وام فوری | وام فوری جدید | وام فوری با شرایط عالی

وام فوری ۲۰۰ میلیونی موسسه ملل با اقساط 6 ماهه | وام خرید کالا با شرایط فوق العاده فقط تا این تاریخ

کد خبر: 1309989

اخبار مهم از دریافت وام فوری موسسه ملل را در ادامه بخوانید‌.

وام فوری ۲۰۰ میلیونی موسسه ملل با اقساط 6 ماهه | وام خرید کالا با شرایط فوق العاده فقط تا این تاریخ

 بانک کار‌آفرین در طرح «ارزش سلامت» به پزشکان و افراد مشغول در سایر رشته‌های مرتبط با پزشکی وام فوری با سقف پنج میلیارد تومان، نرخ سود ۲۳ درصدی و با مدت‌زمان بازپرداخت ۶۰ ماهه ارائه می‌کند. متقاضی می‌تواند با اعتبار شغلی و سند ملک و همچنین سپرده‌گذاری، این تسهیلات را برای خرید مواد اولیه، خرید تجهیزات و لوازم کار، خرید مطب یا محل فعالیت و همچنین تعمیر و بازسازی آن دریافت کند.

جزئیات و نحوه دریافت طرح وام فوری سلامت بانک کارآفرین

بانک کارآفرین در این طرح تسهیلاتی سقف پنج میلیارد تومان را بابت خرید مطب، تجهیزات، مواد اولیه و لوازم مصرفی در نظر گرفته است. البته چنانچه پزشک وام‌گیرنده تسهیلات را صرف امور بازسازی مطب خود کند، سقف مبلغ وام به سه میلیارد تومان کاهش می‌یابد.

متقاضی پس از افتتاح حساب قرض الحسنه در یکی از شعب این بانک، باید مبلغی را تحت عنوان سپرده در آن قرار دهد تا میانگین و گردش حساب مناسب ایجاد شود.

بانک کارآفرین مدارک مورد نیاز برای ضمانت تسهیلات ارزش سلامت را داشتن سند ملکی، اعتبار شغلی و همچنین پروانه نظام پزشکی و ضامن هم‌صنف اعلام کرده است.

افزون بر آن، بانک کارآفرین باید از وضعیت نداشتن چک برگشتی و بدهکار نبودن متقاضی به بانک نیز اطمینان حاصل کند.

مشمولان دریافت وام فوری 5 میلیارد تومانی بانک کارآفرین چه کسانی هستند؟

پزشکان، دندانپزشکان، داروسازان، روانپزشکان، و دامپزشکان، از گروه پزشکی و همچنین دندان‌سازان، روانشناسان، ماماها و مراکز مشاوره و خدمات پرستاری در منزل از سایر رشته‌های مرتبط پزشکی، گروه‌های هدف طرح ارزش سلامت هستند. به علاوه افراد دارای مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته‌های مرتبط با پزشکی و افراد دارای مدرک دکتری علوم آزمایشگاهی نیز می‌توانند تا سقف پنج میلیارد تومان از این وام بهره‌مند شوند.

به‌علاوه در صورت بازپرداخت تمام ‌‌یا قسمتی از بدهی اقساط در مهلت استفاده 60 روزه استفاده از کارت، اصل مبلغ باز پرداخت شده به اعتبار کارت افزوده خواهد شد و مشتری می‌تواند در زمان باقی‌مانده تا پایان مهلت مذکور با استفاده از اعتبار موجود در کارت خرید انجام دهد. همچنین اگر مشتری بدهی صورت‌حساب صادره را ظرف 30 روز پرداخت کند، مشمول ۱۰۰ درصد تخفیف سود خواهد شد.

برای اطلاع از جزئیات بیشتر طرح شاپ کارت ملت، جدول زیر را مطالعه کنید:

ردیف نرخ سود حداقل و حداکثر مدت بازپرداخت (ماهانه) درصد آبونمان وثایق و تضامین

1 15% 12 1% انفرادی

2 16% 18

3 17% 24

4 17،5% 30

5 18% 36

6 17% 36 گروهی (با تضمین بازپرداخت اقساط از سوی شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ)

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد