عیدانه بانک ملی برای مشتریانش با خودرو میلیاردی | هم وام 200 میلیونی بگیرید و هم جایزه ببرید !

کد خبر: 1291837

دارندگان پذیرنده بانک ملی که سپرده قرض الحسنه این مجموعه را دارند می‌توانند از تسهیلات پذیرنده آن بهره ببرند. سقف این تسهیلات برای قرض الحسنه 200 میلیون تومان و برای قرارداد مرابحه 5 میلیارد تومان اعلام شده است.

عیدانه بانک ملی برای مشتریانش با خودرو میلیاردی | هم وام 200 میلیونی بگیرید و هم جایزه ببرید !

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، افرادی که شرایط دریافت وام 200 میلیون یا 5 میلیارد تومانی طرح پذیرنده بانک ملی را دارند باید جواز و پروانه کسب را به یکی از شعب این مجموعه ارائه بدهند. در صورتی که فردی این وام را در قالب قرارداد قرض الحسنه دریافت کند، آن را با کارمزد چهار درصدی می‌گیرند. اما اگر این وام در قالب قرارداد مرابحه اعطا شود، سود آن 23 درصد خواهد بود. سقف مدت زمان پرداخت اقساط این تسهیلات به 36 ماه می‌رسد.

در صورتی که فردی وام در قالب قرارداد قرض الحسنه دریافت کند، ماهیانه 6 میلیون و 60 هزار و 606 تومان قسط پرداخت خواهد کرد. کل سود این وام 16 میلیون تومان اعلام شده و جمع رقم وام و سود آن به 216 میلیون و 200 هزار تومان می‌رسد.

دارندگان دستگاه پذیرنده ملی چه مزایا و امتیازات دیگری خواهند داشت؟

لازم به ذکر است دارندگان دستگاه پذیرنده بانک ملی، علاوه بر دریافت وام امکان شرکت در جشنواره پذیرنده این مجموعه را دارند. منتهی افراد مایل به شرکت در این جشنواره باید دستگاه کارتخوان با حداقل 30 میلیون تومان تراکنش ماهیانه داشته باشند. ضمنا دارندگان کارت ورود به جشنواره باید پرداخت‌های بالای 200 هزار تومان خود را از طریق درگاه پرداخت، کارتخوان یا اپلیکیشن‌های پرداختی انجام بدهند.

جوایز قرعه کشی جشنواره برای دارندگان کارت خوان 10 کمک هزینه خرید خودرو 1 میلیارد تومانی و برای افراد دارای کارت 95 جایزه 10 میلیون تومانی است.وام 200 میلیونی

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها