توصیه‌های امنیتی پلیس در روز‌های پایانی سال

کد خبر: 929446

رئیس پلیس پیشگیری گفت: مردم از سپردن قالی‌های خود به مراکز قالی‌شویی نامعتبر خودداری کنند.

توصیه‌های امنیتی پلیس در روز‌های پایانی سال

باشگاه خبرنگاران: سردار محمد شرفی رئیس پلیس پیشگیری، در رابطه با اقدامات پلیس برای تامین امنیت و جلوگیری از سرقت در روز‌های پایانی سال اظهار کرد: تمرکز ناجا پیشگیری از جرائم خشن مانند قتل، سرقت‌های مسلحانه، سرقت از بانک‌ها و طلافروشی‌ها و سرقت از عنف است و خوشبختانه در سال جاری با کاهش این گونه سرقت‌ها روبه رو بودیم.

وی افزود: به لحاظ شرایط اقتصادی پیش آمده در کشور و تحریم‌های اقتصادی که بر ما تحمیل شده با افزایش سرقت‌های خرد رو به رو هستیم.

رئیس پلیس پیشگیری با بیان اینکه وظیفه پلیس پیشگیری از سرقت است، گفت: در حال حاضر برنامه‌ریزی‌هایی برای کاهش سرقت در روز‌های پایانی سال انجام شده است.

سردار شرفی بیان کرد: راه اندازی گشت‌های مشترک بین نیروی انتظامی و بسیج به منظور پوشش محلات تحت عنوان گشت‌های "رضویون" از جمله اقدامات پلیس برای پیشگیری از سرقت منازل است.

وی گفت: در این طرح محلات تقسیم و نیرو‌های گشتی به صورت آشکار و یا به صورت نامحسوس محلات را پایش می‌کنند.

رئیس پلیس پیشگیری ادامه داد: فعال سازی دوربین‌های معابر عمومی و اماکن خصوصی از دیگر اقدامات پلیس برای کاهش سرقت است.

سردار شرفی بیان کرد: هر ساله با نزدیک شدن به روز‌های پایانی سال مردم شروع به خرید می‌کنند و ما هماهنگی لازم برای پوشش انتظامی مراکز تجاری را فراهم کرده ایم.

وی با بیان اینکه مردم در روز‌های پایانی سال اقدام به تمیز کردن منازل خود می‌کنند، تاکید کرد: به مردم توصیه می‌کنیم لوازم منزل خود را به مراکز متعبر بسپارند.

رئیس پلیس پیشگیری بیان کرد: شهروندان در زمان خرید تا حد امکان با خود پول زیاد جابه‌جا نکنند و بعد از خرید از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند و از سوار شدن در خودرو‌های شخصی خودداری کنند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد