طارمی سه اخطاره نیست

کد خبر: 661834

هواداران پرسپولیس در نیمه دوم نسبت به بازیکنان این تیم تغییر موضع دادند.

خبرگزاری تسنیم: نیمه دوم دیدار پرسپولیس و ذوب‌آهن که از ساعت 18 در ورزشگاه آزادی آغاز شده است، با حواشی به مراتب کمتری نسبت به نیمه اول در روی سکوها همراه بود.
* در بین دو نیمه وقتی بازیکنان پرسپولیس قصد رفتن به رختکن را داشتند، شدیدا به داور اعتراض کردند.
* جری بنسون پس از گلزنی دوباره‌اش به پرسپولیس باز هم خوشحالی نکرد و در این لحظه هواداران پرسپولیس شعار بی‌غیرت بی‌غیرت سر دادند.
* در اوایل نیمه دوم بارش شدیدی در ورزشگاه شروع به بارش کرد که باعث شد هواداران به زیر سکوها پناه ببرند.
* در نیمه دوم یکی دو بار رشید مظاهری به زمین افتاد که تماشاگران تشخیص دادند او تمارض می‌کند و شعارهای تندی علیه او سر دادند.
* بعد از اینکه به نفع پرسپولیس اعلام پنالتی شد بازیکنان این تیم از طارمی خواستند که پشت ضربه بایستد و او هم موفق شد پنالتی را تبدیل به گل کند.
* موقع تعویض جری بنسون در دقیقه 85 او قصد داشت بعد از ضربه ایستگاهی از زمین بیرون برود اما داور به او این اجازه را نداد و خواست تعویض انجام شود.
* نیمکت‌نشینان پرسپولیس بعد از اینکه گل سوم این تیم به ثمر رسید همگی به خوشحالی پرداختند مخصوصا محسن مسلمان که از گلزنی مهدی طارمی بسیار خوشحال بود.
* در نیمه دوم تعداد هواداران به 9 هزار نفر هم رسید.
* جو ورزشگاه در نیمه دوم به خاطر تلاش زیاد بازیکنان پرسپولیس برای به تساوی کشاندن بازی عوض شد و دیگر خبری از شعارهای بی‌غیرت، بی‌غیرت نبود.
* مهدی طارمی که گفته می‌شد سه اخطاره است اما اینگونه نیست و وی می‌تواند در بازی بعدی با سیاه‌جامگان پرسپولیس را همراهی کند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد