نتایج قرعه کشی فروش فوری ایران خودرو اعلام شد | لیست برنده شدگان در سایت زیر+ https://www.ikco.ir

کد خبر: 1314983

امروز ۲۵ شهریور، نتایج قرعه‌کشی فروش فوری ایران‌خودرو اعلام می‌شود.

نتایج قرعه کشی فروش فوری ایران خودرو اعلام شد | لیست برنده شدگان در سایت زیر+ https://www.ikco.ir

به گزارش پایگاه خبری قاب امروز:شرایط فروش فوری ایران خودرو با قیمت قطعی اعلام شد.

هنوز اسامی برندگان طرح جوانی جمعیت منتشر نشده است، اعلام شد که ایران خودرو در این قضیه سازمان ثبت احوال را مقصر دانست. اما بالاخره امروز یکشنبه ۲۵ شهریور ماه نتایج قرعه کشی طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اعلام می‌شود. 

۸۰۷ هزار و ۳۰۵ نفر روش خرید از طریق پیش فروش را انتخاب کردند. تعداد متقاضیان روش فوق‌العاده نیز ۲ میلیون و ۲۴۵ هزار و ۷۶۴ نفر بوده‌اند.

در این دور خودروهایی نظیر تارا اتوماتیک، تارا دنده دستی، سورن پلاس XU 7 P، رانا پلاس، پژو ۲۰۷ تیو ۳، پژو ۲۰۷ دنده دستی، هایما S 5، هایما 7 X، هایما S 7 پلاس، لونا GRE، بستیون NAT و ری را عرضه شد.

موعد تحویل محصولات عرضه شده در شش ماهه دوم سال ۱۴۰۳ خواهد بود که در روش فروش فوق‌العاده، ۹۰ روز پس از واریز وجه انعقاد قرارداد با شرکت ایران‌خودرو و در روش پیش‌فروش، متناسب با نوع محصول انتخابی و اولویتِ کسب شده متقاضی در اولویت‌بندی، از چهار تا شش ماه پس از واریز وجه و انعقاد قرارداد است. (مصوبه ۴۷۳ و۵۶۳ شورای رقابت در این خصوص رعایت خواهد شد.

جزئیات فروش فوری ایران خودرو شرایطی

سامانه یکپارچه فروش خودرو ، با هدف تنظیم بازار خودرو، کوتاه کردن دست دلالان از بازار و در نهایت کاهش قیمت خودرو در بازار فعالیت می کند. در این طرح خودروسازان بر اساس برنامه های تولید خود، اقدام به پیش فروش محصولات خود می کردند.

براساس اطلاعت دریافتی، پس از بروزرسانی سامانه یکپارچه ثبت نام خودروهای داخلی، نام ۷ خودرو در این سایت بارگزاری شده است که احتمالا فروش این محصولات از هفته آینده مطابق شرایط جدید آغاز خواهد شد.

 شرایط فروش فوق‌العاده ۲ محصول ایران خودرو ویژه فروردین اعلام شد.

براساس اطلاعیه ایران خودرو“با توجه به امکان تولید خودرو پژو پارس تا پایان بهار ۱۴۰۳، شرایط انتخاب و واریز وجه برای بخشی از متقاضیان خودرو پارس XU۷P سفارشی ELX براساس اولویت ثیت نام به شرح جداول پیوست ایجاد شده است.”

متقاضیان فوق میتوانند طی مدت ۱۰ روز نسبت به انتخاب و واریز وجه اقدام نمایند. البته مراتب از طریق ارسال پیامک نیز به واجدین شرایط اولویت اطلاع رسانی شده است.

 ایران خودرو شرایط فروش فوری و پیش فروش سه محصول پرفروش خود یعنی دنا، تارا و رانا را اعلام کرد.​

مشاهده قیمتها در انواع خودروهای داخلی و مونتاژی نشان از آن دارد که امروز تغییرات قیمتی نسبت به هفته گذشته چشم گیر نبوده و حتی در برخی از خودروهای داخلی شاهد کاهش قیمتها نیز هستیم.

برای آگاهی از جزییات جدید از اولین ثبت نام ایران خودرو در سال ۱۴۰۳ این گزارش را از دست ندهید. با ما همراه باشید.

بر اساس جدول فروش فوق العاده ایران خودرو ۱۴۰۳، متقاضیان می‌توانند طرح فروش فوری یا پیش فروش محصولات ایران خودرو را انتخاب کنند. در طرح فروش فوری متقاضیان ثبت نام ایران خودرو کل وجه و در طرح پیش فروش نصف مبلغ را باید واریز کنند که در این صورت موعد تحویل شهریور امسال خواهد بود

۱- کلیه شرایط عمومی و اختصاصی بخشنامه‌های فراخوان اولویت‌های سامانه یکپارچه فروش خودرو (متقاضیان عادی) در خصوص متقاضیان این بخشنامه لازم‌الاجرا خواهد بود.

۲- برنامه فروش‌های پیش‌فروش ارائه شده در جدول مشمول مصوبه ۴۷۳ شورای رقابت بوده و در صورت افزایش نرخ محصول در زمان تحویل، بخش معادل پیش پرداخت مشمول افزایش نرخ نمی‌شود..

زمان فعال‌سازی این بخشنامه بر روی سایت esale.ikco.ir بعد از ارسال پیامک از سوی ایران‌خودرو خواهد بود. تکمیل مراحل ثبت نام ایران خودرو بدون قرعه کشی تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام ایران خودرو یعنی آدرس https://www.ikco.ir/ انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه شرکت ایران خودرو نخواهد بود.

پس از بروزرسانی سامانه یکپارچه، نام ۷ خودرو در این سایت بارگزاری شده است که احتمالا فروش این محصولات از هفته آینده مطابق شرایط جدید آغاز خواهد شد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد