خبر خوش از واریزی جدید از فردا بحساب حقوق بازنشستگان | جدول واریز حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی شهریور ۱۴۰۳

کد خبر: 1313834

جدول تاریخ دقیق واریز حقوق شهریور ماه ۱۴۰۳ بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی براساس حروف الفبا منتشر شد.

خبر خوش از واریزی جدید از فردا بحساب حقوق بازنشستگان | جدول واریز حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی شهریور ۱۴۰۳

جدول تاریخ دقیق واریز حقوق شهریور ماه ۱۴۰۳ بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی براساس حروف الفبا منتشر شد.

 
نام حرف تاریخ پرداخت
آ،ا ۱۴۰۳/۶/۲۰
حرف ب تا ش شعب تا ۲۰۰۰ نفر ۱۴۰۳/۶/۲۱
حرف ص تا ی شعب تا ۲۰۰۰ نفر ۱۴۰۳/۶/۲۲
ب ۱۴۰۳/۶/۲۳
پ، ت، ث ۱۴۰۳/۶/۲۴
چ، ج، ژ، ص ۱۴۰۳/۶/۲۵
ض، ز، ف ۱۴۰۳/۶/۲۶
ح، همکاران بازنشسته ۱۴۰۳/۶/۲۷
ق، س، ر ۱۴۰۳/۶/۲۸
بانک‌های ملی، ملت، تجارت، پست بانک، سپه، کشاورزی، صادرات ۱۴۰۳/۶/۲۹
ط،ظ،خ ۱۴۰۳/۶/۲۹
گ،ل،و،ه،غ،ی،ذ،ک،د،ش ۱۴۰۳/۶/۳۰
ع،ن،م، بنیاد شهید ۱۴۰۳/۶/۳۱

 

دریافت فیش تامین اجتماعی| روش‌ های پرداخت فیش تامین اجتماعی

با مراجعه به درگاه رسمی تامین اجتماعی، نسبت به دریافت فیش بیمه اقدام کنید.

در واقع فیش تامین اجتماعی، سندی کلیدی است که اطلاعات مربوط به سابقه بیمه و میزان حق بیمه پرداختی یک فرد را نشان می‌ دهد. به صاحبان بیمه اختیاری مشاغل آزاد یا خویشتن فرما کمک می‌کند تا هزینه‌ های مربوطه را به طور کامل و منظم در موعد مقرر پرداخت کنند.

یکی از مزایای مهم دریافت فیش تامین اجتماعی با کد ملی، امکان دریافت وام از بانک‌ ها و سایر مؤسسات اعتباری می‌ باشد. با ارائه این فیش به عنوان مدرک سابقه بیمه، از تسهیلات وام با شرایط مناسب‌ تری بهره‌ مند خواهید شد. موارد استفاده از فیش تامین اجتماعی عبارتند از:

ارائه به کارفرما برای محاسبه حقوق و مزایا

ارائه به وام‌ دهندگان برای دریافت وام

ارائه به مراجع ذی صلاح برای انجام امور اداری مانند محاسبه حقوق بازنشستگی و یا از کارافتادگی

کنترل و پیگیری سابقه بیمه پرداختی

ثبت نام در سایت بیمه تامین اجتماعی

ثبت نام در بیمه تامین اجتماعی و استفاده از خدمات مجازی آن با مراجعه به تامین اجتماعی eservices tamin ir صورت می‌گیرد، مراحل ثبت نام در سایت تامین اجتماعی به شرح ۶ مرحله زیر می‌باشد:

در مرحله اول با ورود به سایت و کلیک بر روی گزینه ثبت نام، باید اطلاعات اولیه خود شامل کد ملی و شماره تلفن (مطابق با کدملی) را وارد کنید؛ در صورتی که شماره تلفن وارد شده با کدملی شما مطابقت نداشته باشد، لازم است بعد از اتمام مراحل ثبت نام، به همراه مدارک شناسایی به یکی از شعب تامین اجتماعی مراجعه حضوری کرده و حساب خود را فعال کنید.

در مرحله بعدی باید اطلاعات هویتی خود (از قبیل نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، جنسیت، شماره شناسنامه) را به طور دقیق و کامل وارد کنید، در صورت بروز هرگونه اشتباه در فرآیند ثبت نام، لازم است مجدد به صورت حضوری به شعب تامین اجتماعی مراجعه کنید، پس از تکمیل این بخش گزینه مرحله بعد را انتخاب نمایید.

این مرحله، شامل سه بخش است:

در بخش اول باید آدرس ایمیل خود را وارد کنید که اختیاری است و می‌توان این بخش را خالی گذاشت.

در بخش دوم باید یک گذرواژه مناسب و قوی برای ورود به حساب کاربری خود انتخاب کنید.

در بخش سوم باید به یک سری سوالات امنیتی مطابق با سلیقه خود پاسخ دهید.

پاسخ‌ها را باید به خاطر بسپارید؛ زیرا اگر در زمانی گذرواژه خود را به هر دلیل فراموش کردید و نیار به بازیابی آن داشتید، یکی از راه‌های بازیابی رمز عبور پاسخ به همین پرسش‌ها است.

در انتها، با کلیک بر روی گزینه مرحله بعد به صفحه بعد بروید.

اگر گذرواژه انتخابی در مرحله قبل را به درستی انتخاب کرده باشید، سپس تمام اطلاعاتی که در مراحل قبل وارد نموده‌اید، به شما نشان داده می‌شوند. لازم است با دقت، اطلاعات را بررسی و مشاهده نموده و در صورتی که هیچ مغایرت و ایرادی با اطلاعات واقعی شما نداشت، بر روی گزینه تایید و ارسال درخواست کلیک کنید.

در این مرحله، پیام (اطلاعات شما ثبت شده است و درخواست شما درحال بررسی و صحت سنجی است) برای شما ارسال می‌شود.

در این مرحله اگر اطلاعات شما مورد تایید نهایی سازمان تامین اجتماعی قرار گرفت، برای شما پیامکی تحت عنوان “حساب کاربری شما فعال شد” ارسال می‌شود، البته ممکن است دریافت پیامک تا ۲ ساعت نیز زمان ببرد اما معمولاً در کمتر از ۵ دقیقه ارسال می‌شود.

برای پیگیری ثبت ‌نام خود می‌توانید، در صفحه اصلی سامانه با ورود به قسمت بررسی درخواست ثبت‌ نام، از وضعیت درخواست خود، مطلع شوید و همچنین به یاد داشته باشید که نام کاربری شما برای ورود به سایت تامین اجتماعی، کد ملی شما و گذرواژه نیز همان رمز تعیین شده در مرحله ۳ ثبت نام می‌باشد.

دریافت الکترونیکی فیش تامین اجتماعی با کد ملی

در اینجا به شرح گام به گام نحوه دریافت فیش تامین اجتماعی با کد ملی از طریق سامانه خدمات الکترونیکی سازمان تامین اجتماعی می‌ پردازیم:

۱.ورود به سایت

در اولین مرحله لازم است به سایت سامانه یکپارچه تامین اجتماعی بروید. برای این اقدام می‌ توانید از هر نوع مرورگر در گوشی یا سیستم استفاده کنید. ابتدا باید نام کاربری و رمز ورود منتخب را به درستی در داخل کادر وارد کنید.

۲.ثبت نام

اگر شخص برای اولین بار است که وارد سامانه می‌شود، بر روی گزینه ثبت نام کلیک نمایید و مراحل مربوطه را جهت ایجاد حساب کاربری طی کنید.

اگر مراحل ثبت نام پیش از این یک بار انجام شده‌ است، باید نام کاربری و رمز عبوری که قبلا انتخاب شده را در این کادرهای مربوطه وارد کنید.

۳.انتخاب منوی مربوطه

برای دریافت فیش تامین اجتماعی با کد ملی باید منوی سمت راست، گزینه نام‌ نویسی و حسابرسی و سپس صدور فیش حق بیمه را انتخاب کنید.

۴.استعلام فیش تامین اجتماعی

پس از انتخاب گزینه صحیح در منو، یک صفحه جدید نمایان می‌شود که باید فیلد مربوط به کد ملی را تکمیل و سپس بر روی استعلام کلیک کنید.

۵.انتخاب دوره

از لیست ارائه شده، باید دوره مورد نظر را انتخاب کنید. در صورت تمایل می‌توانید با کلیک بر روی گزینه مشاهده جزئیات اطلاعات کامل‌ تری را در هر دوره مشاهده کنید.

۶.صدور فیش

بعد از باز شدن دوره مورد نظر، گزینه “صدور فیش” را انتخاب نمایید و به همین ترتیب وارد مرحله پرداخت بیمه تامین اجتماعی خواهید شد.

۷.پرداخت

در این قسمت، یکی از روش‌ های پرداخت آنلاین (از طریق درگاه‌ های بانکی) یا پرداخت حضوری (در شعبه بانک) را انتخاب کنید.

روش‌ های پرداخت فیش تامین اجتماعی

به گزارش اندیشه معاصر، روش‌ های مختلفی برای پرداخت و دریافت فیش تامین اجتماعی با کد ملی وجود دارد که با توجه به شرایط و امکانات اشخاص انتخاب می‌ شود.

اگر به دنبال روشی امن، ساده، سریع و بدون نیاز به مراجعه حضوری هستید، روش‌ های پرداخت آنلاین از درگاه‌ های بانکی معتبر یا اپلیکیشن موبایلی، مناسب است. در نهایت، به یاد داشته باشید که صرف نظر از روشی که برای پرداخت فیش انتخاب می‌نمایید، حتماً از صحت و اعتبار اطلاعات درج شده در آن اطمینان حاصل کنید.

برای پرداخت آنلاین کافیست رمز اینترنتی یا رمز یکبار مصرف کارت بانکی را در اختیار داشته باشید. در سامانه یکپارچه تامین اجتماعی، درگاه بانکی دلخواه را انتخاب می‌کنید و با وارد کردن اطلاعات کارت بانکی خود، مراحل پرداخت حق بیمه به صورت امن و قانونی طی خواهد شد. پس از پایان مراحل می‌توانید فیش تامین اجتماعی مورد نظر را مشاهده، چاپ یا ذخیره کنید.

پرداخت حضوری

اگر روش پرداخت حضوری را انتخاب کرده‌اید، اطلاعات مربوط به شعبه بانک مورد نظر برای پرداخت، در سامانه یکپارچه تامین اجتماعی نمایش داده می‌ شود. با مراجعه به این شعبه بانک منتخب و ارائه کد پرداخت، می‌توانید نسبت به پرداخت حق بیمه و دریافت فیش اقدام کنید.

کد دستوری

افرادی که در مناطق دور افتاده و فاقد اینترنت زندگی می‌کنند یا مبتنی بر مشغله کاری با محدودیت زمانی مواجه هستند، می‌توانند با شماره گیری کد دستوری *۷۲۴*۷۱۳# و ثبت شناسه قبض بیمه، اطلاعات کارت و رمز دوم؛ نسبت به پرداخت حق بیمه شخصی اقدام کنند.

مراجعه حضوری به شعبه و دریافت فیش تامین اجتماعی با کد ملی

در صورت عدم تمایل به ثبت نام در سامانه خدمات الکترونیکی سازمان تامین اجتماعی، می‌توانید با مراجعه حضوری به شعبه و ارائه مدارک لازم (کارت ملی و دفترچه بیمه) برای دریافت فیش تامین اجتماعی با کد ملی اقدام کنید. در این روش باید ابتدا به واحد نام‌ نویسی و حسابرسی آن مرکز مراجعه و درخواست صدور فیش بیمه ارائه شود. کارکنان شعبه، پس از بررسی و تأیید اطلاعات، فیش تامین اجتماعی را صادر خواهند کرد.

دریافت فیش بیمه با استفاده از اپلیکیشن تامین من

دریافت فیش بیمه تامین اجتماعی با کد ملی با گوشی و اپلیکیشن تامین من، کاملا رسمی از طریق اداره‌ کل بیمه تامین اجتماعی تایید شده است و آخرین نسخه را می‌ توانید به طور مستقیم از اپلیکیشن تامین اجتماعی من، دانلود و در گوشی هوشمند یا ویندوز نصب کنید. اما باید بدانید که برای استفاده از این اپلیکیشن موبایلی، باید از قبل ثبت نام در سامانه خدمات الکترونیکی سازمان تامین اجتماعی (همانگونه که در عنوان قبلی توضیح داده شد) انجام شود.

برای دریافت فیش تامین اجتماعی با کد ملی در سامانه تامین من، مراحل زیر را انجام دهید.

با استفاده از نام کاربری و رمز عبور خود وارد اپلیکیشن شوید.

به بخش “خدمات بیمه‌ شدگان” مراجعه کنید.

گزینه “دریافت فیش بیمه” را انتخاب کنید.

کد ملی و دوره مورد نظر خود را وارد کنید.

فیش بیمه خود را مشاهده و پرداخت کنید.

مزایای دریافت فیش تامین اجتماعی با کد ملی

دریافت فیش حقوقی با کد ملی از طریق خدمات الکترونیکی، اپلیکیشن و یا کد دستوری، به سرعت و در عرض چند دقیقه انجام می‌شود. در حالی که روش سنتی سابق و مراجعه حضوری، نیازمند صرف زمان و حضور در محل شعبه است. همچنین نیاز به ارائه مدارک هویتی مختلف ندارد و برای انجام عملیات کافیست که کد ملی شخصی را حفظ باشید. در اندیشه معاصر، به دیگر مزایای این روش می‌پردازیم:

صرفه جویی در زمان و هزینه

مراجعه حضوری به شعبه تامین اجتماعی، روشی سنتی و قدیمی برای دریافت فیش است که نیازمند صرف زمان و حضور در محل شعبه است. امکان دریافت فیش تامین اجتماعی با کد ملی از طریق اینترنت و تلفن همراه در ۲۴ ساعت شبانه‌ روز یک مزیت بسیار مهم محسوب می‌شود.

امکان پرداخت سریع و امن

با یکبار ورود به سامانه یکپارچه تامین اجتماعی و ثبت نام اولیه می‌ توانید شناسه پرداخت قبض بیمه الکترونیکی را دریافت کنید، سپس بدون نیاز به مراجعه حضوری به شعب تامین اجتماعی، در هر زمان و مکان برای پرداخت حق بیمه با کدملی اقدام کنید.

نکات مهم دریافت فیش تامین اجتماعی با کد ملی

در صورت عدم مشاهده دوره مورد نظر خود در لیست، می‌توانید با مراجعه به شعبه تامین اجتماعی محل سکونت نسبت به بررسی و رفع این مشکل اقدام کنید.

در صورتی که رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید، می‌توانید از طریق گزینه “بازیابی رمز عبور” آن را تغییر دهید و رمزی جدید انتخاب کنید.

دریافت فیش بیمه تامین اجتماعی با کد ملی برای افراد تحت تکفل، در روش حضوری، ارائه مدارک شناسایی و مستندات مربوط به رابطه نسبی (مانند شناسنامه فرزند) الزامی است.

برای راهنمایی بیشتر در خصوص نحوه کار با سامانه، می‌ توانید از راهنمای آنلاین موجود در سامانه استفاده کنید و یا با واحد پشتیبانی سازمان تامین اجتماعی تماس بگیرید.

برای ثبت نام در سامانه، به یک آدرس ایمیل و شماره تلفن معتبر و در دسترس نیاز دارید.

در صورت تمایل می‌توانید رمز عبور موقت برای ورود به سامانه استفاده کنید.

سایت تامین اجتماعی eservices.tamin.irاز طریق سامانه تامین اجتماعی eservices.tamin.ir امکان دریافت خدمات غیرحضوری از سازمان تامین اجتماعی مهیا می‌باشد، بیمه‌شدگان، کارفرمایان و مستمری بگیران پس از ورود به این سایت، می‌توانند از سرویس‌های الکترونیکی آن استفاده کنند.

سوابق بیمه‌ای

سایت تامین اجتماعی eservices.tamin.ir

دریافت فیش حقوقی بازنشستگان تامین اجتماعی از طریق کد ملی

 

دریافت فیش حقوقی بازنشستگان از طریق کد ملی به این صرت است که مستمری بگیران با مراجعه به سایت tamin.ir و انتخاب گزینه فیش حقوقی مستمری بگیران در بخش میز خدمت، باید گذر واژه و نام کاربری که قبلا در زمان ثبت نام نتخاب کرده اند را وارد کنند. سپس صفحه جدیدی برای آن ها باز می شود که فیش حقوقی آن ها همراه با ریز حقوق و دستمزد برایشان به نمایش در می آید. به این ترنیب می توانید فیش حقوقی با کد ملی تامین اجتماعی را دریافت کنید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد