تغییر ساعت کار بانک ها در روزهای شنبه و یکشنبه | ساعت کار امروز بانک‌ها ۶ تا ۱۰ صبح

کد خبر: 1304512

ساعت کار بانک ها برای شنبه و یکشنبه تا 11 قبل از ظهر تعیین شده اما وضعیت بورس به همراه ساتنا، پایا و چکاوک مبهم است.

تغییر ساعت کار بانک ها در روزهای شنبه و یکشنبه |  ساعت کار امروز بانک‌ها ۶ تا ۱۰ صبح

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شورای اطلاع رسانی دولت درحالی فعالیت مراکز دولتی و بانک‌ها برای شنبه را از ساعت ۶ تا ۱۰ صبح اعلام کرده که شورای هماهنگی بانک‌ها اعلام کرد: ساعت کار روزهای شنبه و یکشنبه تمام واحدهای ستادی و شعب بانک‌ها با توجه به افزایش دمای هوا و لزوم صرفه‌جویی در مصرف برق تا ۱۱ صبح خواهد بود!

براساس این گزارش، علاوه بر اختلاف در تعیین ساعت کار بانک ها، شرایط سامانه‌های ساتنا، پایا و چکاوک هم و وضعیت بورس با توجه به لزوم اتصال معاملات و پس از معاملات به بانک ها، معلوم نیست!

چرا که طبق اعلام سازمان بورس، امروز همه بورس ها ( بورس اوراق بهادار تهران، فرابورس، بورس کالا، بورس انرژی و شرکت سپرده گذاری مرکزی)، طبق روال عادی ( ساعت پیش از معاملات تا پایان معاملات 8:30 تا 12:30 ) باز خواهند بود! 

 ساعت کار امروز بانک‌ها ۶ تا ۱۰ صبح 

شورای هماهنگی بانک‌ها در اطلاعیه‌ای جدید اعلام کرد: ساعت کار تمامی واحدهای ستادی و شعب بانک‌ها در سراسر کشور امروز شنبه ۶ مردادماه از ۶ تا ۱۰ صبح خواهد بود.

به گزارش تسنیم، شورای هماهنگی بانک‌ها در اطلاعیه‌ای جدید اعلام کرد: پیرو اطلاعیه دولت، ساعت کار تمامی واحدهای ستادی و شعب بانک‌ها در سراسر کشور با توجه به افزایش دمای هوا و لزوم صرفه جویی در مصرف برق و متعاقب هماهنگی به عمل آمده با ‎بانک مرکزی، امروز شنبه 1403/05/06 از 6 تا 10 صبح خواهد بود.

پیش از این شورای هماهنگی بانک‌ها اعلام کرده بود که ساعت کار تمامی واحدهای ستادی و شعب بانک‌ها با توجه به افزایش دمای هوا و لزوم صرفه‌جویی در مصرف برق در روزهای امروز و فردا تا ساعت 11 صبح خواهد بود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد