تغییرات ساعت کاری ادارت | شرایط دورکاری و تعطیلی پنج‌شنبه‌ها تا یازدهم مرداد ماه

کد خبر: 1303545

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کهگیلویه و بویراحمد از کاهش ساعت اداری و همچنین تعطیلی پنج‌شنبه‌ها تا یازدهم مرداد ماه خبر داد.

تغییرات ساعت کاری ادارت | شرایط دورکاری و تعطیلی پنج‌شنبه‌ها تا یازدهم مرداد ماه

مرادعلی پیوند اظهار داشت: نظر به پیش بینی افزایش بی‌سابقه دمای هوا و روند افزایشی مصرف برق در ایام پیش رو و مصوبه شورای عالی امنیت ملی و تصمیم کمیته مدیریت مصرف برق و انرژی استان به منظور حمایت از بخش صنعت و کشاورزی، ساعت کاری تمامی دستگاه‌های اجرایی (به غیر از دستگاه‌های خدمات رسان، درمانی، نظامی و مراکزی که دارای نوبت کاری و کشیک هستند) از امروز مورخ 31 تیر ماه الی چهارشنبه 10 مرداد ماه از ساعت 6 صبح الی 12 ظهر است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه روزهای پنجشنبه مورخ 4 و 11 مرداد تعطیل است، افزود: ضروری است مدیران دستگاه‌ها نسبت به ایجاد شرایط دورکاری برای همکاران اقدام کنند.

کاهش ساعت کاری ادارات چند شهرستان استان کرمان 

به دلیل گرمای هوا و به منظور صرفه‌جویی در مصرف انرژی، ساعت کاری ادارات شهرستان‌های کهنوج، نرماشیر و شهداد در شهرستان کرمان کاهش یافت.

محسن محمدی رئیس ستاد بحران بخش شهداد در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: ادارات شهداد از فردا دوشنبه از ساعت ۶ صبح تا ۱۲ به شهروندان ارائه خدمات می‌کنند. تین کاهش ساعت شامل نهادهای خدماتی، امدادی و مراکز درمانی نمی‌شود.

وی با اشاره به ثبت دمای ۵۰ درجه در شهداد افزود: با توجه به درخواست اداره برق درباره مصرف بهینه ادارات و صرفه‌جویی در مصرف، با کاهش ساعت کاری در ادارات موافقت شد.

بخشدار شهداد همچنین گفت: در روزهای اخیر افزایش مراجعان به بیمارستان به دلیل گرمازدگی را داشتیم و طی ۱۰ روز گذشته ۶۲۳ نفر گرمازده شدند که ۳۳۳ نفر از آنان به صورت سرپایی درمان و مابقی آنان در بیمارستان بستری و تحت درمان قرار گرفتند.

 وی افزود: این کاهش ساعت کاری ادارات تا تداوم گرما و اعلام از سوی اداره هواشناسی همچنان پابرجاست.

محمدی افزود: ما هر اقدامی که منجر به عدم خاموشی برق منازل و همچنین خاموشی موتورپمپ‌های کشاورزی شود را در این برهه از زمان به صورت جدی پیگیری خواهیم کرد.

بخشدار گفت: مردم شهداد با کنترل مصرف در منازل، به مصرف بهینه برق کمک کنند تا شاهد قطعی برق در سطح بخش نباشیم و با کمک مردم بتوانیم این روزهای گرم و بحرانی را بدون قطع برق مشترکان پشت سر بگذاریم.

وی در پایان از مسئولان شرکت توانیر و وزارت نیرو درخواست کرد در خصوص تغییر تعرفه گرمسیری ۲ به گرمسیری یک برای منطقه شهداد اقدام لازم و انجام دهند.

به گزارش ایسنا، همچنین با توجه به گرمای هوا و صرفه جویی در مصرف برق، به‌منظور پایداری انرژی ساعت کار همه ادارات و نهادهای شهرستان نرماشیر به غیر از مراکز درمانی، انتظامی و خدمات‌رسان فردا اول مردادماه از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۱۱ ظهر و ساعت کار ادارات شهرستان کهنوج تا پایان هفته از ۶ صبح تا ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه اعلام شده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد