نشست خبری سرمربیان بعد از باری | مورایس: به خودم صفر می‌دهم

کد خبر: 1294597

سرمربی سپاهان می‌گوید با سپاهان نمی‌توان جام گرفت و اینجا خوشحال نیست.

نشست خبری سرمربیان بعد از باری | مورایس: به خودم صفر می‌دهم

ژوزه مورایس پس از پیروزی ۴ بر یک تیمش مقابل شمس آذر اظهار کرد: ابتدا به عملکرد خوب‌مان در این فصل تبریک بگویم. امسال توانستیم بیش‌تر در لیگ گل بزنیم و این نشان دهنده عملکرد خوب ما بود. به شهریار هم بابت آقای گلی تبریک می‌گویم و به تیم قهرمان هم تبریک می‌گویم. امیدوارم برای ادامه بازی‌ها حمایت هواداران را داشته باشیم چون می‌دانیم گل‌گهر (در بازی حذفی) اصلا تیم ساده‌ای نیست.

او درباره فصل پرحاشیه تیمش گفت: ابتدا باید بگویم داور امروز خوب بود. در بازی‌های آخر لیگ داورها بی طرفانه سوت زدند. قضاوت داورها در لیگ‌مان بهتر شده است. نمی‌خواهم زیاد صحبت کنم و دوست دارم تمرکزم روی کار خودم باشم. ما بیش‌تر باید سعی کنیم به عملکرد خودمان نگاه کنیم. من هم اشتباهاتی داشتم و این اشتباهات باعث شد نتوانستیم جایگاه بهتری در لیگ داشته باشیم. امسال امیدوار بودم که تصمیمات بهتری بگیریم و عملکرد بهتری داشته باشیم و این چیزی است که حس می‌کنم.

سرمربی سپاهان ادامه داد: پرسپولیسی‌ها قهرمان شدند و بهتر از دیگران بودند. در قسمت‌هایی از ما بهتر بودند که ما از آن‌ها بهتر نبودیم و این باعث قهرمانی‌شان شد. برای استقلال هم متاسفم. آن‌ها بیش‌تر مدت فصل صدرنشین بودند و حیف شد که نتوانستند عنوان قهرمانی را به دست آورند. حس هم‌دردی را به هواداران استقلال اعلام می‌کنم.

مورایس درباره نمره‌ای که در دو فصل گذشته به خود می‌دهد، گفت: من به خودم نمره صفر می‌دهم. فصل پیش هم به خودم صفر می‌دهم چون من هیچ جامی نبردم.

او در پایان اضافه کرد: من برای سال بعد می‌خواهم صحبت کنم. درباره فوتبال ایران می‌خواهم حرف‌هایم را بزنم. من آن‌چنان این‌جا خوشحال نیستم اما می‌شود حس خوبی برای آینده داشت. با این حال اینجا و با سپاهان نمی‌توان جام گرفت. سال دیگر هم سه تیم در لیگ نخبگان خواهید داشت که ممکن است یکی بالا نیاید. باتوجه به مباحث اسپانسرینگ درباره استقلال و پرسپولیس اتفاق خیلی خوبی است که می‌شنوم. نمی‌خواهم درباره تیم‌های کوچک صحبت کنم ولی با بودجه‌ای که داریم، اگر با همه صادق باشم، فکر می‌کنم که بسیار سخت خواهد بود که بخواهیم با تیم‌های دیگر رقابت کنیم. مقابل تیم‌هایی مثل پرسپولیس و استقلال کوچک هستیم.

او اضافه کرد: باتوجه به پیشنهاداتی که از باشگاه‌های مختلف دارم، باید بگویم این سقف بودجه به تیم‌های ایرانی در رقابت‌های بین المللی فرصتی نخواهد داد. ایران بسیار بزرگ و قدرتمند است و این مایه تاسف است که ضعف خودمان را نشان دهیم. در نقطه‌ای که دیگر کشورها قدرت خودشان را به رخ می‌کشند. باید به یک تصمیم خوبی برسیم که ایران باعث غرور شود و تیم‌های ایرانی باعث غرور همه ایرانی‌ها شوند. در رقابت‌های آسیایی تعداد بازیکنان خارجی را افزایش دادند. باید ببینیم چطور می‌توانیم رقابت برابری داشته باشیم. ما در ایران مردمان خوبی داریم. ما باید این را متوجه شویم که چطور می‌توانیم لیگ بهتری داشته باشیم تا بهترین لیگ آسیا باشیم. ما پتانسیلش را داریم.

مورایس در پایان گفت: من همه ایرانی‌ها را دوست دارم و باعث افتخار است که کنارتان بودم. آینده را هم نمی‌توانم پیش بینی کنم اما خیلی خوب بود کنارتان بودم. در پایان باید بگویم «ایران! یالا»

مطهری: حضورم در تراکتور برای فصل بعد هنوز مشخص نیست

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز در پاسخ به سؤال خبرنگاران درباره حضورش در تراکتور در فصل آینده گفت: ما درگیر بازی‌های باقی‌مانده بودیم و باید نشست داشته باشیم و ببینیم نتیجه چه خواهد شد.

به گزارش ایسنا، حمید مطهری در نشست خبری پس از بازی صنعت نفت آبادان و تراکتور که با نتیجه ۳ بر صفر به نفع تراکتور به پایان رسید، اظهار کرد: ابتدا باید بگویم یکی از جذابیت‌های لیگ حضور تیم نفت آبادان بود و متأسفم از اینکه تیم خوب و با ریشه، قدیمی و پرطرفدار صنعت نفت آبادان به دسته یک سقوط کرد.

وی با بیان اینکه «بازیکنان تراکتور امروز فوق‌العاده بازی کردند و از تک‌تک آنها تشکر می‌کنم،» ادامه داد: ما تیم نفت را بسیار خوب می‌شناختیم و می‌دانستیم که برابر این تیم چگونه باید بازی کنیم. فوتبال شناوری بازی کردیم. من هرجا بودم سبک بازی مالکانه را دوست داشتم.

این مربی فوتبال گفت: بازیکنانمان از بزرگ تا کوچک نشان دادند می‌توانند در قامت یک تیم ظاهر شوند و این برای من خیلی مهم بود که در مدت مسئولیتم، تراکتور در قواره یک تیم واقعی ظاهر شود.

وی خاطرنشان کرد: لطف خدا شامل حال ما شد و توانستیم بهترین نتایج را بگیریم، از کادر فنی، پزشکی و رسانه‌ای تیم و الباقی بزرگواران که برای تراکتور تلاش کردند تشکر می‌کنم و این برد را به همه بازیکنان و هواداران تقدیم می‌کنم.

مطهری ادامه داد: در بازی موقعیتی به نفت ندادیم و مالکیت توپ با ما بود و خیلی خوب بازی را کنترل کردیم و هر جا که می‌خواستیم خودمان ریتم بازی را تغییر می‌دادیم و در مجموع یک فوتبال فوق‌العاده را ارائه دادیم.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاران درباره حضورش در تراکتور در فصل آینده، تصریح کرد: ما درگیر بازی‌های باقی‌مانده بودیم و باید نشست داشته باشیم و ببینیم نتیجه چه خواهد شد.

مطهری در پایان اظهار کرد: امسال برای تراکتور آمارهای خوبی را ثبت کردیم، به عنوان مثال کمترین گل خورده را داشتیم و بالاترین امتیاز را در چند سال اخیر ثبت کردیم، ضمن اینکه از بازیکنان بومی استفاده کردیم و همه این‌ها را مدیون همدلی تیمی هستیم.

کمالوند: صنعت نفت از اتفاقات فصل جاری عبرت بگیرد

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان گفت: امیدوارم همه علی‌الخصوص باشگاه از اتفاقاتی که در سال جاری رخ داد درس گرفته باشند، وقتی سال گذشته تیم در لیگ برتر ماند باید یک فکر اساسی می‌شد که متأسفانه این اتفاق نیفتاد و منجر به سقوط تیم شد.

به گزارش ایسنا، فراز کمالوند در نشست خبری پس از بازی صنعت نفت آبادان و تراکتور سازی تبریز که با نتیجه ۳ بر صفر به نفع تراکتور به پایان رسید، اظهار کرد: اگر در بازی‌های قبلی در نشست خبری حضور پیدا نکردم عذرخواهی می‌کنم، دلیلش فقط این بود که تمرکز و آرامش تیم را حفظ کنم.

وی درباره‌ بازی با تراکتورسازی، ادامه داد: شرایط در این بازی مساعد نبود، به هر حال تیم سقوط کرده بود و ۶ نفر از بازیکنان محروم و مصدوم بودند و در بی‌انگیزگی کامل به سر می‌بردیم و حرفی نیست که بخواهم درباره بازی بگویم.

این مربی فوتبال بیان کرد: امیدوارم همه علی‌الخصوص باشگاه از اتفاقاتی که در سال جاری رخ داد درس گرفته باشند، وقتی سال گذشته تیم در لیگ برتر ماند باید یک فکر اساسی می‌شد که متأسفانه این اتفاق نیفتاد و منجر به سقوط تیم شد.

وی با اشاره به اینکه امسال سال خوبی برای صنعت نفت نبود، خاطرنشان کرد: امیدوارم حضورمان در دسته یک کوتاه مدت باشد، اگر فصل بعد صنعت نفت به لیگ برتر برنگردد مشخص نیست چه سرنوشتی در انتظارش خواهد بود.

سرمربی صنعت نفت آبادان در ادامه گفت: ظرفیت تیم صنعت نفت همین بود که دیدید. با این حال من در ۲ ماه اخیر یکی از بی‌سابقه‌ترین کارهای فنی خود را انجام دادم. بیش از ۴۰ تا ۵۰ ساعت کار تئوری کردیم و فیلم دیدیم و بیشترین تمرین‌ را داشتیم.

وی خاطرنشان کرد: به اعتقاد من صنعت نفت آبادان نه در آبادان بلکه در کل تیم‌های لیگ برتر، یکی از ضعیف‌ترین تیم‌ها در ۱۰ سال اخیر بود. وقتی ۱۳ مسابقه پیاپی تیم پیروز نمی‌شود، وقتی ۱۱ ماه و ۱۷ روز در آبادان پیروز نمی‌شویم به طور قطع یک جای کار اشکال دارد و آمار این اشکالات را نشان می‌داد.

کمالوند تصریح کرد: در شرایط فعلی ایجاد تنش و حواشی نه تنها مشکلی را حل نمی‌کند بلکه به مشکلات اضافه‌ می‌کند، به هرحال صنعت نفت سقوط کرده و نباید به دنبال مقصر بود، باید شهامت عذرخواهی داشت اما اگر نفت بخواهد مجدد به لیگ برتر برگردد باید از فردا صبح کارش را شروع کند.

وی در ادامه گفت: تیم ما یک سیستم فشل دارد و ادامه باید در ساختار باشگاه تغییر ایجاد شود. اگر بنده در مسئولیت‌ سرمربی باشم ۲ تا ۳ نفر از بازیکنان می‌توانند به ما کمک کنند و به ۱۸ بازیکن جدید نیاز داریم.

سرمربی صنعت نفت آبادان اظهار کرد: ما منکر زحمات هیات مدیره نیستیم، امسال بالغ بر ۱۲۰ میلیارد تومان به باشگاه اعتبار تزریق شده و اکنون ۷۲ درصد قرارداد بازیکنان به جز ۲ بازیکنان خارجی پرداخت شده است و اگر بودجه‌ باشگاه درست مدیریت می‌شد و بهره‌وری درستی داشت، الان وضعیت این نبود.

وی بیان کرد: این قول را به مردم آبادان می‌دهم که به بهترین شکل ممکن برای فصل آینده تیم را خواهیم بست ضمن اینکه به کسی اجازه نمی‌دهم در مسائل فنی تیم دخالت کند و تلاش می‌کنم سال آینده تیم به لیگ برتر برگردد و خرداد ماه در همین مکان جشن صعود بگیریم.

دقیقی: تیم ما قابل مقایسه با سپاهان نیست

سرمربی تیم فوتبال شمس‌آذر قزوین گفت: تیم ما قابل مقایسه با تیم های سپاهان و ذوب آهن اصفهان نیست.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سعید دقیقی شامگاه شنبه در نشست خبری پس از دیدار با سپاهان افزود: تیم فوتبال شمس آذر نسبت به تیم های اصفهانی یک به هزار است.

وی ادامه داد: شمس آذر از ابتدای فصل تا امروز که به پایان فصل رسیدیم مظلوم واقع شد.

سرمربی تیم شمس آذر قزوین با بیان اینکه به معنای واقعی رتبه پنجم جدول را کسب کردیم اظهار داشت: تیم ما با شایستگی به لیگ برتر صعود کرد اما در ابتدای فصل بیشتر درگیر کسر امتیاز بودیم.

وی اضافه کرد: انرژی زیادی صرف کردیم تا بتوانیم این تیم را به حالت طبیعی برگردانیم و در نیم فصل مجبور به فروش چند نفر از بازیکنان تیم شدیم.

دقیقی با اشاره به اینکه بازیکنان ما شایسته تقدیر هستند خاطرنشان کرد: بیش از ۹۰ درصد بازیکنان تیم ما در این فصل برای نخستین بار در لیگ برتر بازی کردند.

وی بیان کرد: سپاهان تیم فوق العاده پرمهره ای است و در مقام مقایسه بازی ما با این تیم یک نبرد نابرابر بود.

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین گفت: سپاهان در نیمه اول از نظر تاکتیکی از ما بهتر بود اما در نیمه دوم بازی برابر بود و ما از لحاظ مالکیت بهتر بودیم.

وی با اشاره به اعتراض بعضی مربیان، ادامه داد: اعتراض کار درستی نیست و ما همواره سعی کردیم کار خودمان را درست انجام دهیم و هیچ وقت وجدانمان را زیر پا نگذاشتیم.

دقیقی گفت: مجموع قرارداد ۲.۵ سال گذشته ام با سقف قرارداد یکی از بازیکنان تیمم برابر است.

وی با بیان اینکه موهایم در این ۲ سال سفید شد اضافه کرد: از این به بعد باید به دنبال کسب افتخار و سهمیه در آسیا باشیم.

به گزارش ایرنا، تیم های سپاهان اصفهان و شمس آذر قزوین در چارچوب هفته سی ام لیگ برتر از ساعت ۱۹ امروز در ورزشگاه نقش‌جهان به مصاف یک دیگر رفتند که این دیدار با برتری چهار بر یک سپاهان به پایان رسید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها