تصویری از سقوط هواپیما در تاکستان قزوین | 2 سرنشین مصدوم شدند

کد خبر: 1234161

مدیر کل دفتر بررسی سوانح سازمان هواپیمایی کشوری با تکذیب سقوط هواپیمای سمپاشی گفت: یک هواپیمای آموزشی در تاکستان سقوط کرد که تلفات جانی نداشت.

تصویری از سقوط هواپیما در تاکستان قزوین |  2 سرنشین مصدوم شدند

حسن رضایی فر اظهار کرد: صبح امروزیک فروند هواپیمای فوق سبک به منظور انجام پرواز آموزشی ناوبری از فرودگاه آزادی با حضور معلم خلبان و دانشجو به پرواز در آمده و تا روی شهر زنجان پرواز کرده اند.

وی ادامه داد: در ساعت 9 و 50 دقیقه صبح در مسیر برگشت، ناگهان خلبانان متوجه نقص فنی موتور شده ‌‌ ‌و تلاش آنان برای اصلاح شرایط موتور موفقیت آمیز نبوده و تصمیم به فرود اضطراری اراضی کشاورزی اطراف شهر تاکستان گرفته اند.

وی افزود: در حین فرود به دلیل نرم بودن خاک‌های کشاورزی ، هواپیما واژگون شده است. هردو سرنشین به سلامت از هواپیما بیرون آمده ولی به هواپیما صدماتی وارد شده است.

مدیرکل دفتر بررسی سوانح سازمان هواپیمایی کشوری گفت: اقدامات اولیه برای بررسی سانحه انجام شده و متعاقبا گزارش نهایی صادر می شود.

رضایی فر همچنین سقوط هواپیمای سمپاشی و چهار نفره را تکذیب کرد.

 2 سرنشین مصدوم شدند

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر قزوین از سقوط یک هواپیمای سمپاشی در قزوین خبر داد و گفت: دو سرنشین این هواپیما مصدوم شده و در حال انتقال به مرکز درمانی هستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، حسین خوئینی در این ارتباط اظهار داشت: ساعت 10 صبح امروز 29 تیرماه، گزارش سقوط یک فروند هواپیمای سمپاشی در روستای شورجه در شهرستان تاکستان به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال‌احمر اعلام شد.

وی با بیا‌ن اینکه بلافاصله دو تیم امدادی هلال‌احمر به محل حادثه اعزام شدند، افزود: براساس اطلاعات رسیده، دو سرنشین این هواپیما مصدوم شده و در حال انتقال به مرکز درمانی هستند.

 مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر قزوین تصریح کرد: در حال حاضر امدادرسانی در صحنه حادثه با حضور فرماندار و رئیس شعبه تاکستان هلال‌احمر ادامه دارد./ تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد