ایمان پیوند داد.

نهمین اجلاسیه بین‌المللی مجاهدان در غربت با حضور استاندار سمنان، آیت‌الله رمضانی‌گیلانی، دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع)، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه سمنان، سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، خانواده‌های معزز شهید والامقام دیپلماسی و جبهه مقاومت، شهید امیرعبداللهیان در حال برگزاری است.

در این برنامه، امام جمعه دامغان، نماینده مردم شهرستان دامغان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان دامغان، فرمانده سپاه قائم حضرت قائم آل محمد (عج) استان، فرمانده انتظامی استان و شماری از مسؤولان حضور دارند.

همچنین سفیران کشورهای عراق، یمن و دیگر کشورهای اسلامی و جبهه مقاومت، اعضای شورای تأمین استان، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مدیران کل ستادی و اجرایی استان و جمع کثیری از مردم شهیدپرور شهرستان دامغان در این مراسم حضور یافته‌اند./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد