دعوت آملی لاریجانی از عموم مردم برای مشارکت در انتخابات ریاست‌جمهوری

کد خبر: 1299187

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با صدور بیانیه‌ای از عموم مردم برای مشارکت در انتخابات ریاست‌جمهوری دعوت کرد.

دعوت آملی لاریجانی از عموم مردم برای مشارکت در انتخابات ریاست‌جمهوری

متن بیانیه آیت‌الله صادق آملی لاریجانی به شرح زیر است: «برگزاری انتخابات متعدد در کشور ، تجلی جمهوریت نظام ، مردم سالاری دینی و اقتدار ملی است. حضور مردم در صحنه  انتخابات و نحوه مشارکت عمومی آنان، نشان ازمیزان همبستگی ملی دارد و این قدرت همبستگی می‌تواند و البته توانسته کشور ما را در مقابل توطئه‌های گسترده دشمنان از جهات مختلف مصون بدارد وموجب استمرار عزت، سربلندی و اقتدار امروز نظام جمهوری اسلامی گردد.

بعلاوه حضور آگاهانه و مسئولانه مردم در هر انتخابات، پشتوانه‌ای قوی برای منتخبان و خدمتگزاری مطلوب‌تر آنان در اداره  کشور می‌شود و مقام خطیر و حساسی همچون ریاست‌جمهوری نیز قطعاً از این قاعده مستثنی نیست. به حکم وظیفه از  عموم ملت شریف ایران، با هر گرایش و سلیقه‌ای دعوت می‌کنم با شرکت گسترده در انتخابات ریاست‌جمهوری، باردیگر اهتمام خود را نسبت به سربلندی نظام جمهوری اسلامی نشان داده و خالق حماسه‌ای جدید در نظام سیاسی کشور گردند.

اینجانب رجاء واثق دارم مردم بابصیرت ایران همچنان باحضور گسترده وپرشور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، یک‌بار دیگر احساس مسئولیت خود را دربرابر این آزمون الهی به نمایش گذاشته و با ادای دِین شرعی، اخلاقی، سیاسی و ملّی در انتخاب فرد اصلح، تحقق‌بخش اهداف بلند نظام جمهوری اسلامی بوده وموجب ناامیدی دشمنان و تحصیل رضایت الهی خواهند شد بمنه و کرمه.»/ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها