واریزی وام دولتی برای زنان خانه دار و شاغل با ثبت نام آنلاین و غیرحضوری| وام فوری ۵۰ تومانی از 2 بانک برای بانوان

کد خبر: 1301505

بانک‌های متفاوت این وام را با شرایط مختلفی به زنان شاغل و خانه‌دار پرداخت می‌کنند. در ادامه، شرایط پرداخت این وام در دو بانک کشاورزی و دی بررسی می‌شود.

 واریزی وام دولتی برای زنان خانه دار و شاغل با ثبت نام آنلاین و غیرحضوری| وام فوری ۵۰ تومانی از 2 بانک برای بانوان

یکی از انواع وام فوری که برای حمایت از زنان در نظر گرفته شده و پرداخت می‌شود، وام فوری زنان است. ویژگی‌‌ای که وام فوری را از سایر تسهیلات متمایز می‌کند، کوتاه‌تر بودن فرایند دریافت این وام است. ضمانت این تسهیلات با ضامن معتبر، سپرده‌گذاری در بانک یا وثیقه‌گذاری انجام می‌شود.

بانک‌های متفاوت این وام را با شرایط مختلفی به زنان شاغل و خانه‌دار پرداخت می‌کنند. در ادامه، شرایط پرداخت این وام در دو بانک کشاورزی و دی بررسی می‌شود.

مدارک لازم برای دریافت وام بانوان

برخلاف بسیاری از طرح‌های تسهیلاتی در بانک‌های گوناگون که به صورت آنلاین و غیرحضوری پرداخت می‌شوند، وام فوری بانوان به صورت سنتی اعطا می‌شود. زنان متقاضی دریافت این وام باید با در دست داشتن نسخه اصلی مدارک شناسایی خود مثل شناسنامه و کارت ملی، اسناد مربوط به ضامن، مثل فیش حقوقی یا تاییدیه استخدام، مدارک شناسایی ضامن از قبیل و فرم تقاضای وام به بانک عامل مراجعه کنند.

وام بانوان بانک دی

وام بانوان بانک دی به زنان مشتری این بانک، اعم از خانه‌دار و شاغل تعلق می‌گیرد و وام گیرنده برای دریافت این تسهیلات، باید در این بانک سپرده‌ای با حداقل مبلغ دو میلیون تومان داشته باشد و برای حداقل سه ماه، میانگین حساب ایجاد کند. این وام در قالب کارت اعتباری ۵٠ میلیون تومانی، به وام‌‌گیرنده اهدا می‌شود.

نرخ سود این وام ۲۳ درصد و حداکثر زمان بازپرداخت آن ۳۶ ماهه است. بنابراین مبلغ هر قسط آن به یک میلیون و ۹۳۵ هزار تومان می‌رسد. ضمانت این وام با ارائه ضامن رسمی انجام می‌شود و پنج درصد از مبلغ سپرده اولیه نیز تا زمان بازپرداخت کامل وام، نرد بانک مسدود می‌شود. همچنین امکان انتقال این وام از سوی زنان شاغل به سایر اعضا خانواده نیز وجود دارد.

طرح بانوی ایرانی بانک کشاورزی

سقف وام طرح بانو ایرانی بانک کشاورزی، ۲۰۰ میلیون تومان و مدت‌زمان بازپرداخت آن تا ۳۶ ماه است. متقاضیان دریافت وام ۲۰۰ میلیون تومانی، باید سپرده‌ای با میانگین ۴۰ میلیون تومان در ۶ ماه داشته باشند که این سپرده مسدود نمی‌شود.

نرخ سود این وام ۲۳ درصد، هر قسط این وام هفت میلیون و ۷۴۱ هزار تومان و مجموع سود و اصل آن به ۲۷۸ میلیون و ۸۱۰ هزار تومان می‌رسد. بازپرداخت این وام نیز با معرفی ضامن رسمی تضمین می‌شود.

البته متقاضیان می‌توانند با میانگین سپرده ۲۵ میلیون تومانی برای چهار ماه، وام بانوان ۱۰۰ میلیون تومانی با دوره بازپرداخت ۲۴ ماهه نیز از بانک کشاورزی دریافت کنند.

افرادی که به اخذ وام ۲۰۰ میلیون تومانی بانک تجارت تمایل دارند باید در یکی از شعب این مجموعه از قبل سپرده کوتاه مدت عادی یا جاری افتتاح کرده و حداقل بین سه تا ۹ ماه میانگین حساب داشته باشند.در این مدت و زمان بازپرداخت اقساط وام، مبلغ سپرده گذاری شده باید در حساب بدون استفاده باقی بماند اما بانک به منظور ضرر نکردن وام گیرنده به اصل سپرده سود پنج درصدی می‌دهد. افراد پس از دریافت وام با توجه به شرایط خود امکان پرداخت اقساط را طی ۱۲، ۲۴ یا ۳۶ ماه دارند.

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت ۳۶ ماهه، میزان هر قسط ۷ میلیون و ۷۴۱ هزار و ۹۴۴ تومان اعلام شده است. کل سود تسهیلات ۷۸ میلیون و ۷۰۹ هزار و ۹۹۵ تومان خواهد بود. جمع رقم تسهیلات و سود آن نیز ۲۸۰ میلیون و ۸۰۹ هزار و ۹۹۵ تومان خواهد بود.

بانک اقتصاد نوین در قالب طرحی جدید تحت عنوان «اعتبارینو» تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان و با نرخ سود ۲۳ درصد، وام بدون ضامن پرداخت می‌کند.

بر اساس این طرح، متقاضیان واجد شرایط می‌توانند از اعتبار اهدائی در این طرح از فروشگاه‌های طرف قرار داد بانک اقتصاد نوین خرید کنند.

متقاضیانی واجد شرایط دریافت این وام هستند که دارنده حساب‌های بلندمدت در بانک اقتصاد نوین و سرمایه‌گذ واحد‌های صندوق‌های با درآمد ثابت این بانک باشند. البته متقاضی برای دریافت این وام نباید به بانک بدهکار بوده و یا چک برگشتی داشته باشد.

جزییات و شرایط وام نیم میلیارد تومانی اعتبارینو

متقاضیان وام اعتبارینو می‌توانند تا ۸۰ درصد مبلغ سپرده خود و تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات را دریافت کنند.

شایان ذکر است که برای دریافت این وام نیازی به معرفی ضامن نبوده و حساب سپرده بلندمدت متقاضی به عنوان ضمانت مسدود خواهد شد.

متقاضیان می‌توانند واحد‌های صندوق سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت بانک اقتصاد نوین را به عنوان وثیقه دریافت این وام قرار دهند.

سود سپرده‌های یک ساله، ۲ ساله و ۳ ساله بانک اقتصاد نوین، به ترتیب حدود ۲۰.۵، ۲۱.۵ و ۲۲.۵ درصد است و زمانیکه سپرده‌ها، برای تضمین وام مسدود می‌شوند، این سود به آن تعلق می‌گیرد.

مبلغ اقساط وام اعتبارینو بانک اقتصاد نوین

به نقل از تجارت نیوز، بازپرداخت وام اعتبارینو با نرخ سود ۲۳ درصد به انتخاب متقاضی سه تا ۳۶ ماهه بوده و متقاضی می‌تواند به صورت یک‌جا نیز این وام را تسویه کند.

در این رابطه اگر متقاضی پرداخت قسطی را انتخاب کند، برای بازپرداخت وام نیم میلیاردی باید ماهانه حدود ۱۹ میلیون و ۳۵۴ هزار تومان قسط پرداخت کند.

طبق گفته‌ی معاون وزیر مسکن و شهرسازی، سرپرست ریاست‌جمهوری وام ۸۰۰ میلیون تومانی نهضت ملی مسکن را به بانک مرکزی ابلاغ کرده است. اقساط این تسهیلات به صورت پلکانی است و در دو سال اول مبلغ اقساط ۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان خواهد بود.

هادی عباسی در نشستی خبری درباره‌ی عملکرد وزارت‌خانه‌ متبوعش در دولت سیزدهم توضیح داد و اعلام کرد از این پس خریداران مسکن، می‌توانند وام ۸۰۰ میلیون تومانی دریافت کنند.

به گفته‌ وی، بانک‌ها موظف هستند تا ۲۰ درصد سهم پرداخت خود را به بخش مسکن اختتصاص دهند و اگر این کار را نکنند، مشمول جریمه‌های مالیاتی خواهند شد.

این مقام مسئول البته تاکید کرد که مدتی فرصت به بانک‌ها داده خواهد شد و در صورت عدم تمکین آنها، جریمه اعمال می شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین از جدولی خبر داد که برای تعیین درصد رشد اجاره بها به ۳۱ مرکز استان ابلاغ شده است. حداقل افزایش قیمت مربوط به زاهدان با ۲۲ درصد و حداکثر مربوط به یزد با ۲۵.۲ درصد است. این رقم در تهران ۲۵ درصد تعیین شده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد