هدف دشمن از مذاکره با ایران از دید رضایی

کد خبر: 246486

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به طرح اخیر آمریکا مبنی بر مذاکره با ایران گفت: هدف دشمن از این اقدام سنجش میزان آسیب پذیری تحریم ها با تحلیل مواضع ایران در این مذاکرات است.

مهر: محسن رضایی ظهر شنبه در جمع طلاب استان خراسان جنوبی اظهارکرد: امروز بی سابقه ترین تحریم ها به ویژه تحریم های اقتصادی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران انجام می شود.

وی افزود: در حوزه اقتصادی دو مشکل عمده وجود دارد که برای حل آن باید در ابتدا تحریم ها برداشته شود و سپس عقب ماندگی های گذشته را جبران کنیم.

وی بیان داشت: دشمن می خواهد از طریق مردم و با اجرای فشارهای اقتصادی، نظام را سرنگون سازد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: تنها راه حل مشکلات اقتصادی، الگوسازی بر اساس اسلام است.

رضایی با بیان اینکه ظرفیت های بسیار بزرگی در کشور به ویژه حوزه نیروی انسانی وجود دارد، عنوان کرد: سرمایه های انسانی، افراد نخبه می توانند در پیشبرد اهداف نظام موثر باشند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی باعث برانگیخته شدن کینه های استکبار جهانی شده است، ادامه داد: کاری که امام خمینی(ره) با پشتوانه مردم انجام داده است مبارزه با اساس استکبار و تفکر صهیونیست بوده است.

وی عنوان کرد: قطعنامه های صادر شده از کشورهای وابسته به آمریکا و کشورهای وابسته به آن نشان از عمق ضربه مشترک انقلاب اسلامی به آنها دارد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه ایران از ابتدای انقلاب بخش عمده ای از موفقیت های خود را پشت سر گذاشته است، گفت: امروز ایران در حوزه مسائل سیاسی و امنیتی جزو قدرت های بزرگ دنیاست.

اعلام رسمی برای کاندیداتوری/ به دنبال ریاست نیستم

وی با تاکید براینکه باید در شرایط فعلی خود را برای یک جهاد آماده کنیم، یادآور شد: من دنبال ریاست نیستم و این شرایط از مدت ها قبل پیش بینی شده بود.

محسن رضایی اخذ مدرک دکترای اقتصادی خود را بر اساس پیش بینی های قبلی عنوان کرد و گفت: امیدوارم با حمایت مردم بتوانم خدمت را که در آن روزهای جنگ به امام کردم، امروز به مقام معظم رهبری و مردم بکنم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام درخصوص ائتلاف نیروهای انقلابی و اینکه تعدد کاندیدها باعث کاهش آراء می شود، یادآور شد: دغدغه امروز کشور این است که دولت آینده بتواند کشور را اداره کند و من از تمام ظرفیت ها و استعدادهای نخبگان در شان خود آنها استفاده می کنم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد