کولاک برف در جاده چالوس و محور طالقان

کد خبر: 1113276

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: ترافیک در آزادراه تهران - کرج حدفاصل پل کلاک تا مهرویلا سنگین است.

کولاک برف در جاده چالوس و محور طالقان

علی زندی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به وضعیت ترافیکی محورهای استان البرز، اظهار کرد: ترافیک در محور چالوس به صورت روان در جریان است.

ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج

وی با اشاره ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین حدفاصل پل کلاک تا مهرویلا تصریح کرد: ترافیک در محدوده‌های مهرشهر و گلشهر نیز نیمه‌سنگین است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز بیانکرد: ترافیک در آزادراه قزوین - کرج - تهران محدوده‌های گلشهر و مهرشهر و حدفاصل مهرویلا تا پل کلاک نیمه سنگین است.

وی به تردد روان در آزادراه تهران - شمال، تصریح کرد: دیگر محورهای استان البرز بدون هرگونه مداخلات جوی هستند..

زندی‌فر با اشاره به ترافیک روان در مسیر رفت و برگشت بین آبیک و طالقان، خاطرنشان کرد: در دیگر محورهای استان البرز نیز ترافیک روان است.

احتمال کولاک برف در جاده چالوس و محور طالقان

مدیرکل هواشناسی البرز گفت: احتمال کولاک برف و کاهش محسوس دما در ارتفاعات و جاده‌های کوهستانی استان شامل جاده چالوس و محور طالقان مورد انتظار است.

آرش بهارونداحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به قرار گرفتن استان البرز در وضعیت هشدار هواشناسی سطح نارنجی اظهار کرد: با توجه به فعالیت سامانه بارشی از فردا پنجشنبه عصر و شب تا جمعه ظهر وزش باد شدید، کولاک برف، کاهش محسوس دما در ارتفاعات و جاده‌های کوهستانی شامل جاده چالوس و محور طالقان مورد انتظار است.

وی بیان کرد: شهرهای استان البرز رگبار و رعد و برق و وزش باد نسبتاً شدید خواهند داشت.

مدیرکل هواشناسی البرز تصریح کرد: بر این اساس کولاک برف در ارتفاعات و جاده‌های کوهستانی، رگبار و رعد و برق، وزش باد نسبتاً شدید، کاهش محسوس دما در حدود ۶ تا ۱۲ درجه سانتیگراد نسبت به امروز تا صبح شنبه و رخداد یخبندان صبحگاهی در پاره‌ای نقاط پس از خروج سامانه پیش‌بینی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: احتمال اختلال تردد در جاده‌های کوهستانی به دلیل کولاک برف، آب‌گرفتگی موقت معابر شهری، سیلابی شدن موقت مسیل‌های فصلی و رودخانه‌ها به ویژه حوضه آبریز رودخانه کردان وجود دارد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد