قطعی گستردۀ برق در شهرک المطله

کد خبر: 1316060

رئیس شهرک المطله در شمال فلسطین اشغالی: در پی اصابت موشک‌های حزب‌الله، برق این شهرک قطع شده و خسارت‌های شدید به خانه‌ها و زیرساخت‌ها وارد شده.

قطعی گستردۀ برق در شهرک المطله

موشک‌های حزب‌الله، شهرک اسرائیلی «المطله» را در خاموشی فرو بُرد

حزب‌الله لبنان با شلیک هفت موشک «فلق»، شهرک صهیونیست‌نشین «المطله» در نزدیکی مرز لبنان را هدف حمله قرار داد که در پی شلیک موشک‌ها، برق این شهرک قطع شده و خسارت‌های شدید به خانه‌ها و زیرساخت‌ها وارد آمده است.

گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، در ادامه حملات حزب الله لبنان به شهرکها و مواضع نظامی رژیم صهیونیستی، 7 موشک حزب‌الله به شهرک صهیونیست‌نشین «المطله» در نزدیکی مرز لبنان اصابت کرد.

شبکه 12 اسرائیل گزارش داد که در پی این حملات، خسارت‌های گسترده به زیرساخت‌ها و ساختمان‌ها وارد شده و در برخی مناطق نیز آتش‌سوزی رخ داده است.

یک نظامی رژیم اسرائیل نیز در این حملات زخمی شده است. رئیس شهرک المطله در شمال فلسطین اشغالی گفت که در پی اصابت موشک‌های حزب‌الله، برق این شهرک قطع شده و خسارت‌های شدید به خانه‌ها و زیرساخت‌ها وارد آمده است.

او به شبکه 12 اسرائیل گفت: «از زمان آغاز جنگ تا الان چنین چیزی ندیده بودم»..

 خبرنگار روزنامه یدیعوت احرونوت نیز نوشت:: شهرک المطلة به وضعیت «آلتا» (سناریوی تخریب کامل) رسیده است. برق و ارتباطات قطع شده‌اند.

 جنبش حزب الله با انتشار بیانیه رسمی خبر داد که در جریان این حملات، موشکهای «فلق» را روانه شهرک المطله کرده است.

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله هم شامگاه امروز تأکید کرد که صهیونیست‌ها قادر به جنگ فراگیر با حزب‌الله نیستند و نتوانستند اهداف خود را در جریان انفجارهای تروریستی دستگاه‌های ارتباطی در لبنان محقق کنند.

 وی با بیان اینکه اهداف دشمن در خصوص جداکردن جبهه لبنان از غزه و متزلزل کردن ساختار حزب‌الله لبنان راه به جایی نبرده و شکست‌خورده است، تصریح کرد: هرچند که برخی معتقدند صهیونیست‌ها از هوش بالایی برخوردارند، ولی با این جنایتی که در لبنان انجام دادند ثابت کردند که سطح بالایی از حماقت در وجود آنها قرار دارد. آنان تا این لحظه از عمق فرهنگی ایمانی و مذهبی حامیان مقاومت اطلاعی ندارند.

 نصرالله با اشاره به اینکه دشمن صهیونیستی نخواهد توانست ساکنان اسرائیلی را به شمال فلسطین اشغالی بازگرداند، خطاب به صهیونیست‌ها خاطرنشان کرد: هر کاری که دوست دارید انجام دهید. اگر می‌خواهید شهرک‌نشینان به منازل خود بازگردند، تنها راه آن، توقف جنگ غزه است.

 دبیرکل حزب‌الله با اشاره به اینکه فرمانده احمق منطقه شمالی پیشنهاد ایجاد کمربند امنیتی داده است، تصریح کرد: ما امیدواریم و آرزو می‌کنیم که صهیونیست‌ها وارد اراضی لبنان شوند. به صهیونیست‌ها می‌گویم که آنچه انجام دهید باعث افزایش آوارگی صهیونیست‌ها از شمال خواهد شد و فرصت بازگرداندن آنان را از بین خواهد برد./فارس

حجم ویدیو: 2.41M | مدت زمان ویدیو: 00:00:37 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد