خبر مهم برای کارمندان |کاهش ساعت کاری ادارات در این استان ها امروز اول مرداد

کد خبر: 1303695

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کردستان گفت: فعالیت تمام ادارات، دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های استان در روزهای آینده کاهش و به صورت دورکاری خواهد بود.

خبر مهم برای کارمندان |کاهش ساعت کاری ادارات در این استان ها امروز اول مرداد

عبدالله رشیدی‌پور، با توجه به افزایش گرما و به منظور مدیریت مصرف انرژی، نحوه فعالیت ادارات و کارمندان ادارات، دانشگاه‌ها، بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان را اعلام کرد.

وی افزود: با توجه به پیش‌بینی افزایش دمای هوا و روند صعودی مصرف برق و به منظور حفظ پایداری شبکه برق استان و جلوگیری از قطعی احتمالی برق خانگی در ایام پیش‌رو و با عنایت به موافقت استاندار، ساعت شروع و پایان کار کلیه دستگاه‌های اجرایی از امروز دوشنبه یکم مرداد ماه الی روز چهارشنبه دهم مرداد ماه جاری از ساعت 6 الی 11:30 صبح و روزهای پنجشنبه، چهارم و یازدهم مردادماه جاری دورکاری اعلام می‌گردد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کردستان گفت: این تعطیلی شامل دستگاه‌های خدمات‌رسان و مراکز بهداشتی، درمانی و ادارات دارای شفیت کاری  و واحدهایی که بنا به تشخیص مدیر نیاز به حضور کارکنان هست، نمی‌باشد.

وی تصریح کرد: رعایت صرفه‌جویی درمصرف برق؛ خاموش کردن سیستم‌های سرمایشی بعد از پایان کار روزانه و استفاده از ژنراتورهای برق و نظارت مدیران محترم بر حسن انجام آن کماکان مورد تأکید می‌باشد.

رشیدی‌پور اذعان داشت: نحوه فعالیت و ساعت شروع و پایان کار قضات و کارکنان محترم دادگستری‌ها و مراکز قضایی مرکز استان و شهرستان‌ها و همچنین تصمیم‌گیری درخصوص چگونگی فعالیت در روزهای پنج‌شنبه، چهارم و یازدهم مرداد ماه به عهده رئیس کل دادگستری استان خواهد بود./ تسنیم

کاهش ساعت کاری ادارات ۱۵ شهرستان کرمان 

ساعت کاری ادارات شهرستان‌های ارزوئیه، جیرفت، عنبرآباد، فاریاب، کهنوج، رودبار جنوب، جازموریان، قلعه‌گنج، منوجان، بم، نرماشیر، فهرج، ریگان، گنبکى و راور با توجه به افزایش دما در سطح این استان و به منظور صرفه‌جویی در مصرف انرژی  یک ساعت و ۳۰ دقیقه کاهش یافت.

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد