آغاز ثبت نام سایپا ویژه خودروهای فرسوده بدون قرعه کشی| طرح پیش فروش کوییک و ساینا زیر قیمت

کد خبر: 1293971

طرح پیش فروش سایپا ویژه خودروهای فرسوه از امروز 9 خرداد 1403 آغاز شد.

خبرنگار شکیبا بقال زاده: طرح پیش فروش سایپا ویژه خودروهای فرسوده از امروز 9 خرداد 1403 آغاز شد.

به اطلاع میرساند مطابق بخشنامه های فروش دهه مبارک فجر و نیمه شعبان (در بهمن ماه سال گذشته) تعدادی از متقاضیان نسبت به پیش ثبت نام طرح جایگزینی خودروهای فرسوده اقدام نمودند و اطلاعات ایشان به ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده ارسال و پس از درج مشخصات خودروی فرسوده، متقاضیانی که حائز شرایط مشارکت در طرح مذکور بوده اند به این شرکت ارسال گردید و بر این اساس شرایط فروش ذیل صرفاً جهت این دسته از متقاضیان برقرار میباشد لذا حائزین شرایط میتوانند با مراجعه به سامانه گروه خودروسازی سایپا نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. 

متقاضیان محترم از ساعت 10 صبح روز چهارشنبه مورخ 1403/03/09 تا تاریخ 1403/03/19 میتوانند با ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا نسبت به ثبت نام و انتخاب نوع خودرو اقدام نمایند. لازم بذکر است شرکت در این طرح صرفاً از طریق آدرس فوق امکان پذیر بوده و در صورت استفاده متقاضی از سایر آدرس ها ، عواقب آن بر عهده متقاضی خواهد بود.

شرایط طرح پیش فروش سایپا خرداد 1403:

پیش فروش سایپا

قیمت خودروهای سایپا امروز ۹ خرداد ۱۴۰۳/ کوییک ۴۲۰ میلیون تومان شد

قیمت خودرو امروز 9 خرداد 1403 در دومین روز متوالی بدون هیچ تغییری به کار خود ادامه داد.

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت خودرو امروز چهارشنبه 9 خرداد 1403 در تمامی محصولات بدون تغییر مانده و در ثبات کامل به سر می‌برد. این وضعیت طی دو هفته اخیر در بازار حکم‌فرما بوده و نشان‌دهنده استحکام نسبی خودروست.

ثبات دلار، به‌عنوان مهم‌ترین متغیر موثر بر بازار خودرو، مهم‌ترین عامل تعمیق رکود، شناخته می‌شود.

علاوه بر این، تقاضای موجود در بازار تقریبا در محدوده صفر قرار دارد.

با توجه به قیمت‌های وبسایت ایران‌جیب، بازار خودرو‌های داخلی و خارجی نسبت به روز‌های گذشته بدون تغییر گزارش می‌شود.

بازار خودرو‌های داخلی در دو روز متوالی بدون تغییر گزارش می‌شود.

دنا پلاس (تیپ 1) و دنا پلاس توربو اتوماتیک (آپشنال) از محصولات محبوب شرکت ایران خودرو، هر کدام به ترتیب بدون تغییر قیمت نسبت به روز گذشته با قیمت 802 میلیون تومان و یک میلیارد و 50 میلیون تومان در بازار معامله می‌شوند.

پژو پارسTU5 و پژو 207 اتوماتیک پانوراما از دیگر محصولات پرطرفدار این شرکت، هر کدام به ترتیب با قیمت 641 میلیون تومان و 995 میلیون تومان بدون هیچ تغییری معامله می‌شوند.

کوییک R اتوماتیک و ساینا S اتوماتیک از محصولات داخلی شرکت سایپا، به ترتیب به قیمت 539 میلیون تومان و 494 میلیون تومان با قیمت ثابت در بازار خرید می‌شوند.

شاهین اتوماتیکG از دیگر محصولات اقتصادی این شرکت بدون تغییر، 820 میلیون تومان ارزش گذاری شد.

قیمت خودرو‌های مونتاژی بدون نوسان گزارش می‌شوند.طوری که در این بازار خرید و فروشی انجام نمی‌شود.

رسپکت2 از محصول مونتاژی بهمن موتور است که صبح امروز بدون تغییر با قیمت یک میلیارد و 418 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

کی‌ام‌سی X5 و جک J4 از محصولات جذاب مونتاژی شرکت کرمان موتور، به ترتیب از ابتدای امروز به قیمت یک میلیارد و 735 و 825 میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسند.

دیگنیتی پرایم و فیدلیتی (7 نفره) در شمار محصولات لوکس و جذاب مونتاژی شرکت بهمن موتور، هر کدام به قیمت یک میلیارد و 895 میلیون تومان و یک میلیارد و 900 میلیون تومان همانند سایر محصولات این شرکت بدون هیچ تغییر قیمتی نسبت به روز ‌های گذشته معامله می‌شود.

منبع: جماران

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها