گزارش حواشی تمرین امروز پرسپولیس

کد خبر: 708011

سرپرست و مهاجم پرسپولیس در تمرین امروز این تیم خوش‌وبش گرمی با یکدیگر داشتند.

خبرگزاری تسنیم: تمرین امروز(دوشنبه) پرسپولیس از ساعت 17:30 در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد.
*بازیکنان پرسپولیس ابتدا زیر نظر مارکو به تمرینات کششی و نرمشی و سپس در سه گروه مختلف به تمرینات هوازی و استقامتی با توپ پرداختند.
*در ادامه سرخپوشان به دو گروه تقسیم شدند و در گروه‌های مثلثی شکل به حفظ توپ و پاسکاری پرداختند.
*پس از این مرحله از تمرینات، بازیکنان به تمرینات تاکتیکی روی آوردند و توپ‌های ارسالی از جناحین را به سمت دروازه شلیک کردند.
* حسین ماهینی و فرشاد احمدزاده که در طول هفته به دلیل مصدومیت جرئی در تمرینات گروهی شرکت نکرده بودند امروز در تمرینات شرکت و به کار با توپ پرداختند.
* محسن ربیع‌خواه دیگر مصدوم پرسپولیس امروز به صورت اختصاصی کار کرد و پس از دویدن دور زمین به سالن بدنسازی رفت. با توجه به این شرایط به نظر می‌رسد ربیع‌خواه توانایی همراهی پرسپولیس در دیدار با نفت را ندارد.
*بازیکنان تیم امید پرسپولیس به خاطر بازی روز گذشته در تمرینات امروز حضور نداشتند و با تصمیم برانکو استراحت کردند.
* کادر فنی پرسپولیس امروز دقایقی در خصوص نکات فنی دیدار با نفت با هم به گفت‌وگو پرداختند.
*حدود 200 هوادار در تمرینات پرسپولیس حاضر شدند و به تشویق بازیکنان و کادرفنی پرداختند. هواداران پرسپولیس بنر محسن مسلمان را نیز در ورزشگاه شهید کاظمی نصب کرده بودند.
*مهدی طارمی و محود خوردبین در تمرین امروز پرسپولیس خوش و بش گرمی داشتند تا به شایعات درگیری خود در تمرین روز شنبه پایان بدهند.
*با تصمیم برانکو تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس تا قبل از دیدار روز پنجشنبه مقابل نفت تهران پشت درهای بسته برگزار خواهد شد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد