سرخپوشان در آزادی جشن قهرمانی می‌گیرند؟

کد خبر: 1293909

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر شامگاه سه شنبه توانست در قزوین تیم شمس آذر را با سه گل شکست دهد و با کسب این پیروزی گام بلندی را برای قهرمانی این فصل بردارد.

سرخپوشان در آزادی جشن قهرمانی می‌گیرند؟

تیم فوتبال شمس آذر قزوین در هفته بیست و نهم مسابقات لیگ برتر کشور شامگاه سه شنبه در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری سردار آزادگان میزبان تیم نخست جدول، یعنی پرسپولیس قرار گرفت.

پیش از این دیدار تیم های شمس آذر قزوین از ۲۸ دیدار خود و با کسب ۳۹ امتیاز در رده ششم و تیم پرسپولیس نیز با همین تعداد بازی و با ۶۲ امتیاز در صدر جدول رقابت های لیگ برتر قرار داشتند.

تیم میزبان با علیرضا جعفرپور، محسن طرحانی، امیرمحمد نسایی، فراز امامعلی، امیرمسعود سرآبادانی، محمدرضا رضایی، محمد پاپی، حسین گودرزی، صادق بوصبیح، هومن ربیع‌زاده و علی آزادمنش و با سرمربیگری سعید دقیقی و تیم میهمان نیز با ترکیب علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی‌فر، سروش رفیعی، مسعود ریگی، اوستون ارونوف، مهدی ترابی، امید عالیشاه و عیسی آل‌کثیر و با سرمربیگری اوسمار ویرا برابر هم قرار گرفتند.

قضاوت این دیدار برعهده موعود بنیادی فرد، محمد عطایی، علی احمدی و حمید حاج ملک به عنوان داور چهارم و همچنین ناظر این دیدار هم اسماعیل صفیری بود.

در نیمه نخست این دیدار و پس از کش و قوس های فراوان نخستین گل این دیدار در دقیقه ۱۹ توسط اوستون ارونوف درون دروازه تیم شمس آذر قزوین جای گرفت، پیش از این و در دقیقه ۱۴ فراز امامعلی بازیکن تیم میزبان از سوی داور این دیدار با کارت زرد جریمه شد.

با آغاز نیمه دوم و تنها پس از پنج دقیقه و در دقیقه ۵۰ تیم شمس آذر قزوین به دنبال حملات خود برای جبران گل خورده موفق شد با ضربه سر امیرمحمد نسایی به گل تساوی دست پیدا کند.

اما این پایان کار نبود و شادی بازیکنان تیم شمس آذر تنها ۹ دقیقه دوام داشت چرا که در دقیقه ۵۹ و در پی هجوم بازیکنان پرسپولیس در زمین تیم میزبان، این مسعود ریگی بود که توانست گل دوم تیم خود را درون دروازه نماینده قزوین قرار دهد.

در دقیقه ۶۵ تیم پرسپولیس در پشت محوطه جریمه صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که ضربه امید عالیشاه با برخورد به تیرک دروازه به اوت رفت.

در دقیقه ۸۹ و در پی یک ضربه ایستگاهی دیگر برای پرسپولیس، توپ با ضربه مهدی ترابی و عبور از بین پاهای علیرضا جعفرپور به گل سوم این دیدار تبدیل شد.

تیم پرسپولیس با این برد و کسب ۶۵ امتیاز همچنان در صدر جدول رقابت های لیگ برتر کشور باقی جای گرفت و تیم شمس آذر قزوین نیز با ۳۹ امتیاز در رده ششم جدول باقی ماند.

تیم شمس آذر قزوین در هفته سی ام و در پایان رقابت های لیگ برتر، ۱۲ خردادماه میهمان تیم سپاهان اصفهان خواهد بود و در همین روز نیز تیم پرسپولیس در تهران از مس رفسنجان میزبانی می کند.

حاشیه دیدار تیم های شمس آذر قزوین و پرسپولیس

- بلیت دیدار تیم های شمس آذر قزوین و پرسپولیس تهران

- به دلیل همزمانی این دیدار با بازی تیم های استقلال تهران و گل گهر سیرجان، این دیدار با ۲۰ دقیقه تاخیر آغاز شد.

- یکی از نورافکن های ورزشگاه سردار آزادگان پیش از آغاز این دیدار با مشکل روبرو شد.

- قاضی این میدان در دقایق ۱۵ و ۷۱ به ترتیب فراز امامعلی و محمدرضا رضایی از تیم میزبان را با کارت زرد جریمه کرد.

- در دقیقه ۷۱ وحید امیری از پرسپولیس به جای امید عالیشاه و در دقیقه ۹۰ عیسی آل کثیر و و اوستون ارونوف جای خود را به وحدت حنانوف و ابوالفضل بابایی دادند.

- در دقیقه ۷۷ و ۸۰ پوریا سرآبادانی و فراز امامعلی جای خود را به سجاد جعفری و مجتبی فخریان از تیم شمس آذر قزوین دادند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها