اطلاعیه تعطیلی ادارات فردا چهارشنبه ۱۷ مرداد | اداره‌های این استان ها فردا؛ چهارشنبه ۱۷ مرداد تعطیل شد

کد خبر: 1306834

دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت:با تصمیم دولت فعالیت مراکز دولتی در ۱۳ استان کشور در روز چهارشنبه ۱۷ مرداد از ساعت ۶ تا ۱۰ صبح است و ادارات استانهای تهران و البرز نیز تعطیل است.

اطلاعیه تعطیلی ادارات فردا چهارشنبه ۱۷ مرداد | اداره‌های این استان ها فردا؛ چهارشنبه ۱۷ مرداد تعطیل شد

کاهش ساعت کاری مراکز دولتی در ۱۳ استان کشور/تعطیلی ادارات استان‌های البرز و تهران

دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت:با تصمیم دولت فعالیت مراکز دولتی در ۱۳ استان کشور در روز چهارشنبه ۱۷ مرداد از ساعت ۶ تا ۱۰ صبح است و ادارات استانهای تهران و البرز نیز تعطیل است.

فعالیت همه مراکز دولتی و بانک‌ها در ۱۳ استان کشور (به جز مراکز خدمات امدادی و اورژانسی) در تاریخ چهارشنبه ۱۷ مرداد از ساعت ۶ تا ۱۰ صبح خواهد بود و استانهای تهران و البرز نیز تعطیل است (به جز مراکز خدمات امدادی و اورژانسی).

همچنین دورکاری برای کارکنانی که به خاطر شرایط جسمی امکان حضور در محل کار ندارند، بلامانع است.

۱۳ استانی که ساعت کاری آنها از ساعت ۶ تا ۱۰ است: استان سمنان، استان قم، استان خوزستان، استان مازندران، استان گلستان، استان خراسان رضوی ، استان کرمان ، استان فارس ، استان بوشهر، استان یزد، استان مرکزی، استان سیستان و بلوچستان، استان کرمانشاه

ادارات و بانک‌های تهران، البرز و اصفهان فردا تعطیل هستند

۱۳ استانی که فردا ساعت کاری آنها از ساعت ۶ تا ۱۰ است:

استان سمنان

استان قم 

استان خوزستان 

استان مازندران

استان گلستان 

استان خراسان رضوی 

استان کرمان 

استان فارس 

استان بوشهر

استان یزد

استان مرکزی

استان سیستان و بلوچستان

استان کرمانشاه

اداره‌های فارس فردا چهارشنبه ۱۷ مرداد به منظور صرفه جویی در مصرف برق، تعطیلی لغو شد.

معاون امور عمرانی استانداری فارس گفت: با اعلام کارگروه مدیریت مصرف انرژی با مدیریت استاندار فارس، به منظور صرفه جویی در مصرف برق و تامین برق صنایع، دستگاه‌های اداری فارس، فردا چهارشنبه 17 مرداد، تعطیل است.

به گزارش تسنیم این شیوه نامه شامل بانک‌ها، دستگاه‌های خدمات‌رسان و دادگستری نمی‌شود و این مراکز فردا باز هستند./فارس

تعطیلی روز چهارشنبه لغو شد

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری یزد از لغو تعطیلی روز چهارشنبه در استان خبر داد.

محمدحسین پارسائیان در این باره گفت: با توجه به مصوبه هیئت وزیران مبنی بر فعالیت ادارات ۱۵ استان از ساعت ۶ تا ۱۰ صبح، تصمیم کارگروه انرژی استان مبنی بر تعطیلی روز چهارشنبه لغو شده و ادارات از ساعت ۶ تا ۱۰ صبح روز چهارشنبه به فعالیت می‌پردازند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، وی افزود: درباره روز پنجشنبه هم مصوبه کلی وجود دارد، اما در این زمینه نیز اطلاع رسانی خواهیم کرد.

ادامه کاهش ساعت کاری ادارات و بانک‌های بوشهر در روز چهارشنبه

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری بوشهر گفت: برای دومین روز پیاپی فردا چهارشنبه ۱۷ مردادماه ساعت کاری ادارات و این استان از ساعت ۶:۰۰ لغایت ۱۰ تعیین شده است.

اصغر جعفری شامگاه سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد امروز و فردا دمای بیشینه هوا در برخی نقاط این استان، به میزان قابل توجه و تا مرز ۵۰ درجه سانتیگراد افزایش می‌یابد.

وی یادآور شد: برای مدیریت مصرف و پایداری برق ساعت کار دستگاههای اجرایی و بانک‌های سراسر این استان به استثناء واحدهای امدادی و اورژانشی کاهش یافته است.

جعفری تصریح کرد: در راستای مصوبه کارگروه مدیریت تقاضا و مصرف آب و برق و بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی مبنی بر افزایش دمای هوا به‌منظور کاهش مصرف، حفظ و پایداری شبکه و خطوط انتقال برق و جلوگیری از قطعی برق و خاموشی در ساعت اوج مصرف و همچنین حفظ سلامتی کارکنان ساعت کاری در استان کاهش یافت.

گرمای هوا ساعت کار ادارات ایلام را تغییر داد

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری ایلام از تعجیل در فعالیت ادارات استان ایلام برای روزهای چهارشنبه و پنجشنبه خبر داد.

«مجید بیگلریان» شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی افزایش دمای هوا و مدیریت مصرف انرژی برق با موافقت استاندار، ساعت کار ادارات شهرستان های ایلام تغییر یافت.

وی افزود: بر این اساس ساعت کار ادارات شهرستان های ایلام، ایوان، چوار و ملکشاهی در روزهای چهارشنبه ۱۷ و پنجشنبه ۱۸ تیرماه به مدت ۲ ساعت با تعجیل در خروج همراه خواهد بود.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری ایلام یادآور شد: همچنین ساعت کار ادارات سایر شهرستان‌های استان از جمله مهران، دهلران، آبدانان، دره شهر، بدره، سیروان و چرداول با سه ساعت تعجیل در خروج همراه است.

بیگلریان خاطرنشان کرد: تعجیل در خروج شامل دستگاه‌های خدمات‌رسان از جمله مراکز درمانی، عملیاتی، امدادی، آتش‌نشانی نمی‌شود و طبق روال عادی به مراجعه کنندگان ارائه خدمات خواهند داشت.

به گزارش ایرنا، با توجه به گرمای هوا ساعت کار ادارات در روز سه‌شنبه نیز با تعجیل در خروج همراه بود.

تعطیلی ادارات و کاهش ساعت کاری در استان مرکزی به دلیل گرمای شدید 

▫️به دلیل افزایش بی‌سابقه دمای هوا و به منظور مدیریت مصرف انرژی و حفظ سلامتی شهروندان، ادارات، بانک‌ها و بسیاری از مراکز دولتی در استان مرکزی روز پنج‌شنبه تعطیل و ساعت کاری روز چهارشنبه کاهش پیدا کرده است./تسنیم

ساعت کاری ادارات استان بوشهر کاهش یافت

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر با اشاره به افزایش دما و شدت گرما در روز چهارشنبه ۱۷ مرداد گفت: در این روز ساعت کاری ادارات استان بوشهر از ۶ تا ۱۰ صبح تعیین می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، اصغر جعفری امشب در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش دمای هوا و شدت گرما اظهار داشت: با اعلام دولت ، در پی افزایش دمای هوا و تداوم گرما و به منظور حفظ سلامت کارکنان و مدیریت مصرف انرژی، ساعت کار دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر در روز چهارشنبه 17 مرداد از ساعت 6 تا 10 صبح است.

وی افزود: واحدهای عملیاتی دستگاه‌های خدمات‌رسان، بخش‌های اجرایی و خدماتی شهرداری‌ها، واحدهای عملیاتی دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده 12 قانون امور گمرکی، نیروهای دارای نوبت کاری شیفت‌گردان، مراکز درمانی و بیمارستان‌ها، از شمول این بخشنامه مستثنی هستند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر با اشاره به ساعت کاری بانک‌های استان اضافه کرد: ساعت کار ابلاغی، صرفاً شامل واحدهای ستادی بانک‌های استان است و ساعت کاری شعب توسط کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان تعیین خواهد شد.

جعفری تصریح کرد: همچنین دورکاری برای کارکنانی که به خاطر شرایط جسمی امکان حضور در محل کار را ندارند، بلامانع است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد