ترافیک سنگین در کندوان و هراز

کد خبر: 1129681

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها گفت: دوربین‌های نظارت تصویری در حال حاضر ترافیک سنگین در مسیر رفت و برگشت محور کندوان محدوده هزار چم همچنین ترافیک سنگین در مسیر رفت و برگشت جاده هراز محدود پلور نشان می‌دهد.

ترافیک سنگین در کندوان و هراز

علی‌اکبر آشوری درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک در اغلب محورهای مواصلاتی کشور روان است و در برخی جاده‌ها هم ترافیک سنگین داریم.

* ترافیک سنگین در محورهای هراز و کندوان

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها گفت: در حال حاضر دوربین‌های نظارت تصویری ترافیک سنگین در محور کندوان مسیر رفت و برگشت محدوده هزار چم و ترافیک سنگین در محور هراز مسیر رفت و برگشت محدوده پلور نشان می‌دهد.

وی از تردد روان در دیگر محورهای تهران - شمال شامل جاده فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال همچنین آزادراه قزوین - رشت در مسیر رفت و برگشت خبر داد.

* ترافیک سنگین در برخی مقاطع آزادراه کرج - قزوین - کرج

آشوری بیان کرد: در حال حاضر دوربین‌های نظارت تصویری ترافیک سنگین در آزادراه کرج - قزوین بین پل کلاک تا مهرشهر و ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل ساسانی تا پل کلاک نشان می‌دهد.

وی همچنین از بروز ترافیک سنگین در محور تهران - شهریار محدوده میدان معادن و ترافیک سنگین در آزادراه تهران - ساوه بین احمدآباد مستوفی تا دهشاد در مسیر رفت و برگشت نشان می‌دهد.

* بارش در محور کندوان/ برف و باران در جاده‌های سه استان

آشوری درباره آخرین وضعیت جوی جاده‌ها اظهار داشت: در حال حاضر در محور کندوان بارش باران داریم؛ همچنین در برخی از محورهای استان اردبیل بارش برف و باران گزارش شده است.

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها  از بارش باران در برخی از محورهای استان‌های گیلان و مازندران خبر داد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد