ترافیک سنگین در مبادی ورودی تهران

کد خبر: 399262

فرمانده‌ پلیس‌ راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم‌اکنون ترافیک در محورهای شرق استان تهران روان و در برخی نقاط نیمه سنگین است، اما در ورودی‌های شهر دماوند، رودهن و آزاد‌راه تهران - پردیس ترافیک سنگینی وجود دارد.

فارس: مهران کرانیان دقایقی پیش در شرق استان تهران با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی در محورهای شرق استان تهران اظهار داشت: از ساعت 13 امروز شاهد بار برگشت از سمت جاده‌های منتهی به مازندران به سمت پایتخت هستیم.

وی افزود: هم‌اکنون ترافیک در محورهای شرق استان تهران روان و در برخی نقاط نیمه سنگین است، اما در ورودی‌های شهر دماوند، رودهن و آزاد‌راه تهران - پردیس ترافیک سنگینی وجود دارد.

فرمانده پلیس‌ راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه مشکل خاصی در تردد خودروها وجود ندارد، گفت: اگر بار ترافیکی به همین صورت وجود داشته باشد و یا ترافیک در محورهای شرق این استان سنگین شود، احتمال دارد محدودیت‌هایی که تا ساعت 24 امروز اعمال شده است، تمدید شود.

کرانیان ادامه داد: خوشبختانه تصادف جدی در محورهای شرق استان تهران رخ نداده است و با توجه به شرایط جوی مساعد، مسافران به راحتی در حال برگشت به سمت تهران هستند.

وی تأکید کرد: از رانندگان تقاضا داریم که با کمال خونسردی در محورهای هراز و فیروزکوه تردد کنند و سرعت از غیر مجاز بپرهیزند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد